حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اضافه کردن هشتگ به بررسی های گوگل مپ ممکن شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل، نرم افزار

در نقشه گوگل یا همان گوگل مپ (Google Map) بخش مهمی تحت عنوان بررسی ها یا نظرات درباره مکان های مختلف وجود دارد. کاربران می‌توانند برای راهنمایی بهتر دیگر استفاده کنندگان از این سرویس مفید نظر خود را درباره مکان هایی که از آنها بازدید کردند یا تجربه ای آن جا داشتند، بنویسند. حالا به نظر می رسد که گوگل برای دسته بندی بهتر و جستجوی راحت تر کاربران قابلیت اضافه کردن هشتگ به بررسی های گوگل مپ را اضافه کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هشتگ ها در شبکه های اجتماعی نقش یک راهنما و عامل اصلی دسته بندی نظرات یا پست های شبیه به هم را دارد. گوگل در سرویس نقشه خود نیز تصمیم گرفته است که همین سرویس را ارائه کند.

در حال حاضر فقط راهنماهای محلی یا local guiders می توانند از این قابلیت استفاده کنند و روی دستگاه اندرویدی خود به بررسی ها و نظرات قبلی خود یا بررسی و نظر های جدیدشان هشتگ اضافه کنند. جالب اینجاست که گوگل از پیش هشت کاری را آماده نکرده و راهنمایان محلی می‌توانند هشتگ ها را به دلخواه خود استفاده کنند. عموماً گوگل عادت دارد که کاربران خود را به انتخاب های محدودی محدود کند و این آزادی عمل تا حدی عجیب است.

شما از سرویس نقشه گوگل استفاده می کنید؟ آیا نظرات و تصاویر مکان های ثبت شده را مرور می کنید؟ تصور می کنید این قابلیت اضافه کردن هشتگ به نظرات چقدر بتواند در ساماندهی مکان های ثبت شده و نظرات آنها کمک کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)