حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رمز کارت سوخت ها همزمان با سهمیه بندی مجددا تنظیم می شود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | آموزش و راهنمایی، اخبار داخلی، خودرو

امروز در ترنجی خواندیم که اگر رمز کارت سوخت را فراموش کردید، آموزش بازیابی رمز کارت سوخت به روشی این خواهد بود که کارت خود را با وارد کردم ۵ بار رمز اشتباه قفل کنید و سپس برای باز کردن قفل آن به دفاتر مربوط مراجعه کنید. حالا اما خبر می رسد که رمز کارت سوخت ها همزمان با سهمیه بندی مجددا تنظیم می شود، پس اصلا نگران فراموش کردن رمز کارت سوخت نباشید! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آپدیت شد: آموزش روش جدید بازیابی رمز کارت سوخت (کلیک کنید)

یکی از سوالات رایج بین مالکانی که دارای کارت سوخت هستند، نحوه بازیابی رمز کارت سوخت است. مدت‌هاست که سوخت‌گیری با کارت سوخت جایگاه‌دار صورت می‌گیرد و بسیاری از افرادی که دارای کارت سوخت هستند، رمز خود را فراموش کرده‌اند و اکنون که بازگشت کارت سوخت قطعی شدن، درباره بازیابی رمز کارت سوخت خود نگران هستند.

زمانی که مالک خودرو برای نخستین بار برای سوخت‌گیری به جایگاه مراجعه و کارت خود را وارد نازل کند، پیامی مبنی بر انتخاب رمز روی صفحه نقش می‌بندد و مالک می‌تواند رمز خود را انتخاب کند.

زیبا اسماعیلی – سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی – درباره نحوه بازیابی رمز کارت سوخت به ایسنا توضیح داد: درحال حاضر افرادی که کارت سوخت دارند اما رمز آن را فراموش کرده‌اند، نباید اقدامی انجام دهند. قرار است رمز همه کارت‌ها بازیابی شود و از زمانی که استفاده از کارت سوخت الزامی شد، زمانی که مالک خودرو برای نخستین بار برای سوخت‌گیری به جایگاه مراجعه و کارت خود را وارد نازل کند، پیامی مبنی بر انتخاب رمز روی صفحه نقش می‌بندد و مالک می‌تواند رمز خود را انتخاب کند.

به این صورت اصلا نگرانی درباره فراموش کردن رمز کارت سوخت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: آدرس سایت ثبت نام کارت سوخت

تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت

تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت

جدول ثبت نام کارت سوخت

جدول ثبت نام کارت سوخت

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)