حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی A8s لو رفت، اسنپدراگون ۷۱۰ با ۶ گیگابایت حافظه رم

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

نزدیک به دو هفته پیش بود که برای اولین بار رندر گلکسی A8s را در ترنجی دیدید. ما آن را از یک سایت آلمانی نزدیک به سامسونگ برای شما پوشش دادیم و حالا همان سایت مشخصات سخت افزاری گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) را منتشر کرده است. اسنپدراگون ۷۱۰ با ۶ گیگابایت حافظه رم بخشی از این مشخصات است و درباره باتری گلکسی A8s و همچنین دوربین سه گانه آن نیز صحبت شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

Galaxy A8s

Galaxy A8s

برای مشخصات سخت افزاری گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) ابتدا با مشخصات دوربین سه گانه آن شروع می کنیم. دوربین سه گانه گلکسی A8s رزلوشن های ۲۴+۱۰+۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که دقیقا چه مکانیسمی در این دومین دوربین سه گانه سامسونگ به کار بسته خواهد شد.

دوربین سه گانه گلکسی A8s رزلوشن های ۲۴+۱۰+۵ مگاپیکسلی خواهد داشت

اولین دوربین سه گانه سامسونگ در گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸ (Galaxy A7 2018) ارایه شد که رزلوشن های ۵+۸+۲۴ مگاپیکسلی داشت و به ترتیب این رزلوشن ها برای دوربین عمق سنج، فوق عریض و اصلی بود. انتظار می رود دوربین سه گانه گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) نیز همین مکانیسم را داشته باشد.

باتری گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) برابر ۱۰۰ میلی آمپر بیشتر از گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸ و برابر ۳۴۰۰ میلی آمپر خواهد بود. برای نمایشگر ۶.۴ گلکسی ای ۸ اس که ما می دانیم از نوع Infinity O با پنل LCD و ساخت شرکت BOE است، رزلوشن FHD+ در نظر گرفته شده که به صورت کلی این حجم باتری اعتماد به نفس خوبی به ما نمی دهد.

حدود دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم اولین موبایل سامسونگ با چیپست اسنپدراگون 710 اوایل سال 2019 عرضه می شود. حالا مشخص می شود که این دستگاه همین گلکسی A8s خودمان است! حافظه رم ۶ گیگابایتی در کنار چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ می تواند با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی تکمیل شود. البته شاید انتخاب ۶+۱۲۸ برای نسخه پایه نباشد.

حسگر اثرانگشت گلکسی A8s رو قاب پشتی است

ابعاد گلکسی ای ۸ اس برابر ۱۵۹.۱۱ در ۷۴.۸۸ در ۷.۳۸ است که ضخامت خوبی را برای آن رقم می زند اما کاش ضخامت ۸ میلی متر و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر بود! نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی A8s با این مشخصات بتواند دستگاه جذابی باشد؟ حسگر اثرانگشت گلکسی A8s رو قاب پشتی بوده و این راهبرد متفاوت با گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸ و نزدیک به گلکسی ای ۹ ۲۰۱۸ است.

ما می دانیم که اولین موبایل هوآوی با سوراخ نمایشگر ماه آتی میلادی ارایه می شود و سامسونگ هم در همین ماه گلکسی ای ۸ اس را معرفی خواهد کرد اما هیچ تضمینی نیست که سامسونگ سریع تر از هوآوی محصول خود را ارایه کند! این نشان می دهد که هوآوی کاملا مسلط به رقابت است و پا به پای نوآوری های سامسونگ پیش می رود.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

خدا رو شکر از این بابت که رفت سمت اسنپ و سمت چیپای میان رده ی اگزینوس نرفت

و حیف که ضخامت رو به باتری ترجیح داد دقیقا اشتباهی که توی اس ۶ کرد

البته نمیخوام بگم باتریش در حد اس ۶ عه اونو ک دوستم‌داره به زور سه ساعت اسکرین میگیره ولی در هر حال جا داشت بهتر شه

CAPCOM

پویا من کاملا با نظره شما موافقم یکی از نقاطه قوت این گوشی چیپستشه که برای بازی هم مناسبه

Soheil Rezayi

الجی هم بزرگترین ضعفش همین ضخامتشه
تو V40 باتری رو دست نزد اما ضخامت رو کرد ۷.۶ mm و وزنش هم ۱۶۹ گرم هس
الجی بیشتر ظاهربین هس تا باطن بین میترسم این بلا یه روزی سر سامسونگ بیاد و نتونه با هواوی تقلیدکار دزد دو رو رقابت کنه و جاش رو به یه مشت چینی مفت خور بده
(به شخصه از چین و چینی بدم میاد و در نهایت منکر دستگاه های به روز و شیک هواوی نیستم بلکه خیلی هم ازش ممنونم که تو میت ۲۰ پرو این همه نوآوری به خرج داد و معیار های جهانی رو تغییر داد )
هم چنین از سامی که یه روزی فن دو آتیشه اش بودم ممنونم که گوشی هایی با این همه نوآوری داره می سازه و از سری نوت هم بی نهایت به خاطر اون قلم های خارالقعاده اش ممنونم
از اپل به خاطر iOS و سرعت
از الجی به خاطر پیشرو بودن تو نوآوری
از سونی و اچ تی سی به خاطر کیفیت ساختشون

Soheil Rezayi

ببخشید حرفام نمی دونم تا چه حد ربط داشت ولی آدم وراجی هستم ???????

Naranj

چرا اولد نزده
دوربینش هم پایینه
البت برای میانرده خوب هست

Naranj

منظورم باتریش بود نه دوربین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)