حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی G و گلکسی A10 دستگاه های جدید سامسونگ خواهند بود

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می دانیم سامسونگ برنامه های زیادی برای سال ۲۰۱۹ دارد. از حفظ سهم بازار تا تصاحب مقدار بیشتر آن که با ارایه دستگاه های جدید امکان پذیر است. سامسونگ همین حالا هم خانواده گلکسی A را زیر و رو کرده و دستگاه های متفاوتی چون گلکسی A6، گلکسی A6s، گلکسی A7 2018، گلکسی A9 2018 و گلکسی A8s یا حتی گلکسی A50 و گلکسی A60 با نمایشگر LCD در آینده نزدیک را به آن افزوده است. حالا به نظر می رسد یک دستگاه جدید در این خانواده با نام گلکسی A10 و احتمالا یک خانواده جدید با نام گلکسی G را به عنوان محصولات جدید سامسونگ شاهد باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن ها صحبت کنیم.

خانواده گلکسی G

گلکسی G

گلکسی G

فعلا به اندازه همین یک اسم درباره گلکسی G اطلاعات داریم اما اگر بخواهیم کمی درباره آن گمانه زنی کنیم، باید با شما یادآوری کنیم که گوشی مخصوص بازی سامسونگ مدت هاست که در حال توسعه گزارش می شود. خب حرف G هم می تواند ابتدای کلمه Game باشد، اینطور نیست؟

گلکسی A10

گلکسی A10

گلکسی ای ۱۰ (Galaxy A10) نیز در حد همین نام درباره آن صحبت شده است اما ما چهار ماه پیش در ترنجی خواندیم که خانواده گلکسی A 2019 با نام های Galaxy A10, A30, A50, A70 و A90 ارایه خواهند شد. اگر اینطور باشد شاید شاهد پایین رده ترین عضو خانواده گلکسی A باشیم. از طرفی شایعه ای پیرامون ساخت یک گلکسی A با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ نیز وجود داشت. این دستگاه شاید بتواند چنین نامی هم داشت باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ به چه سمتی می رود؟! موفقیت یا شکست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

سلام
امروز اکثریت خبرا مربوط به سامسونگ بود
به احتمال زیاد تا روز رونمایی از پرچمدار سری إس 10 ، حداقل 30-40 تا خبر و فرضیه منتشر میشه!
این خوبه و نشون میده که سامسونگ شرکت پرآوازه و بزرگیه اما در خصوص قدرت پردازنده های جدید به نظرم گوشی هایی که با پردازنده ی کوالکام اسنپدراگون 8150 عرضه میشن از نظر قدرت پردازشی در سطح بالاتری قرار میگرین و میتونه حتی از پردازنده ی a12 اپل در برخی موارد پردازشی از جمله گرافیک بهتر عمل کنه و این به معنی ضعیف بودن پردازنده های دیگر (اگزینوس 9820 و کایرین 980) نیست و هرکدوم معایب و مزایای خودشون رو دارن و قطعا در عملکردهای متوسط به بالا کم نمیارن . و به احتمال زیاد اولین گوشی هایی که با این پردازنده ( اسنپدارگون 8150 ) معرفی میشن : شیائومی مِی 9 ، سونی اکسپریا ایکس زد 3 پریمیوم و مدل جهانی برای بازار چین و آمریکا گلکسی اس 10 هستش. اچ تی سی که گفته شده در نیمه ی اول 2019 پرچمدار نمیزنه و نوکیا هم فکر نکنم نوکیا 9 رو با 8150 عرضه کنه (شخصا دوست دارم اولیش نوکیا باشه) ، الجی هم تا اردیبهشت ماه پرچمدار معرفی نمیکنه چون الجی v40 رو 12 مهر معرفی کرد و وان پلاس 7 هم در اردیبهشت معرفی میشه.
با تشکر

lovenokia

به نظرم امسال سامسونگ گوشی های زیادی معرفی میکنه .
احتمالا یک سری دی ماه معرفی شود مانند A8 2019 و ..
و نوآوری ها و پرچمدار در نمایشگاه MWC

علی شیخ زاده

این نهایت تلاش سامسونگ برای خروج از بحرانه و احتمالا با ارایه میانرده های متعدد و سری گلکسی اس ۱۰ بتونه خارج بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)