حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل دوربین پیکسل ۳ دسترسی به آن را قطع می کند

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | گوگل

نمی دانم دقیقا کی مشکلات پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال تمام خواهند شد اما حالا شاهد مشکلی هستیم که تنها دلخوشی کاربران پیکسل ۳ را از آن ها می گیرد! امروز خبر می رسد که مشکل دوربین پیکسل ۳ دسترسی به آن را قطع می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

برخی دارندگان پیکسل ۳ عنوان می کنند که وقتی می خواهند به دوربین موبایل خود رجوع کنند با خطای “fatal error” یا “can’t connect to camera” مواجه می شوند. خطای دوم عموما در هنگام استفاده از نرم افزار ثالث عکاسی دیده شده است. پس از مواجهه با این مشکل دوربین پسکل ۳ شاید با خاموش و روشن کردن آن به صورت موقتی از شرش خلاص شوید اما دوباره شاهد این خطاها خواهید بود و عجیب است که حتی با بازگشت به کارخانه تنظیمات (Reset Factory) هم این مشکل برطرف نمی شود.

به عقیده برخی احتمالا این به دلیل کد نادرست درون اندروید است که وقتی از دوربین استفاده می کنید و سپس از آن خارج می شوید، به درستی اعلام آماده دسترس بودن دوربین را نمی کند و به برنامه ها می گوید که دوربین در حال استفاده است. در نتیجه شما دسترسی به دوربین نخواهید داشت.شخصا به خاطر دارم که این مشکل مدت ها پیش از موبایل های سامسونگ یا دیگر موبایل های اندرویدی نیز بروز کرده بود.

گوگل هنوز روی این مشکل نظری نداده است و دلیل قطعی مشخص نیست. برخی دارندگان گوگل پیکسل ۳ که برای تعویض دستگاه خود به فروشگاه گوگل مراجعه کرده اند با مقاومت در برابر تعویض دستگاه مشکل دار مواجه شده اند. برای شما تا کنون این مشکل رخ داده است؟ فکر می کنید مشکلات پیکسل ۳ تمامی دارند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

چیکار می کنی گوگل؟!

CAPCOM

بله قبلا این مشکلات برای برخی گوشیها پیش میومد و فقط دوربین نبود بلکه نرم افزارای سیستمی مثله مرورگر که با فلش زدن مشکل حل میشد، درصورتی که مشکل نرم افزاری باشد قابل حل میباشد ?
انگار که این گوشی کنترل کیفی نداشته

siavash-t

آبروی گوگل با سری پیکسل رفت! بهتره از این به بعد روی سری جدید (اسم جدید) کار کنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)