حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار 3D Moderator هوآوی میت ۲۰ پرو برای ساخت المان های AR واکنش گرا

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | هواوی

از جذاب ترین مواردی که در کنفرانس ۲۴ مهرماه هوآوی دیدیم این بود که هوآوی با استفاده از پروژکتور مادون قرمز و دوربین سلفی هوآوی میت ۲۰ پرو یک پاندا را به صورت سه بعدی اسکن کرد و مهم تر از آن اینکه پس از اسکن کردن، شاهد اسکلت بندی پاندا بودیم و می توانست حرکت کند. این ویژگی در هنگام ارایه اولیه میت ۲۰ پرو و میت ۲۰ آر اس وجود نداشت اما حالا نرم افزار 3D Moderator هوآوی میت ۲۰ پرو برای ساخت المان های AR واکنش گرا ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

نرم افزار 3D Moderator هوآوی میت ۲۰ پرو

نرم افزار 3D Moderator هوآوی میت ۲۰ پرو

چرا هوآوی میت ۲۰ پرو و میت ۲۰ آر اس؟ چون همین دو مدل از خانواده هوآوی میت ۲۰ با سیستم تشخیص چهره سه بعدی ارایه شده است. با استفاده از نرم افزار 3D Moderator هوآوی میت ۲۰ پرو و پروژکتور مادون قرمز که می تواند چهره را تشخیص بدهد یا به عبارت بهتر، حجم ها را به صورت سه بعدی اسکن کند، ابتدا می توانید شی مورد نظر را اسکن کنید و سپس اصطلاحا به آن جان ببخشید.

شرایط اسکن شی با نرم افزار 3D Moderator هوآوی میت ۲۰ پرو

شی مورد نظر که می خواهید با نرم افزار 3D Moderator هوآوی میت ۲۰ پرو اسکن کنید باید حداقل از نظر حجمی قطری برابر ۵ سانتی متر را داشته باشد. فاصله هوآوی میت ۲۰ پرو از جسم بین ۱۵ تا ۲۵ سانتی متر باشد. پس از اسکن کردن این جسم می توانید ژست های حرکتی مانند پریدن خوشحال، رقص باله، خوشحال راه رفتن، راه رفتن ضربدری، راه رفتن ساده، گفتگو و برخی موارد دیگر را انجام دهید.

این مدل ۳ بعدی که با نرم افزار 3D Moderator هوآوی میت ۲۰ پرو اسکن شده می تواند در دوربین به صورت AR (واقعیت افزوده) قرار بگیرد، عکس یا فیلم از آن بگیرید. این فناوری یکی از جذاب ترین مواردی بود که ما در کنفرانس هوآوی دیدیم و امیدواریم که در عمل نیز همانند همان چیزی که روی سن دیدیم عمل کند. نظر شما چیست؟ فکر می کنید برای شما هم جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

بابا پدرم درومد این گوشیهای هواوی چقدر چغرن هرکار میکنم کد آنلاک بگیرم نمیده گوشی برای توسعه فقط سامسونگ واچ تی سی

Pouya

اقای عطا.یی پاسخ دادن مشکلی براش پیش اومده؟نتونستم کامنتی رو ریپلای کنم

CAPCOM

راستی گوگل پیکسل ۳لایت هم قراره بیاد بازار آقا عطایی پوشش لطفا

CAPCOM

ببخشید حتما من نبودم باتشکر

علی شیخ زاده

فک میکردم هواوی لاف زده?

کهکشان

ویژگی جذابیه فقط امیدوارم با همین کیفیت و دقت انجام بشه ! نه مثل ویژگی شارژ معکوس بی کاربردش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)