حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر Infinity O گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) اولین موبایل سامسونگ با نمایشگر Infinity O خواهد بود و این با توجه به اعلام رسمی سامسونگ مبنی بر این که نوآوری های سامسونگ در میان رده های جدید هم رونمایی خواهد شد، قابل درک است. امروز نمایشگر Infinity O گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) لو رفته و ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد.

سه هفته پیش بود که ترنجی خواندیم گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) با “سوراخ نمایشگر” به عنوان اولین موبایل تمام صفحه سامسونگ معرفی می شود‌ و پس از آن نیز گلس محافظ گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) لو رفت.

همانطور که در تصاویر بالا لو رفته از خط تولید گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) می بینید، نمایشگر Infinity O دستگاه دیده می شود. سوراخ نمایشگر یا همان بریدگی نمایشگر دایره ای در وسط آن قرار دارد که جایگاه دوربین سلفی است.

انتظار می رفت که بریدگی نمایشگر کوچک دایره ای گلکسی ای ۸ اس (Galaxy A8s) در یکی از سه موقعیت بالا دیده شود و ما شخصا گوشه نمایشگر را برای آن مناسب تر می دانستیم. چرا که در درجه اول این یک طراحی یکتاتر است و در درجه دوم مزاحم نوتیفیکیشن ها و دیگر موارد در نوار وضعیت بالای موبایل نمی شود.

هنوز درباره تاریخ معرفی رسمی سامسونگ گلکسی ای 8 اس (Galaxy A8s) صحبت نشده است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طراحی می تواند جذاب باشد؟ متاسفانه درباره حاشیه پایین نمایشگر اطلاعی در دست نیست که موضوع مهمی است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

بنظره من سوراخ نمایشگروسط باشه خیلی بهتره جذابتره و همچنین سری A سامسونگ همیشه خوش ساخت و پر قدرت شاید در حد یک پرچمدار بوده حتما خوبه
راستی آقای عطایی قربونت اگه میشه از تی وی های جدید سامسونگ والجی ام مطلب بذارید واقعا جالبوخوندنی خواهد بود فدای تو

Homayoun34

به نظر من وسط خیلی بهتر از گوشه هاست چون معمولا کلید تنظیمات اکثر نرم افزار ها تو گوشه ها قرار داره و احتمال برخورد انگشت به دوربین خیلی بیشتره

علی شیخ زاده

به نظرم وسط شبیه ناچ قطره ایه

Pouya

منم با دوستان موافقم بهترین جا وسطه?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)