حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۱۰ لایت (Honor 10 Lite) کاملا لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | آنر، شایعات

حدودا هفت ماه پیش بود که آنر 10 (Honor 10) رسما معرفی شد. این پرچمدار آنر را هوآوی پی 20 با قیمت پایین تر‌ می دانستند. حالا نسخه لایت آنر ۱۰ لو رفته است و در ادامه با هم به آن می پردازیم، با ترنجی همراه باشید.

در تصویر اصلی مطلب می توانید طراحی آنر ۱۰ لایت (Honor 10 lite) رو ببینید. یک رنگ گرادیانت زیبا صورتی می تواند نکته جذاب آن باشد. طراحی دوربین دوگانه به سبک منحصر به فرد آن و هوآوی نیز قابل توجه است. حسگر اثرانگشت دایره ای روی قاب پشتی آنر ۱۰ لایت قرار گرفته و موضوع قابل ذکر دیگری این جا باقی نمی ماند.

هر چند نمایی از قاب جلویی آنر ۱۰ لایت وجود ندارد اما می توان از همین حالا یک نمایشگر دارای بریدگی نمایشگر را تصور کرد که احتمال بریدگی نمایشگر قطره ای بیشتر است. اما این شایعه فقط به همین جا ختم نمی شود بلکه اطلاعات قابل توجهی درباره سخت افزار Honor 10 Lite نیز اینجا هست.

آنر ۱۰ لایت با اندروید ۹ ارایه می شود

شاید مهم ترین ویژگی در مشخصات آنر ۱۰ لایت را بتوان سیستم عامل اندروید ۹ دانست. چیپست کایرین ۷۱۰ که جدیدترین چیپست هوآوی برای میان رده های این شرکت است در قلب آن خواهد تپید، حداقل حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت است و حافظه رم ۴ یا ۶ گیگابایتی خواهد بود. نمایشگر ۶.۲۱ اینچی FHD+ نیز برای نمایش عکس هایی که با دوربین دوگانه ۱۳+۲ مگاپیکسلی اصلی و ۲۴ مکاپیکسلی سلفی گرفته می شود، می تواند جذاب باشد.

باتری ۳۳۲۰ میلی آمپری با ضخامت کمتر از ۸ میلی متر و وزن ۱۶۲ گرم نیز برای این دستگاه ۶.۲ اینچی کاملا قابل دفاع است. نظر شما چیست؟ اگر آنر ۱۰ لایت با این مشخصات عرضه شود، برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

این مشخصات درصورتی جذاب هستن که قیمت خوبی داشته باشه

Amin

آقای عطا‌یی:
comment image

Shiral

فکر کنم تعدد میان رده هاشون از تعداد کل میان رده هاش داره بیشتر میشه..شده پراید خودمون..چراغ عوض میکنه اسم عوض میکنه..خدایی تو این زمینه اپل فوق العاده بوده.تنوع کم.تولید بیشتر اش پرچمداره اما فروش بسیار بالا…من خودم اپل نداشتم تاکنون اما این سیاست را میپسندم.کم و گزیده اما عالی…در بحث میان رده ها البته بنظرم هواوی و شیامی رقیب قدرتمندی ندارند.قیمتهاشون عالیه

ramin123

الان بیشتر گوشی های میان رده ی هواوی مشخصات یکسان دارن مثل mate 20 lite، nova 3i، Honor 8x و حالا هم Honor 10 lite. تو این رنج قیمت در بازار ایران به نظرم Honor play با kirin 970 و سایر مشخصات تقریبا مشابه، از همه ی این گزینه ها بهتره!!!! آقای عطا یی شما هم این موضوع رو قبول دارید؟؟
بین Honor play و mi 8se از نظر پردازنده و باتری (حدود 10-15%) برتری با نماینده Honor هست و از نظر صفحه نمایش و دوربین و داشتن بلندگوی استریو برتری با شیائومی هست.آقای عطا یی شما هم همین نظر رو نسبت به این دو گوشی دارید؟؟؟دوستانی هم که تجربه ی کار با این دو گوشی رو دارن هم همچین نظری دارند؟؟
از نظر بازه ی قیمتی شبیه به هم این دو گوشی رو گفتم وگرنه mi 8 با حدود 1200 گرون تر(حتی با دلار 15 تومنی) در همه ی زمینه ها برتری داره و این اختلاف قیمت در مقابل چیزهایی که به کاربر میده، چیزی نیست. هر چند که پایه قیمت ها مشکل داره!!

Shiral

الان با افت قیمتی که شاهد بودیم و از طرفی سایتهایی که سفارش میگیرند و تحویل دو سه هفته ای میدهند بعلاوه تخفیفی که Mi 8 در سایتهای چینی خورده و قیمت حدود پنج تومن میفته برای مشتری بهترین خریده.تفاوت قیمت بسیار کمتر شده حتی در بعضی جاها مساوی هواوی اما در عوض یک پرچمدار عالی تهیه میکنید.

Shiral

البته مقاومت اکثر سایتها در کاهش قیمت علی رغم کاهش بیست درصدی قیمت دلار را حتما مد نظر بگیرید و سایت مناسب را پیدا کنید

ramin123

از این که mi 8 گزینه بهتر و به ازای پولی که پرداخت می کنیم، بیشترین امکانات رو میده، شکی نیست و این قیمتی هم که گفتم برا دوهفته پیشه که دلار بین 14 تا 15 تومن بود که در این مدت متاسفانه هیچ تغییر قیمتی در گوشی، لپ تاپ و…. به وجود نیومده بلکه در بعضی سایت ها همین mi8 هم ناموجود شده!!!! بجز سایت هایی که پول بگیرن و 3 هفته بعد گوشی رو بفرستن!!!! هستن سایت هایی که بعد از تحویل گوشی، در محل هزینه را دریافت کنند!! هر چند که بعضی از اون سایت ها هم ناموجود زدن!!!!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)