حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو ای ۷ (Oppo A7) با اسنپدراگون ۴۵۰ رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اوپو

اوپو هر چند که برای دستگاه های جذابی مثل اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) و اوپو آر ۱۷ پرو ( Oppo R17 Pro) شناخته می شود اما پایین رده های جذابی نیز دارد. امروز اوپو ای ۷ (Oppo A7) با اسنپدراگون ۴۵۰ رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

اوپو A7

اوپو A7

اوپو ای ۷ (Oppo A7) با چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ و باتری بزرگ ۴۲۳۰ میلی آمپری ارایه می شود که به لطف فناوری HyperBoost اوپو می تواند برای بازی تبدیل به یک دستگاه جذاب شود، به خصوص که نمایشگر ۶.۲ اینچی با بریدگی نمایشگر قطره طور می تواند بستر خوبی برای آن باشد.

فناوری HyperBoost برای بهینه کردن سخت افزار در جهت کیفیت بیشتر در بازی ها ارایه می شود اما مطمئن نیستم چقدر می تواند اسنپدراگون ۴۵۰ را بهینه کند، روی کاغذ ۳۱٪ افزایش عملکرد عنوان شده است و برای بازی های پابجی، Arena of Valor و آخرین نسخه فیفا مفید است. رزلوشن نمایشگر ۶.۲ اینچی اوپو ای ۷ (Oppo A7) برابر HD+ انتخاب شده که در عمر باتری بهتر و قدرت پردازش مناسب تر به دستگاه کمک می کند.

اوپو A7

اوپو A7

جالب است که اوپو A7 دو نسخه چین و نپال دارد و با اینکه نسخه چین ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد اما قیمت ۲۳۰ دلاری آن حدودا ۹۰ دلار از نسخه نپال ۳۲ گیگابایتی ارزان تر است! سیستم عامل  ColorOS 5.2 است و مشخص نیست که دقیقا روی چه اندرویدی اما احتمالا نسخه ۸ حدس کم خطایی است.

اوپو ای ۷ (Oppo A7) دوربین اصلی دوگانه ۱۳+۲ مگاپیکسلی دارد، دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی که هست تا بگویند دوربینش دوگانه است، آه تباهی! دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است و در حالت ۸ مگاپیکسلی شما را زیباتر می کند.

اوپو A7

اوپو A7

رنگ بندی صورتی، ترنجی کبود (!) و طلایی که در تصویر اصلی مطلب برای اوپو ای ۷ (Oppo A7) می بینید نیز رنگ های زیبایی هستند که در نور جذاب تر هستند. نظر شما چیستتت؟ فکر می کنید اوپو ای ۷ (Oppo A7) دستگاه جذابی است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

ترنجی (!) کبود
خخخخخخخ

علی شیخ زاده

میانرده خوبیه ولی برای یه میانرده چینی گرونه?
البته با این مشخصات صفحه نمایش و چیپست باید گفت پایین رده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)