حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ گرادیانت آبی یخی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در چین رونمایی شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

رنگ گرادیانت طور بدون شک دستاورد چینی هاست و برندهای بزرگ تر به آن روی آورده اند. سامسونگ پس از دو عضو در خانواده گلکسی A با رنگ گرادیانت حالا اولین پرچمدار خود را با رنگ گرادیانت طور ارایه کرده است. به عبارت صحیح تر اولین رنگ گرادیانت طور برای پرچمدار خود را معرفی کرده است! امروز رنگ گرادیانت آبی یخی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس (رنگ Ice Blue) در چین رونمایی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

رنگ آبی یخی گلکسی اس ۹

رنگ آبی یخی گلکسی اس ۹

در تصویر بالا رنگ Ice Blue با آبی یخی گلکسی اس ۹ را می بینید. از رنگ سفید در پایین آغاز می شود و به آبی آسمانی در بالا می رسد. همانطور که توجه دارید این یک گرادیانت ساده پایین به بالا نیست و حوالی دوربین کمی روشن تر است.

نمای جلو همانند همیشه مشکی است و به نظر ما همان تصمیم صحیح است.‌ این رنگ جدید گرادیانت آبی یخی گلکسی اس ۹ بیشتر از این که برای خود دستگاه اهمیت داشته باشد، برای پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۰ اهمیت دارد. این به ما می گوید که در رنگ بندی گلکسی اس ۱۰ حتما یک رنگ گرادیانت طور وجود خواهد داشت.

پیش از این تایید شده بود که شش رنگ گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10) عبارت اند از: زرد، آبی، قرمز، سبز، خاکستری و مشکی! و حالا یا باید در همین رنگ ها گرادیانت در نظر بگیریم یا انتظار گرادیانت جداگانه داشته باشیم. نظر شما چیست؟ رنگ جدید آبی یخی گرادیانت گلکسی اس ۹ جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

رنگ گرادیانت واقعا زیباست

Naranj

کار ما از گرادیانت گذشته! بنظرتون اس ده لایت رو میشه خرید؟ مدل پایه و پلاس که بالای ۲۰ میلیون خواهد بود؟

Mahdi.L

بعید میدونم بالای ۲۰میلیون باشن
شما با قیمت روز گوشیای جدید اپل مقایسه نکنید، قیمتای سامسونگ تو ایران معقول تره و اگه دلار در همین حدود فعلیش بمونه و باتوجه به اینکه گوشی های سامسونگ بعد از ۱و۲ماه کاهش قیمت های خوبی دارن در سطح جهانی، مدل لایت حداکثر ۱۰میلیون و مدل های اصلی حداکثر ۱۵میلیون در مدل پایه در دسترس خواهند بود؛ البته بازم به شرایط بازار و سودجویی دلالان هم برمیگرده که به خاطر متفاوت بودن این سری جدید، شاید باعث بالاتر رفتن قیمتا بشن

Genesis

خیلی قشنگه رنگش
این در کنار لایلاک پرپر واقعا عالیه

Soheil Rezayi

اتفاقا مهدی جان گوشی های الجی و هواوی قیمت کمتری نسبت به گلکسی های سامسونگ تو ایران دارن

Pouya

زیباست?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)