حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت موبایل منعطف سامسونگ ۱۷۷۰ دلار است و آخر زمستان عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

بامداد پنج شنبه هفته گذشته بود که نمایشگر سامسونگ Infinity Flex رسما معرفی شد. پس از مشخص شدن رزلوشن و نسبت تصویر نمایشگر منعطف سامسونگ Infinity Flex دیدیم که سامسونگ فکر می کند موبایل منعطف سامسونگ حداقل در مقیاس ۱ میلیون عدد تولید می شود. حالا پس از همه این ها مشخص شده است که قیمت موبایل منعطف سامسونگ ۱۷۷۰ دلار است و آخر زمستان عرضه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

می دانیم که چند روز پیش از سامسونگ اولین موبایل منعطف دنیا با نام FlexPai توسط Rouyu Technology با اسنپدراگون ۸۱۵۰ و قیمت ۱۳۰۰ دلار رسما معرفی شد. این دستگاه از ۱۳۰۰ دلار تا ۱۹۰۰ دلار قیمت می خورد. توجه داشته باشید که دیدگاه سامسونگ با Rouyu خیلی متفاوت است. آن ها نگاهشان به یک تبلت است که به بیرون تا می شود. این وقتی وقتی دستگاه بسته است، همان نمایشگر اصلی در نقش نمایشگر اصلی نقش ایفا می کند اما سامسونگ در نظر دارد که یک نمایشگر دوم تخت روی پشت نمایشگر منعطف قرار بگیرد و تبلت منعطف به داخل تا شود، حالا زمانی که تبلت بسته است، نمایشگر دوم در نقش موبایل وارد می شود.

نمایشگر سامسونگ Infinity Flex

نمایشگر سامسونگ Infinity Flex

سامسونگ قیمت معادل ۱۷۷۰ دلار را برای موبایل منعطف خود در نظر گرفته است و ماه مارس یعنی پایان زمستان سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. شاید فکر کنید که فاکتور قیمت می تواند در فروش تاثیر بگذارد اما با توجه به تعداد محدود عرضه احتمالا فاکتور عرضه و تقاضا به شکلی رقم بخورد که اساسا قیمت دومین یا سومین فاکتور با اهمیت برای خریداران موبایل منعطف سامسونگ باشد!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ۱۷۷۰ دلار قیمتی باشد که شاید تابستان سال بعد سامسونگ بخواهد موبایل منعطف خود را در مقیاس تجاری گسترده ارایه کند؟ به راستی چه خانواده ای بهتر از خانواده گلکسی نوت برای باز تعریف استفاده از تبلت و موبایل در یک دستگاه منعطف؟!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

???

علی شیخ زاده

کی بود میخواست موبایل منعطف بخره؟ بیا این سر بازار?
اگه سامسونگ نوت ۱۰ رو بعنوان اولین گوشی منعطف و قلم و البته قیمت منطقی معرفی کنه به نظرم رکورد میزنه

Amir Hossein

قیمتش واقعا بالاست ولی چون یه محصول جدیده قابل تامله

Mostoul

طبیعتاً این یه دستگاه آزمایشی هست. که شامل همه ی عموم برای تست نمیشه. قیمت بالا هم دلیلش برای جدید بودن تکنولوژی صفحه نمایش هست. صد درصد با گذشت زمان از این مدل گوشی های تاشو زیاد میبینیم. کافیه جاشون تو بازار افزایش پیدا کنه بعد از این سری های میان رده و پرچمدار و پایین رده میاد که همه ( ما حساب نیستیم ) میتونن خرید کنن. حقیقت این تبلت چیزی نبود که انتظارش رو داشتم. ضخیم و نه آنچنان کاربردی. به نظرم سرفیس فون یه چیز انقلابی باشه اگه معرفی بشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)