حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی وی ۴۰ (LG V40) به عنوان خلاق ترین موبایل CES 2019 معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی

ال جی وی ۴۰ (LG V40) دستگاهی است که در بازه عجیبی ارایه شده و این دلیل توجه کمتر به آن است. از سویی پرچمدارهای ارزان تر شرکت های چینی جویای نام و از سوی دیگر پرچمدارهای ۱۰۰۰ دلاری اپل، سامسونگ و هوآوی خستگی ناپذیر که پله های پیشرفت را چندتا یکی می پیماید. ال جی، اچ تی سی و سونی در بهترین حالت حتی اگر بتوانند دستگاهی در رده پرچمدار سامسونگ (رهبر اکوسیستم اندروید) یا کمی بهتر از آن عرضه کنند اما خیلی سنگین قضاوت می شوند چون حتی خود سامسونگ هم در جایگاهی لرزان قرار دارد، هوآوی همچنان چنگ می اندازد تا به رتبه بالاتر برسد و شرکت های چینی دیگر آن پایین تر برندهای با اصالت تر مثل سونی، اچ تی سی و ال جی را می بلعند. این تصویری است که ما از بازار فعلی موبایل داریم اما شاید موبایل منعطف ال جی که در نمایشگاه CES 2019 رسما رونمایی خواهد شد، بازی را حداقل برای ال جی متفاوت تر کند. به جز این ها جوایز خلاقیت شرکت ها در نمایشگاه CES 2019 منتشر شده که در آن ال جی وی ۴۰ (LG V40) به عنوان خلاق ترین موبایل CES 2019 معرفی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

جایزه نوآوری نمایشگاه CES 2019

جایزه نوآوری نمایشگاه CES 2019

همانطور که در این لیست می بینید، جایزه بهترین نوآوری نمایشگاه CES 2019 در بخش موبایل به ال جی وی ۴۰ می رسد که مسلما بخشی از به دلیل دوربین سه گانه آن است. ال جی وی ۴۰ نمایشگر کم حاشیه با بریدگی دارد، حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی است و از نظر مشخصات سخت افزاری همان چیزی است که از پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۸ انتظار دارید.

در این لیست نام های آشنای دیگری همچون سونی برای نوآوری در هدفون WH-1000XM3 و لنوو در دسته بندی لپتاپ ها برای Yoga Book C930 نیز حضور دارند. نظر شما درباره گزینه های این لیست چیست؟ فکر می کنید جوایز به فروش چقدر کمک می کند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

به به دمش گرم دوربینش معرکس و تو واید انجل هم میت ۲۰ پرو رو به راحتی شکست داده فقط ای کاش سوپر اسلوموشن داشت

CAPCOM

حقشه

علی شیخ زاده

به نظرم شرکت هایی مثل اچ تی سی و الجی و سونی هرچقدر پرچمدار عالی معرفی کنن باز هم مورد توجه قرار نمیگیرن و اگه میخوان بار دیگه به دوران اوج برگردن باید با میانرده های کاملا متفاوت با نسخه های قبل و قیمت مناسب شروع کنن مثل کاری که این روزا نوکیا داره میکنه

Amir Hossein

دقیقا?

Alif16

تو تست های یوتوب از میت ۲۰ پرو بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)