حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه آیفون Xr با آیفون Xs و آیفون Xs مکس از نظر قدرت و باتری

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، مقایسه

آیفون Xr آیفونی که ۲۵۰ دلار از آیفون Xs ارزان تر است و خیلی ها به این فکر می کنند که اگر من به سمت آیفون Xr بروم و ۲۵۰ دلار ذخیره کنم، چه چیزهایی را از دست می دهم؟ اگر این سوال را دارید حتما نقد و بررسی آیفون Xr را در ترنجی بخوانید. امروز در این مطلب می خواهیم به صورت نمودارطور مقایسه آیفون Xr با آیفون Xs و آیفون Xs مکس از نظر قدرت و باتری را داشته باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اپل بر خلاف شایعات و خوشبختانه آیفون Xr رسما با چیپست اپل A12 بایونیک رونمایی کرد. این چیپست همان چیپست آیفون Xs و آیفون Xs مکس است که قدرت بی نظیری دارد. به همین دلیل و حتی به دلیل رزلوشن نمایشگر پایین تر، بنچمارک های آیفون Xr برابر یا حتی بیشتر از آیفون Xs و آیفون Xs مکس است. در نمودارهای زیر می توانید بنچمارک های آیفون Xr در مقایسه با آیفون Xs، آیفون Xs مکس، آیفون X و آیفون ۷ را ببینید:

از نظر عمر باتری نیز بر اساس بنچمارک GeekBench برای باتری شاهد نمودار زیر هستیم که عملکرد باتری آیفون Xr از همه رقبا در این بررسی بالاتر است:

به صورت کلی می توان گفت اگر شما کاربر آیفون ۷ یعنی آیفون ۲ نسل قدیمی تر از آیفون Xr هستید، با ارتقا به این آیفون ۷۵۰ دلاری می تواند چیپست به روز، عمر باتری خیلی خوب و دوربین هم رده دوربین اصلی آیفون Xs را داشته باشید که گستره دینامیکی بی نظیری در عکاسی و فیلم برداری دارد.

آیفون Xr

آیفون Xr

نظر شما چیست؟ فکر می کنید می توان به این زردِ قناری (!) اعتماد کرد یا کاربران اپل اساسا پرچمدارترتر (!) دوست هستند و می خواهند دقیقا بهترین را داشته باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

اگه با دلار ۴۲۰۰ وارد میشد بدون شک همین الان میخریدم
ایفون ۷۵۰ دلاری و میدن ۱۴میلیون تومن !!!
لامصب کجای دنیا همچین شیرتوشیری وجود داره؟!!!

pouya

قیمتش اینجا فضایی شده

HM-Royal

XRبخاطر رزولوشن کمتر نسبت به XSMax , Xs هم بنچمارکش بالاتره هم ماندگاری باتری
XR اقتصادیترین آیفون و XSMax بهترین آیفون ساخته شده توسط اپله

mega08

خوب رزلوشن پایین داره از طرفی صفحه نمایششم lcd و Xs اولد ک مصرف کمتری داره.
بنظرم نباید دلیل اصلیش کاهش رزلوشن صفه باشه

HM-Royal

در کل پنلهای ips مصرفشان از پنلهای oledبیشتره دلیل ماندگاری بالاتر باتری رزولوشن کمترXR و ظرفیت بالاتر باتری نسبت بهXS ولی بازم ماندگاری باتری XSMax با این رزولوشن و این بنچمارک عالیه
تو تستها هم اگر عادلانه و از حد نهایی رزولوشن گوشیها استفاده بشه نه HD ءXSMax بیشتر روشن می مونه

CAPCOM

من هنوز تواین رویاهستم که اندروید رو روی این گوشیها اجرا کنم
این رویای من مثله رویای نظام ما میمونه که میخواد کاخ سفید رو حسینیه کنه

BLACK

به نظرم اینکه اپل بعد از چند سال یه آیفون اقتصادی میده که با پرچمدار هاش رقابت میکنه رو مدیون برند های چینی و قیمت های رقابتی شون هستیم مخصوصا شیائومی. سامسونگ هم داره سیاست هاشو تغییر میده حالا هی بگین بنجل های چینی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)