حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می نوت بوک (Mi NoteBook) با چیپست Core i3 و قیمت 492 رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی، لپ‌تاپ

پریشب بود که در ترنجی خواندیم لپتاپ جدید شیائومی می نوت بوک (Mi NoteBook) احتمالا در مراسم ۱۵ آبان این شرکت معرفی شود و حالا این اتفاق رخ داده است. امروز شیائومی می نوت بوک (Mi NoteBook) با چیپست Core i3 و قیمت 492 رسما معرفی شده که در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

شیائومی می نوت بوک Core i3

شیائومی می نوت بوک Core i3

در حالی که شاید خیلی از کاربران چشم به دنبال مشخصات سخت افزاری قوی و خیره کننده دارند اما نیاز قشر عظیمی از کاربران حتی با یک دستگاه میان رده اقتصادی یا حتی پایین رده برطرف می شود. شیائومی می نوت بوک Core i3 دقیقا چنین لپتاپی است که به بازار لپتاپ ها آمده تا ارزشمندی ویژه دستگاه های شیائومی در این بازار نیز دلبری کند و کاربران بیشتری جذب اکوسیستم شیائومی شوند.

شیائومی می نوت بوک جدید با مشخصات سخت افزاری همچون چیپست Core i3 نسل هشت اینتل، ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD، حافظه رم ۴ گیگابایت و شاید باید گفت «به شکل غیر منتظره ای» نمایشگر ۱۵.۶ اینچی FHD برای آن در نظر گرفته شده است. هر چند جنس بدنه شیائومی می نوت بوک Core i3 همانند مک بوک ها کاملا از آلومینیوم نیست اما فضای استراحت دست و قاب پشتی فلزی است که این تقریبا برابر با یکی از بهترین کیفیت های لپتاپ های ویندوزی بازار است.

شیائومی می نوت بوک Core i3 با ضخامت ۱۹.۹ میلی متر جز لپتاپ های لاغر بازار به شمار می رود و از نظر پورت نیز نیاز خیلی از کاربران را با ۲ پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، مموری کارت خان، اترنت گیگابیتی و پورت HDMI برطرف می کند. شاید برای شما جالب باشد که شیائومی می نوت بوک Core i3 لوگو شیائومی را هم ندارد و اگر از این بابت از خریدن یک لپتاپ شیائومی خودداری می کنید، دیگر دلیلی برای آن نیست.

در پایان باید گفت قیمت ۴۹۲ دلاری شیائومی می نوت بوک Core i3 می تواند به فروش آن بسیار کمک کند. نظر شما درباره این لپ‌تاپ جدید و ارزان شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

چقدر خوش قیمته لعنتی، نمایشگرشم FHD هست

erfan520

همه چیش خوبه
فقط سایز ۱۴ اینچ میتونه اینو به گزینه ی بهتری برای فروش تبدیل کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)