حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ جدید شیائومی می نوت بوک (Mi NoteBook) احتمالا در مراسم ۱۵ آبان این شرکت

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شیائومی

دیروز بود که در ترنجی خواندیم شیائومی ردمی نوت ۶ (Redmi Note 6) احتمالا ۱۵ آبان رسما معرفی شود. حالا خبر می رسد که علاوه بر این دستگاه لپتاپ جدید شیائومی می نوت بوک (Mi NoteBook) هم احتمالا در مراسم ۱۵ آبان این شرکت رونمایی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

می دانیم که شیائومی می نوت بوک (Mi Notebook) در حال حاضر فقط در انتخاب های Core i5 و i7 نسل هست ارایه می شود. گفته می شود که در مراسم ۱۵ آبان شیائومی شاهد معرفی نسخه Core i3 شیائومی می نوت بوک خواهیم بود. البته هنوز مشخص نیست که افت دیگری نسبت به مدل های قبلی وجود در این نمونه اعمال خواهد شد یا نه.

در حال حاضر در شیائومی می نوت بوک شاهد بلندگوهای سفارشی سازی شده با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos هستیم. همچنین این لپتاپ ها از شکاف کارت حافظه بهره می برند و این برای عکاس و فیلم بردارها اهمیت دارد. شاید به یاد داشته باشید که حسگر اثرانگشت هم روی آن ها حضور دارد.

حدس زده می شود شیائومی می نوت بوک Core i3 با حدود قیمت ۴۳۵ دلار عرضه شود که خیلی خیلی جذاب به نظر می رسد چون این خانواده کیفیت ساخت مثال زدنی را هم ارایه می کنند. نظر شما چیست؟ تا کنون به لپتاپ های شیائومی فکر کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
erfan520

توی این اوضاع ارزی مملکت میتونه جز جذابترین گزینه های خرید باشه

Shiral

کیفیت این محصولاتش عالیه.شیامی بزودی بازار تلویزیون و خیلی از چیزای دیگه هم قبضه میکنه

کپی در تمام ابعاد از اپل!

BeFair

چه قیمت خوبی
ایول

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)