حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سایپا رهام در حال تست فنی در جاده های کشور است

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

می دانیم که خودرو جدید سایپا رهام در نمایشگاه خودروی شیراز ۹۷، به عنوان سدان ملی جدید رونمایی شد. سایپا رهام به عنوان جدیدترین خودروی ملی شناخته می شود که با پلتفرم بومی SP100 این خودروساز دولتی وارد بازار خواهد شد. بر اساس گفته ی مدیران سایپا، رهام تا پایان سال جاری به صورت رسمی عرضه می شود. با توجه به ویدیوها و تصاویر منتشر شده از کارخانه ی سایپا هم مشخص است که تجهیز خط تولید به ابزار مورد نیاز مونتاژ و تولید سایپا رهام آغاز شده است. در ادامه با ترنی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

سایپا رهام

سایپا رهام

کارشناسان خودرویی معتقد هستند که سایپا رهام در این روزها سعی دارد تا هماهنگی بیشتری را میان پیشرانه و جعبه دنده ی اتوماتیک خود به دست آورد. زیرا طبق اطلاعات رسمی منتشر شده از خودروسازی سایپا، این خودروی ملی به پیشرانه ی ۱٫۶۵ لیتری برلیانس مجهز است. این پیشرانه در حال حاضر بر روی برلیانس های سری H300 نیز نصب می شود و انتقال قدرت آن توسط جعبه دنده ی ۴ سرعته ی اتوماتیک و یا ۵ سرعته ی دستی به چرخ های جلو انجام می شود. اما در سایپا رهام، جعبه دنده ی اتوماتیک از نوع ۶ سرعته ی اتوماتیک است و باید این ارتقا فنی با عملکردی بهتر نسبت به برلیانس سری H300 برای مشتریان و کارشناسان قابل لمس باشد.

سایپا رهام

سایپا رهام

اگرچه تلاش برای ساخت خودروی ملی توسط سایپا اخیراً آنچنان هم موفق نبوده و خودروهایی چون کوئیک نتوانستند به اندازه هیاهوها فروش کنند، اما به نظر می‌رسد که رهام این پتانسیل را برای جبران فروش مناسب داشته باشد. در ادامه باید دید که رهام دقیقاً چه زمانی و با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ نظر مثبتی نسبت به سایپا رهام دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

یک عزراعیل جدید از ایران خودرو

Saeed Mohammadipouya

میگه سایپا

Shiral

این روزهای تحریم این شرکت ها عروسی شون هست و خوشحال هستند.چون‌قیمتشان‌ را هرچه بگن مجبوریم بخریم

mTAAHAAm

محض رضای خدا یک نفر کلمه آزیرو5 را جستجو کنه و عکسها را با رهام مقایسه کنه تمام جزئیات یکی هستند.حتی اگه تمام قطعات این خودرو تولید داخل باشن ولی طراحی این خودرو مربوط به خودروئی که گفتم هست.

Mehrdad77

جمله اول “رونمایی شد “رونمایی کرد هست اصلاح کنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)