حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خودرهای جدید سایپا از جمله رهام تولید خواهند شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به برنامه‌های این شرکت در سال آینده از تولید خودروهای جدید سایپا خبر داد که نسبت به گذشته از امکانات به‌روزتر و از کیفیت بیشتری بهره می‌برند. همچنین گفته می شود که خودرهای جدید سایپا از جمله رهام تولید خواهند شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل شرکت سایپا عنوان کرد این شرکت نیاز بازار خودرو کشور را با عرضه خودروهای اقتصادی و خودروهای مدرنی که با شرکای خارجی تولید می‌شوند، تامین می‌کند و در همین راستا سعی داریم با هدف بهبود کیفیت محصولات، خودروهای جدید و با کیفیتی را تولید کنیم. وی افزود شرکت سایپا به عنوان تولیدکننده اصلی محصولات ارزان‌قیمت و اقتصادی در بازار ایران محسوب می‌شود که برای عرضه خودروهای پیشرفته و مجهز به امکانات جدید، قصد دارد تولید خودروهای ردیف متوسط و بالا را در دستور کار خود قرار دهد.

سایپا رهام

سایپا رهام

جزئیات تولید خودروهای جدید سایپا

سلیمانی در خصوص جزئیات تولید محصولات جدید سایپا اظهار کرد تولید خودروهای جدید و متنوع بر روی پلتفرم اختصاصی SP100 این شرکت انجام می‌شود که از امکانات به‌روز برخوردار است. از این رو تولید محصولات جدید این شرکت و عرضه آن‌ها در بازار طی سال‌های آینده انجام خواهد شد و سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی نیز روی همین پلتفرم انجام خواهد شد. وی افزود مدتی است مشتریان خواهان خرید خودروهای پیشرفته هستند و در همین راستا شرکت سایپا قصد دارد محصولات با کیفیتی را از لحاظ امکانات در حوزه خودروهای اقتصادی تولید کند.

شما منتظر محصولات جدید سایپا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

اگر میخواید دوباره ماشین های آمریکایی و آلمانی پُر شه تو خیابون های ایران باید….. دیگه خودتون بگیرید چی میخوام بگم.

afsoongaregisoo

ماشین های آلمانی که فقط واسه کشورهایی خوبه که درآمد فوق العاده بالا داخلش باشه که همچنین چیزی واسه کشوری مثل ایران توی هیچ شرایطی امکان پذیر نیست .حتی اگر گمرک هم صفر بشه بازم نودو نه درصد مردم توان خرید ندارن و اون عده ای که میخرن احتمالا توی استهلاک این ماشین ها بمانند .ماشین های آمریکایی هم خخخ اصلا خنده دار هست بحث در موردش چون حتی توی خود آمریکا هم فروشی ندارن چه برسه به بقیه دنیا .فقط بخش پیکاپ هاش خوبه و بخش اسپورت های عضلانی .هرچند اسپورت های عضلانی اش با اون مصرف زیاد چیز خاصی نیستن .مثلا با پول یه ماستانگ سی چهل هزار دلاری میشه ماشینی ژاپنی خرید با موتوری بسیار کوچلو تر و قدرتی برابر و استهلاک خیلی پایین تر و تکنولوژی بیشتر و مصرف فوق العاده پایین تر .

afsoongaregisoo

اگر خیال کردی کسی دیگه بیاد وضعیت اینجوری بماند خواب دیدی چون خیلی از کشور ها مثل لیبی .مصر . افغانستان .عراق .با همین فرمونی که تو میری رفتن و نابود شدن من ابتدا فكر میكردم كه مملكت. وزیر دانا میخواهد ؛

و مدتی بعد به این نتیجه رسیدم كه مملكت. شاه دانا میخواهد ؛

اما اكنون میفهمم كه مملكت. ملت دانا میخواهد

.و این جمله هم آویزه گوش هات کن

Star

ماشین آمریکایی و آلمانی به درد سرمایه دارها میخوره نه واسه نود درصد ملت ایران که توان خرید همچین ماشین هایی رو ندارند!

afsoongaregisoo

توی نمایشگاه خودرو شیراز دیدمش خوشکل بود .ماشین جذابی بود .اما قیمت چقدر میخایید بزارید؟ تقریبا این خودرو همون بریانس اچ ۳۳۰ هست اگر سی چهل ملیون ارزان تر تحویل بدن خوبه .مثلا ۸۰ تا ۸۵ ملیون .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)