حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط فروش سایپا شاهین برای بهار ۹۹ به زودی اعلام می شود

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

سال ۹۹ با کرونا آغاز شده و علاوه بر آن به دلیل تعطیلات عید، هیچ شرایط فروش خاصی وجود نداشت. امشب اما می شنویم که شرایط فروش سایپا شاهین برای بهار ۹۹ به زودی اعلام می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره شرایط فروش سایپا شاهین یا همان سایپا رهام صحبت کنیم.

شرایط فروش سایپا

شرایط فروش سایپا

شرایط فروش سایپا

در این روزها دیدیم که شرکت «سایپا»، تیزر تبلیغاتی «شاهین» را در تلویزیون ملی به نمایش گذاشته است. معمولا تیزر سایپا شاهین در ساعت های پربازدید تلویزیون نمایش داده می شود و گاهی در تبلیغات میانی برنامه هایی چون «عصر جدید» پخش می شود.

حال منابع خبری می گویند که سایپا برنامه دارد تا پس از پایان تعطیلات نوروزی شرایط پیش فروش شاهین را اعلام کند. پیش از شیوع ویروس کرونا در ایران، سایپا برنامه داشت تا در اسفند ۹۸ محصولات جدیدش را برای سال ۱۳۹۹ رونمایی کند و از سویی نمونه نهایی و قابل عرضه شاهین را معرفی نماید. اما گسترش کرونا باعث بر هم خوردن فرایند معرفی و عرضه محصولات جدید سایپا شد و برای همین این شرکت، سعی دارد تا از طریق رسانه های جمعی معرفی و بازاریابی سایپا شاهین را به صورت مجازی انجام دهد.

برنامه قبلی سایپا این بود تا اولین مرحله پیش فروش شاهین در هفته آینده و به مناسب نیمه شعبان برقرار شود. اما با توجه به مشکلات مربوط به کرونا و تغییر جزئی برنامه ها، احتمال دارد که فروش این سدان جدید با چند روز تاخیر آغاز شود. به هر حال می توان گفت که به احتمال بسیار زیاد، سایپا شاهین تا پایان فروردین ۱۳۹۹ به فروش می رسد و مشتریان می توانند به صورت اینترنتی مراحل پیش خرید این خودرو را انجام دهند.

قیمت حدودی سایپا شاهین

قیمت حدودی سایپا شاهین

قیمت حدودی سایپا شاهین

بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع خبری اسب بخار، هنوز سایپا قیمت دقیق و مشخصی را برای شاهین در نظر نگرفته است. اما با توجه به جلسه های برگزار شده در این شرکت، نظر بسیاری از مدیران سایپا این است تا شاهین در فروش اولیه قیمتی کمتر از دنا پلاس را داشته باشد. البته که این مسئله هنوز قطعیت پیدا نکرده و مصوب نشده است. اما در صورتی که این اتفاق رخ دهد، باید منتظر عرضه شاهین با قیمتی کمتر از ۱۱۵ میلیون تومان باشیم.

شنیده ها حاکی از آن است که شاهین در تابستان ۱۳۹۹ به دست مشتریان می رسد و احتمالا از اواخر خرداد سال جاری تولید انبوه این سدان پلتفرم SP100 در کارخانه تهران سایپا آغاز می شود. نکته قابل توجه این است که شاهین به نمایش در آمده در تیزر سایپا، جز نسخه های تولید آزمایشی بوده و گویا قرار نیست تا این خودروساز، نمونه موجود در ویدیوی تبلیغاتی را به تولید انبوه برساند. نسخه حاضر در تیزر اولیه شاهین، فاقد نمایشگر لمسی ۷ اینچی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، تهویه اتوماتیک، سنسور پارک و دوربین عقب است و آن طور که منابع خبری می گویند، این شرکت برنامه دارد تا شاهین با چنین امکاناتی به خط تولید برسد.

نظر شما چیست؟ منتظر سایپا شاهین هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

این کرکس هم نیست چه برسه به شاهین
البته شاید هم شهین (بانو) باشه 😆😆😆😆😆😆

afsoon

پلتفرم تویوتا کرولا نسل قبل .بدنه بریانس .تریم داخل مخلوطی از بریانس و دویست و شش .موتور تیبا یا همون پراید که یکم تعغیر دادن .🤣اون زمانی که توی نمایشگاه دیدمش ماشین خوبی بود اما واقعا دیگه با موتور تیبا بدرد نمیخوره

pooria

خیر عزیزم یه موتور توربو هم گذاشتن روش !!!!!!!رو موتور تیبا!!!!!! فقط چه شود مثلا میگن شاهین پرواز کرد!!!!!( منظور پکیدن موتوره حالا زیاد جو نگیرین اسمش شاهاینه )

afsoon

۲۰۲۰ موتور ۸ سوپاپ توربو میزان 🤣⁦🤦🏻‍♀️⁩حدالقل باید موتور ای آف سون توربو میزاشتن

Milad7

اون موتور هم سلطان شاتون زدن هست

AAAA_.reza._AAAA

چقدر ما خوشبختیم

Amin

آخه این چیه که منت هم میذارن با کمتر از ۱۱۵ میلیون میخوان بدنش ببین به چه فلاکتی افتادیم که باید ۱۰۰ میلیون پول پای این زباله بدیم.

Milad7

با قیمت کارخانه حوالی 95 تومن ارزش خرید داره 🙂

Milad7

در ضمن موتورش 8 سوپاپ هست که واقعا خنده داره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)