دیروز در ترنجی درباره مشکل نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو (Mate 20 Pro) صحبت کردیم، مشکلی که باعث سبز شدن پنل نمایشگر از گوشه های آن شده است. در پاسخی فرمالیته مدیر فروم هوآوی بریتانیا در نهایت شما را به مرکز خدمات مشتریان هدایت کرده بود و امروز در واکنش هوآوی عنوان شد که این اظهار نظر رسمی هوآوی نیست. امشب اما خبر می رسد که مشکل نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو توسط هوآوی فنلاند پذیرفته شد و دستگاه های معیوب به رایگان تعویض می شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.
در سکوت هوآوی جهانی، شاهد عکس العمل هوآوی فنلاند هستیم که می گوید:
ما مدت زیادی را برای بررسی مشکل سبز شدن (نمایشگر) تعداد معدودی از دستگاه ها (هوآوی میت ۲۰ پرو) صرف کردیم. در فنلاند اگر کاربری مشکل نمایشگر دارد، دستگاهش بدون هزینه تعویض می گردد.
هر چند این اظهار نظر خیلی گنگ است و اشاره ای به دلیل اصلی مشکل سبز شدن نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو (Huawei Mate 20 Pro) ندارد اما باز هم هیچی بهتر است و حداقل کاربران فنلاند می دانند که می توانند به رایگان موبایل آسیب دیده خود را تعمیر کنند. در ادامه تعدادی از تصاویر منتشر شده با هشتگ GlueGate درباره مشکل نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو را می بینیم:
همچنین گفته می شود که فروم هوآوی بریتانیا در پاسخ به یک کاربر با مشکل مشابه اعلام کرده که به مراکز خدمات مشتریان هوآوی مراجعه کنند و او پس از مراجعه شنیده که هوآوی از این مشکل آگاه است و دستگاه او تعویض می شود. همچنین او هشدار داده که موبایلش باید تعویض شود و تعمیر برای او راضی کننده نیست.
درباره تصویری که Gsmarena منتشر کرده نکته ای وجود دارد که سبز شدن نه از لبه نمایشگر بلکه از زیر ناچ دیده می شود اما در بقیه نمونه ها که بالاتر ما جمع آوری کرده بودیم، مشکل سبز شدن نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو از لبه پنل بوده است. به این صورت این مشکل می تواند تا حدودی به دخیل بودن نرم افزار هم مرتبط باشد. شاید در این دستگاه ناچ مخفی (سیاه شدن پس زمینه اطراف ناچ) شده است. این حدس ما در ترنجی است.
متاسفانه تا مشخص نشدن دلیل این مشکل باید گفت که کمی باید نگران بود. حتما هوآوی به زودی عکس العمل رسمی خود را پس از مشخص شدن نتایج تحقیقات منتشر خواهد کرد. نظر شما چیست؟ پیش از این گفته شده بود مشکل نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو (Mate 20 Pro) در دستگاه هایی با پنل ساخت LG دیده شده و دستگاه های با پنل BOE فعلا مشکلی نداشته اند.
باز دمشون گرم ،من دوستم s7 ادج داشت خط صورتی افتاد روش بردیم نمایندگی گفت شامل گارانتی نمی شه.
اگر مدت زمان گارانتی مونده باشه موظف هستند تعویض کنن
خداروشکر این پست رو گذاشتید خیال بعضی از دوستان که این گوشیم ندارن و با این حال از جواب مبهم هواوی به این مشکل مثلا ناراحت بودن رو راحت کردید?
و اما درمورد این مشکل واقعا یه گوشمالی حسابی به هواویه که با وجود تجربه بد الجی تو این زمینه بازم ازش پنل گرفته حالا چه مشکل سخت افزاری باشه چه نرم افزاری درس خوبی میشه واسش
اينقدر كه چندتا كاربر ترنجي سر سامسونگ هواوي و اپل كل كل دارن ، سهامداران اين كمپاني ها با هم كل كل ندارن ?
همینو بگو حالا خوبه دیگه پایین رده این برندا رو هم آدم به زور میتونه بخره نمیدونم سر چی به جون هم میوفتن..
سلام آقا میلاد،
بحث سر برند نیست واقعا.
بحث سر اینه که چرا ما چرت و پرت بگیم؟ خب آقا واقعبین باشیم و حقایق رو بگیم!
تو هر زمینهای، دقت کن، هر زمینهای، هر کسی یه حرف مفتی بزنه، خب طبیعیه بحث میشه.
دقت کنی به این مسئله متوجه میشی.
حالا اینجا هم یه سریا هستن حرف مفت میزنن. خب باهاشون طبعا برخورد میشه. حتی اگر کامنت نذارن بعضیا، مطمئن باش تو دلشون میگن بابا این خل و چله!
کاربر “منطقی باشیم” جون چه خبرا؟ خوش میگذره؟
ممنون آقا بهنام
بازم دمش گرم ?
سلام و خسته نباشید خدمت آقای عطایی
من دنبال یه اپلیکیشن هستم که ساعت مطالعه رو ثبت کنم و هر هفته نمودار بده بهم . اگر چنین اپی رو میشناسید معرفی کنید لطفا. چند روزه همش دنبالشم
سپاسگزارم
ببخشید غیر مرتبط با پست شد ???
سلام وقت بخیر
منظورتون از ساعت مطالعه با موبایل هست یا اینکه به صورت دستی وارد کنید؟
به صورت دستی وارد کنم
به نوعی دفتر برنامه ریزی
جای نگرانی هست، امیدوارم تحقیقات هوآوی زودتر به جواب برسه
فکر کردین همه اپل هستن که اولین استفادشون بشه استاندارد بققیه؟!
نکته اینجاست چرا باید این مشکلات پیش بیاد پس کنترل کیفی کدوم گوری بوده
شما که کشته مرده برند خودتون هستین و ادم منطقی هستین ایا جسارت اینو داشتین تو مشکل باتری برند خودتون هم بگین کنترل کیفیت کدوم گوری رفته.
منتظرم جوابتون رو بدونم تا شناخت خودم و کاربرا از شما تکمیل بشه
هر چند که از ادبیات و کامنتهای افراد در گذشته میشه بهش پی برد.
منتظر جوابتون هستم.
در ضمن مشکل مشکل هست
قابل توجیه نیست و توسط هر برندی باسه باید انتقاد کرد
چه هواوی چه سامسونگ
هواوی باید پاسخگو باشه و دقت بیشتری .
ایشون طرفدار کدوم برند هستن که مشکل باتریشو یادشون بیاد؟!
عکس آخری چقدر داغونه!
سلام وقت بخیر اتفاقا دو تا از دوستای منم یکشون اس 7 ادج داشت و یکیشون اس 6 ادج و یکیشون خط صورتی افتادش و یکیشون خط سبز و هر دو هم گارانتی داشتن ولی وقتی که بردن گارانتی گفتش که صفحه جزو گارانتی محسوب نمیشه و مجبور شدن با هزینه خودشون صفحه رو تعویض کنن . همچنین من تو مترو هم دست چند نفر دیدم که مشکل داشت و ازشون پرسیدمم گفتن که گارانتی قبول نمیکنه .