حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر واچ (Honor Watch) با قیمت ۱۲۸ دلار و سیستم عامل اختصاصی معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | آنر، ساعت هوشمند، گجت‌های پوشیدنی

دو هفته پیش بود که ساعت هوشمند هوآوی واچ جی تی (Huawei Watch GT) با سیستم عامل اختصاصی رسما معرفی شد. پس از آن شایعه ساعت هوشمند آنر منتشر که ما آنجا گفتیم این احتمالا نسخه ری-برند شده ساعت هوآوی باشد و حالا مشخص شد که همینطور است. امروز در مراسم ۹ آبان آنر در کنار معرفی آنر مجیک ۲ (Honor Magic 2) با ۶ دوربین و طراحی کشویی شاهد معرفی آنر واچ (Honor Watch) با قیمت ۱۲۸ دلار و سیستم عامل اختصاصی هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این ساعت هوشمند آنر داشته باشیم.

آنر (Honor) تاکنون دستبندهای هوشمند زیادی تولید کرده است که البته هیچ کدام از آنها در دسته بندی ساعت هوشمند قرار نمیگیرند. آنر واچ یا ساعت هوشمند آنر اولین ساعت هوشمند این شرکت است که مشخصات و قیمت جالبی دارد.

نمایشگر آنر واچ (Honor Watch) یک نمایشگر دایره ای امولد به اندازه ۱.۲ اینچ است. آنر ادعا می‌کند که با یک بار شارژ شدن این ساعت از طریق پورت USB type-c تا یک هفته باتری آن دوام خواهد آورد. این ساعت هوشمند می تواند ضربان قلب شما را ۲۴ ساعته پایش کند و همچنین به لطف ویژگی Trusleep 2.0 خوابیدن شما را زیر زیر نظر دارد. همچنین این ساعت می‌تواند فشار شما را به صورت در لحظه پایش کند و به شما آموزش نفس کشیدن برای کنترل فشارتان بدهد. حالت تشخیص شنا نیز در آنر واچ ۲ وجود دارد.

از دیگر امکانات این ساعت هوشمند آنر می‌توان به قابلیت راهیابی با سیستم های جی پی اس، GLONASS و Beidou و دارا بودن Nfc اشاره کرد.

گفتنی است که سیستم عامل ساعت هوشمند آنر همانند ساعت هوشمند هوآوی، سیستم عامل ساعت های هوشمند گوگل نیست و این شرکت از سیستم عامل اختصاصی هوآوی استفاده کرده است. با توجه به قیمت بسیار مناسب ۱۲۸ دلاری که البته این قیمت بازار چین است، فکر می کنید این ساعت هوشمند بتواند در بازار موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

واقعا قیمت بسیار خوبی داره با توجه به مشخصات

Yohan

نکته منفی سیستم عامل ساعت هست که احتمالا نداشتن اپلیکیشن ها باعث بشه حداقل توی کشورها دیگه محدودیت ایجاد بکنه.تا سیستم عامل به بلوغ برسه و بهینه سازی بشه.

ارزونه فقط همین

BeFair

همون واچ جی تی هوآوی هست دیگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)