حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری های بی سیم HONOR FLYPODS احتمالا ۹ آبان معرفی شوند

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | آنر

به نظر می رسد که مراسم ۹ آبان آنر میزبان یک دستگاه دیگر هم خواهد بود. تا کنون می دانیم که آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) و ساعت هوشمند آنر (Honor Watch) در این مراسم رسما رونمایی خواهند شد و ضلع سوم این مراسم هندزفری های بی سیم HONOR FLYPODS خواهد بود! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر به یاد داشته باشید پیش از معرفی رسمی خانواده هوآوی میت ۲۰ شایعه هندزفری Huawei FreeBuds 2 Pro وجود داشت که با قرار گرفتن روی هوآوی میت ۲۰ پرو به صورت بی سیم شارژ می شد. هنوز این هندزفری های کاملا بی سیم هوآوی رسما معرفی نشده اند و دلیل مشخص نیست، شاید مدتی بعد معرفی شوند و شاید تا معرفی خانواده هوآوی پی ۳۰ (Huawei P30) خبری از آن ها نباشد ولی این آنر را از معرفی هندزفری های کاملا بی سیم خود منع نمی کند!

هندزفری های کاملا بی سیم FlyPods آنر

هندزفری های کاملا بی سیم FlyPods آنر

امروز نام و شماتیک کلی هندزفری های کاملا بی سیم FlyPods آنر به صورت رسمی در تیزری دیده می شود که تاریخ ۹ آبان را برای معرفی رسمی نشان می دهد. انتظار می رود که ویژگی هایی همچون کنترل های لمسی، کاهش نویز و قاب با قابلیت شارژ دوباره گوشی های هندزفری را هم داشته باشد. به نوعی شاید بک پک فضانورد موجود در تصویر طراحی کلی این قاب باشد.

ترکیب آنر مجیک ۲، ساعت هوشمند آنر و هندزفری های کاملا بی سیم FlyPods می تواند یک کلکسیون جذاب برای طرفداران برند آنر باشد تا درون اکوسیستم همین برند نیازهای خود را برطرف کنند. نظر شما چیست؟ علاقه به هندزفری های کاملا بی سیم دارید؟‌ فکر می کنید روز برسد که یک هندزفری کاملا بی سیم و شارژر بی سیم درون درون جعبه موبایل های ما قرار بگیرد؟ کمی بعید است!

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

وقتی از تاثیر اپل بر دنیای فناوری صحبت می کنیم، از چی صبحت می کنیم …

BeFair

ولی فکر کنم یکم اطلاعاتت کامل نیست رفیق، اول گیر iConx سامسونگ بود کاملا بی سیم و تازه ضربان قلب هم داشت با حافظه داخلی

اپل، روح فناوری :)

آره با اون عمر باتری مسخره ش و عمر باتری کیس مسخرش! آخه الان کی حافظه داخلی می خواد برای خود هندزفری؟ بابا کاربردی فکر کنین

بقول یکی از بزرگان خدا لعنت کنه اپل و که این تخم لق پول پرستی رو گذاشت که حالا ما باید شاهد گوشی های هزار دلاری و بالاتر و گوشی های بدون جک هدفون و هندزفری های بی سیم گران قیمت و بعضا بدون کارت حافظه باشیم ?
فان

علی شیخ زاده

اگه توی جعبه مجیک ۲ باشه که عالی خواهد بود
ولی با توجه به فلسفه برند انر فک کنم قیمتی خیلی پایین تر از رقبا داشته باشه

Pouya

اقای عطایی این عکس رو ببینید مشکل نمایشگر میت ۲۰ پروعه:

http://uupload.ir/files/2726_img_20181028_182228.jpg

توی تلگرام دیدم یه بنده خدا تویه گروهی فرستاد خبری ازش گزارش نشده تا حالا؟

Pouya

خواهش میکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)