حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری آنر مجیک ایربادز با قابلیت حذف نویز و قیمت ۱۴۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | آنر

آنر در کنار معرفی دو موبایل جدید خود برای بازار جهانی، یک هندزفری کاملا بی سیم جالب و آشنا را هم معرفی کرده است. هندزفری آنر مجیک ایربادز با قابلیت حذف نویز و قیمت ۱۴۰ دلار رسما معرفی شد و در ادامه با هم با آن آشنا خواهیم شد، با ترنجی همراه باشید.

آنر مجیک ایربادز

آنر مجیک ایربادز

آنر مجیک ایربادز

آنر مجیک ایربادز یک درایور ۱۰ میلی متری را ارایه می کند. این دستگاه از طریق بلوتوث 5.0 ارتباط برقرار کرده و از A2DP 1.3 ، HFP 1.6 و AVRCP 1.5 پشتیبانی می کنند. آنها همچنین باتری ۳۷ میلی آمپر ساعت داشته که با وجود آن فقط ۵.۴ گرم وزن دارند. این در حال است که قاب شارژ آن ۵۱ گرم است که دارای یک باتری ۴۱۰ میلی آمپر ساعتی را داراست.

طبق گفته آنر این حجم باتری کافی است تا سه ساعت و نیم پخش موسیقی بدون توقف در حالی فراهم شود که با وجود قاب و شارژ مجدد هندزفری ها توسط آن زمان گوش دادن را به ۱۳ ساعت برساند. این قاب حدود ۱.۵ ساعت طول می کشد تا پرونده از طریق اتصال USB-C شارژ شود.

هر گوشی هندزفری دارای سه میکروفون است که امکان حذف نویز در هنگام تماس را فراهم می کند. به این معنی که هنگام مکالمه نویز محیط را حذف می کند اما در هنگام گوش دادن به موسیقی قابلیت نویز کنسلینگ ندارد.

قیمت آنر مجیک ایربازد

هندزفری کاملا بی سیم Magic Earbuds همچنین دارای چند ویژگی هوشمند مانند جفت شدن سریع و فوری با دستگاههایی است که رابط کاربری EMUI 10 دارند را ارایه می کند. آنها می توانند هنگام خارج کردن و یا قرار دادن آنها به طور خودکار موزیک را متوقف کنند، اما این ویژگی تنها در صورت جفت شدن با دستگاه های EMUI 10 پشتیبانی می شود. کنترل لمسی برای پخش / مکث / آهنگ بعدی یا قبلی اما با همه تلفن های هوشمند کار می کند.

قیمت آنر مجیک ایربازد برابر ۱۴۰ دلار خواهد بود که قیمت مناسبی است. نظر شما درباره این هندزفری های کاملا بی سیم هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

انگار واسه mi 10 ساختنش… رنگش عین اونه… 🤔

Mahdi

عمر بادزپلاس بهتر بود که با ۱۰ دلار بیشتر اونو باید گرفت

ARMTIN

آقای عطایی
پرچمدار شیاومی Mi 10 pro رکورد بنچمارک antutu شکست و 610K ثبت کرد ⁦⚠️⁩

https://www.gizmochina.com/2020/02/24/xiaomi-mi-10-pro-breaks-600k-figure-on-antutu-after-new-update-improving-gpu/

Amir galaxy

۱۴۰ دلار داشتم میذاشتم رو پول گوشیم یه k30 pro میخریدم

Milad7

همچنان ایرپاد بهترینه

Dr.Nazer

جالبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)