حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پردازش دوربین شیائومی می میکس ۳ به شیائومی می میکس ۲ اس و می ۸ اضافه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

هر چند بیشتر اخبار شیائومی می میکس ۳ پیرامون طراحی کشویی آن است اما دوربین آن با کسب امتیاز ۱۰۳ از DxO توانست توجهات را به خود جلب کند. از آن جا که مشخصات سخت افزاری دوربین دوگانه شیائومی می میکس ۳ با می میکس ۲ اس و می ۸ تفاوتی ندارد اما امتیاز DxO آن ۶ امتیاز بالاتر است، دلیل پیشرفت را باید جایی در بهینه سازی های پردازش نرم افزاری پیدا کرد. امروز موسس شیائومی Lei Jun رسما عنوان کرده است که پردازش دوربین شیائومی می میکس ۳ به شیائومی می میکس ۲ اس و می ۸ اضافه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دوربین دوگانه شیائومی می میکس ۳ سنسورهای Sony IMX 363 و Samsung S5K3M3 را دارد که اولین 12 مگاپیکسلی و برای دوربین اصلی و دومی دوربین تله است. این دقیقا همان مشخصات دوربین دوگانه شیائومی می میکس ۲ اس و شیائومی می ۸ است. ما می دانیم که هفت ماه پیش دوربین شیائومی می میکس 2 اس امتیاز 97 از DxO را دریافت کرد ولی امتیاز DxO دوربین شیائومی می میکس 3 هم سطح گلکسی نوت 9 و اچ تی سی یو 12+ است.

تنها دلیل این پیشرفت پردازش های نرم افزاری است و وعده شیائومی بر ارایه آپدیت پردازش نرم افزاری دوربین شیائومی می میکس ۳ به شیائومی می میکس ۲ اس و شیائومی می ۸ است. این می تواند خبر بسیار خوشحال کننده ای برای دارندگان پرچمدارهای نیمه اول ۲۰۱۸ شیائومی باشد.

پردازش نرم افزاری دوربین موضوعی اس که سال ۲۰۱۸ مشخص کننده برترین بازیکن میدان بود و شرکت های نامداری مثل سامسونگ، اچ تی سی، سونی در این بازی عقب مانده اند اما اپل، گوگل و دیگر شرکت های چینی در تلاش برای تقویت پردازش نرم افزاری خود هستند. دوربین پیکسل ۳ ایکس ال با حالت Night Side این موضوع را تایید می کند و فیلم برداری HDR آیفون های 2018 در دوربین اصلی و دوربین سلفی نمونه موفق دیگری از آن هستند.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پردازش تصویر که واقعا اپل! شما الان ببین فیلم برداری HDR آیفون جدیدارو! کرک و پر آدم کز می خوره

BeFair

حرف حق جواب نداره ولی بترس از گلکسی اس ۱۰ رفیق ؛)

mostafa3

بترس که باز شکست نخوری

علی شیخ زاده

دوربین می میکس ۳ عالیه و ثابت کرده نمرات dxo بیخود نیستن?

Komeil

کاش سامسونگ برای اس۹پلاسم یه اپدیت بده برا دوربینش ک مثل نوت ۹ بشه چون عملا فرقی نداره با دوربین نوت۹

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)