حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 6T را زیر چارقد dbrand ببینید!

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | وان‌پلاس

می دانیم که معرفی وان پلاس 6T به دلیل مراسم اپل یک روز زودتر انجام می شود و در نهایت هفتم مهرماه آن روزی است که پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۸ وان پلاس رخ نماید! امشب اما پیش از معرفی رسمی می توانید وان پلاس 6T را زیر چارقد dbrand ببینید! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرکت dbrand در زمینه تولید برچسب های محافظ و به قولی “زینتی” (!) فعالیت می کند که حقیقتا فکر می کنم من یکی از طرفدارهای آن باشم. این برچسب ها ضمن محافظت از بدنه موبایل دلبند شما که احتمالا این روزها شیشه ای شده است (!) زیبایی خاصی هم به شما می دهد و ترکیب رنگ های متفاوت را می توانید داشته باشید.

همانطور که می بینید با این شانس که وان پلاس به dbrand داده و یا به عبارت بهتر تهاتر بین وان پلاس و dbrand به نوعی به نفع هر دو است. یک رپورتاژ رایگان برای dbrand و یک خبر رایگان دیگر برای وان پلاس و پرچمدار نیمه دومش یعنی وان پلاس 6T، چه چیز از این بهتر؟!

طراحی قابی پشتی وان پلاس 6T همانطور که انتظار داشتیم بدون حسگر اثرانگشت و با دوربین دوگانه ارایه می شود. این تمام چیزی است که آن پشت قرار دارد و در این تصویر زیر چارقد dbrand قرار دارد! پیش از پایان نیز بد نیست نگاهی به یک تور کوتاه در دفتر وان پلاس آن هم پیش از معرفی وان پلاس 6T داشته باشیم و رنگ های گرادیانت طور در دست توسعه وان پلاس را که شاید در وان پلاس 6T یا محصولات آتی آن ها ارایه شود را ببینیم:

 

نظر شما چیست؟ فکر می کنید وان پلاس 6T دستگاه زیبایی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

خریدش را در ایران اصلا توصیه نمیکنم.هرچند گوشی بسیار اقتصادی است البته تا الان…خدمات و لوازم جانبی بسیار محدوده.بنده الان دوماهه گیر باطری هستم و هیچ جا تو ایران نداره…داش شارژش هم به باطری واضحا اسیب زده

BeFair

منم این برچسب هارو دوست دارم

خود وان پلاس 6 تی یک طراحی کلی داره، چیز ویژه ای درش نیست و خوبه، همینقدر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)