حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر ویدیویی رسمی کنفرانس ۸ آبان اپل

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

امروز چهار آبان است و چهار روز دیگر تا کنفرانس ۸ آبان اپل فرصت باقی است. در حساب توییتر اپل تیزر ویدیویی کوتاهی منتشر شده که تا کنون بیش از هفت میلیون بار دیده شده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تیزر ویدیویی رسمی کنفرانس ۸ آبان اپل را با هم ببینیم.

این تیزر ویدیویی ۷ ثانیه ای اپل برای کنفرانس ۸ آبان یا ۳۰ اکتبر، حتی پتانسیل تصویر متحرک بودن را هم داشت! در آن ۷ صحنه یک ثانیه ای می بینیم و مشخصا هر کدام از این ها منظور ویژه ای دارد. من می توانم بگویم ضد آب بودن و احتمالا موارد مربوط به سلامتی و ضربان قلب را باید شاهد باشیم اما در آیپدهای جدید یا سه مک بوک ۱۳ اینچی اپل؟ مشخص نیست! شما فکر می کنید چه سرنخ های دیگری از این تیزر می توان استباط کرد؟ شما چه استنباطی دارید؟

اپل برای دعوتنامه کنفرانس ۸ آبان خود یک تصمیم بی سابقه گرفت و آن طراحی و ارسال ۳۷۰ طرح لوگو فانتری اپل به افراد مختلفی که در مراسم دعوت بوده اند است. البته تا کنون ۳۷۰ طرح مختلف شناسایی شده است و احتمالا این عدد بیشتر هم باشد. این ها می تواند به موارد مختلفی در محصولات که در مراسم ۸ آبان اپل معرفی خواهند شد، اشاره داشته باشند. شاید یکی از آن ها خلاق و سازنده بودن است.

کنفرانس اپل برای ۸ آبان یا ۳۰ اکتبر متمرکز بر معرفی آیپد و مک بوک های جدید است. ما می دانیم که آیپدهای ۲۰۱۸ مانند آیفون X که برای آیفون ها انقلابی بود، برای آیپدها انقلابی خواهد بود. این تبلت ها جدید اپل احتمالا با ضخامت بسیار کم،حاشیه بسیار کم و پشتبانی از Face ID ارایه خواهند شد.

اما دربارخ مک بوک های جدید اپل باید بگوییم اگر اهل لپتاپ های اپل باشید می دانید که این شرکت در حال حاضر 5 دسته لپتاپ دارد که عبارت اند از:

مک بوک ایر 13 اینچی
مک بوک 12 اینچی
مک بوک پرو 13 اینچی بدون تاچ بار
مک بوک پرو 13 اینچی با تاچ بار
مک بوک پرو 15 اینچی با تاچ بار

حالا این پنج دسته به صورت خلاصه تبدیل به 3 دسته خواهند شد:

مک بوک 13 اینچی رده پایین
مک بوک پرو 13 اینچی با تاچ بار
مک بوک پرو 15 اینچی با تاچ بار

فراموش نکنید که استنباط خود را از این تیزر ۷ ثانیه ای اپل برای کنفرانس ۸ آبان برای ما در ترنجی بنویسید!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

خیلی مفهومیه و رمزگشاییش سخت به نظر می رسه

ارزی ندارم صرافی بستس :))

CAPCOM

ای کاش بتونن یه فایل منجر مثه اندروید برا گوشیهاشون طراحی کنن و خیلی ایرادات و محدودیت های دیگرو کنار بذارن واقعا حیفه الان من خودم شخصا اپل رو اصلا دوسندارن آدم یاد دیکتاتورها میوفته پراز محدودیت و خفقان

HM-Royal

کدوم محدودیت! دسترسی به فایلهای سیستمی در ios به دلیل تفاوت در سیستم کاربرد خاصی نداره بخاطر امنیت کاربر حتی اسم اپها بصورت کد در اومده و در لایه های مختلف ذخیره میشه گرچه با جیلبریک دسترسی به فایلهای سیستمی در دسترسه …
اینهمه فایل منجر و دانلود منجر با کلی امکانات
Documents، Amerigo ,Total ،Files App، EDM و….
هر فایلی میخوای دانلود کن با AirDrop به iDevice ها و مک ها و بالعکس Share کن برنامه های
file sharing دیگه هم برای سیستم عاملهای متفاوت موجوده
پلیر حرفه ایnPlayer با کلی قابلیت از fileSharingو stream گرفته تا پخش صدای دالبی و…
اپلیکیشنهای ios بسیار حرفه ای تر از اندرویده خیلی از اپها اصلا” در اندروید وجود خارجی نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)