حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به اپل پنسل جدید (new Apple Pencil) روی آیپد پرو ۲۰۱۸

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل

قلم جدید اپل برای آیپد پرو ۲۰۱۸ همان چیزی است که اپل باید از ابتدا معرفی می کرد. طراحی جدید این قلم استفاده از آن را منطقی تر می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاه نزدیکی به اپل پنسل جدید (new Apple Pencil) روی آیپد پرو ۲۰۱۸ داشته باشیم.

همانطور که حتما با دیدن تصویر اصلی مطلب متوجه شده اید، طراحی ظاهری قلم جدید اپل یا همان new Apple Pencil حالا به جای دایره ای بودن، شش ضلعی است. این طراحی علاوه بر اینکه به در دست گرفتن راحت کمک می کند، به مکانیسم جدید مغناطیسی اپل که برای جسبیدن به بدنه آیپد پرو ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است، مربوط است.

همانطور که پیش از این می دانستیم، لبه های آیپد پرو ۲۰۱۸ طراحی شبیه به آیفون ۵ دارند. این به دلیل همین مکانیسم اتصال آهنربایی قلم جدید اپل است. حالا همانند سرفیس های مایکروسافت که سال هاست این راه حل را دارند، قلم تبلت اپل هم با مکانیسم مغناطیسی به دستگاه متصل می شود. همچنین به همین صورت شارژ می شود و دیگر طراحی عجیب و غریب قلم نسل اول که با پورت به پورت لایتنینگ آیپد پرو متصل می شد را شاهد نیستیم! این مکانیسم را در ویدیو کوتاه بالا دیدید!

نظر شما درباره قلم جدید اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ببین چه کرده، به به، به به!

BeFair

از اول باید همین می بود واقعا، نسل قبلی خنده دار بود

Peiman

خیلی بهتر شده

Yohan

پس اپل هم بالاخره تونست مزایا خوب محصولات بقیه شرکت ها رو ببینه و توی محصول خودش با افتخار استفاده بکنه.آهنربا و شارژ بی سیم.هنوز ویدئو معرفی رو ندیدم ولی قطعا کلمات قشنگی برای توصیف این ویژگی ها بکار برده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)