حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپید مینی جدید در راه است؟

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

تبلت ها سایز کوچک مدتی است که محبوبیت ویژه خود را از دست داده اند که شاید دلیل در بزرگ تر شدن نمایشگر موبایل ها و عدم ارضای تمام نیازهای طرفدارن تبلت دانست. حالا اما به نظر می رسد که شاید باید منتظر معرفی آیپد مینی جدید باشیم البته نه در کنفرانس ۸ آبان اپل، اینکه شاید جایی در بهار! در اما با ترنجی همراه باشید.

تحلیل گر معروف مسایل اپل Ming-Chi Kuo چند پیش بینی درباره محصولات آینده اپل از جمله آیپد مینی جدید و همچنین کنفرانس ۸ آبان این شرکت دارد که اطلاعات خوبی به ما می دهد. ابتدا با انتظارات وی از کنفرانس ۸ آبان آغاز می کنیم:

  • ۱- دو آیپد پرو با پورت Type C و نمایشگر بهتر
  • ۲- Apple Pencil جدید برای سخت افزار آیپد پرو
  • ۳- حداقل ۳ مک بوک شامل یک مک بوک ارزان، ارتقا پردازنده در iMac و Mac mini

پیش از درباره اتفاقاتی که در لپتاپ های اپل رخ خواهد داد خوانده بودیم که اگر اهل لپتاپ های اپل باشید می دانید که این شرکت در حال حاضر 5 دسته لپتاپ دارد که عبارت اند از:

مک بوک ایر 13 اینچی
مک بوک 12 اینچی
مک بوک پرو 13 اینچی بدون تاچ بار
مک بوک پرو 13 اینچی با تاچ بار
مک بوک پرو 15 اینچی با تاچ بار

حالا این پنج دسته به صورت خلاصه تبدیل به 3 دسته خواهند شد:

مک بوک 13 اینچی رده پایین
مک بوک پرو 13 اینچی با تاچ بار
مک بوک پرو 15 اینچی با تاچ بار

امیدواریم پورت USB Type C به آیفون های ۲۰۱۹ نیز اضافه شوند! اما برای پیش بینی های آینده باید بگوییم آیپد مینی جدید یکی از مواردی است که آقای Ming-Chi Kuo انتظار دارد در کنفرانس بهار اپل شاهد آن باشد. اما سوال اینجاست که این آیپد چطور خواهد بود؟ خب خیلی ساده بگوییم درباره آن هیجان زده نباشید چون احتمالا یک چیپست جدید به همراه نمایشگر ارزان تر را در آن شاهد خواهیم بود. درحقیقت یعنی طراحی کلی آیپد مینی همان چیزی که بود باقی می ماند و فناوری های جدیدی مثل Face ID را نخواهد داشت.

شارژر بی سیم جالب Air power که سال ۲۰۱۷ معرفی شد اما هنوز به بازار نرسیده است نیز احتمالا امسال رسما عرضه شود. این شارژر بی سیم می تواند یک آیفون، یک اپل واچ و یک قاب Airpods بی سیم را همزمان شارژ کند. وی احتمال معرفی نسل دوم شارژر Air power  و هندزفری Airpods بی سیم جدید را برای نیمه اول ۲۰۱۹ قابل توجه می داند.

نظر شما چیست؟ منتظر آیپد مینی هستید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

تیتر رو ک خوندم خیلی خوشحال شدم ولی از اونجایی که طراحی جدید و face ID نداره خیلی هیجان زده نیستم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)