حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو محصول جدید از اپل ماه آتی معرفی می شوند

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

اپل محصولات متنوعی دارد که در مقاطع مختلفی از سال معرفی می شوند. البته کوپرتینویی‌ها خود را ملزم به معرفی در بازه زمانی خاص سالانه نمی‌دانند و بسته به میزان فروش یا اهمین به روزرسانی آن، محصولات جدید عرضه می کنند. در جدیدرین گزارش ها گفته می شود که دو محصول جدید از اپل ماه آتی معرفی می شوند.

دو محصول جدید از اپل

نمایشگاه CES 2020

همه گیری کرونا ویروس به طور جدی بر تولید تاثیر می گذارد و بسیاری از شرکت ها برنامه های خود را تنظیم می کنند. اپل دلایلی برای تعطیل کردن کارخانه ها و فروشگاه های خود در مناطق مختلف دنیا به دلیل ویروس دارد. با این حال، اپل امسال دارای لیست طولانی از محصولات رونمایی شده است و در حال ساختن خط تولید خود است. طبق اخبار اخیر رسانه ها، این شرکت قرار است ماه آینده از دو محصول جدید رونمایی کند.

این دو محصول یک مک بوک پرو ۱۳اینچی و یک AirPod جدید هستند. ما نمی دانیم AirPods چه شکلی به نظر می رسد یا چه حسی ارایه خواهد کرد. با این حال گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این دستگاه ممکن است نسخه ارزان قیمت AirPods Pro با نام ایرپادر پرو لایت باشد. این طراحی با همان طراحی همراه خواهد بود اما عملکرد کاهش دهنده نویز فعال را از بین می برد.

ایرپاد پرو لایت در دست توسعه است

در مورد مک بوک پرو ۱۳ اینچی جدید، تغییرات قابل توجهی از مدل قبلی خود خواهد داشت. گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل قالب را ارتقا خواهد داد. در حقیقت، همچنین ممکن است اندازه نمایشگر موثر صفحه نمایش از 13.3 اینچ به 14.1 اینچ ارتقا یابد و این به لطف کاهش حاشیه نمایشگر است.

پیش از این، تحلیلگر Guo Minghao فاش کرده بود که اپل انتظار می رود MacBook Pro و MacBook Air جدید را با صفحه کلید قیچی در سه ماهه دوم سال جاری منتشر کند. می دانیم که اپل ماه گذشته MacBook Pro 13/15 اینچی و Macbook Pro 16 اینچی را 5 ماه پیش ارایه کرد. امروز “معما” نهایی به MacBook Pro 13 اینچی اشاره دارد.

گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل به جای 13 اینچی ، یک MacBook Pro 14 اینچی را ارایه خواهد کرد. این دستگاه با پردازنده های نسل دهم Intel Core عرضه می شود. در کل، اگر اپل تصمیم بگیرد که شایعات را محقق کند، احتمالا قیمت مک بوک ایر جدید از 1400 دلار فراتر خواهد رفت.

نظر شما چیست؟ منتظر محصولات جدید اپل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

به نظر میرسه اپل AirPods رو بخواد با قیمت خیلی بالایی روانه بازار کنه که این اشتباه، درعین پیشرفت و کاملتر شدن باید برچسب قیمت هم متعادل باشه تا کاربران بیشتری رو برای خریدش ترغیب کنه.

Milad7

کو پول ؟ 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)