حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر مجیک ۲ (Honor Magic 2) را در دو رنگ گرادیانت طور همراه با جعبه ببینید

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | آنر

ما اصلا با آنر مجیک ۲ (Honor Magic 2) غریبه نیستیم چون تا کنون تصاویر غیر رسمی و تیزرهای رسمی متعددی از آن دیده ایم. امروز اما می توانیم آنر مجیک ۲ (Honor Magic 2) را در دو رنگ گرادیانت طور همراه با جعبه ببینیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به نظر می رسد که آنر، این زیر برند هواهو تلاش دارد تا آنر مجیک ۲ که قرار است دستگاهی در خور باشد را به خوبی پیش از معرفی برای کاربران جذاب کند. به نظر می رسد که هوآوی در جهت حفظ اصالت طراحی خود به سراغ فرم فاکتور استفاده شده در اوپو، زیر برند BBK electronic هفته و مسولیت ساخت محصولی مشابه آن را به آنر داده است.

آنر مجیک ۲ (Honor Magic 2) اولین موبایل کم حاشیه بدون بریدگی نمایشگر، اولین طراحی کشویی، اولین دوربین سه گانه و اولین سیستم تشخیص چهره سه بعدی را به محصولات برند Honor خواهد آورد و از این جهت اهمیت فراوانی دارد. امروز چند تصویر از آنر مجیک ۲ در دو رنگ گرادیانت طور آبی و قرمز منتشر شده که جعبه آن را هم نشان می دهد. در ادامه این تصاویر را با هم خواهیم دید:

همینطور که می بینید دوربین سه گانه و مکانیسم کشویی تایید می شود. به تصویر زمینه توجه دارید که؟! جالب است اپل به هوشمندی تمام برای کمرنگ کردن بریدگی نمایشگر از نیم دایره استفاده کرده است اما اینجا کاملا بدون مصرف به نظر می رسد (!) حداقل در این مرحله!

نظر شما چیست؟ آنر مجیک ۲ نهم آبان رسماً معرفی خواهد شد و می دانیم که ساعت هوشمند آنر (Honor Watch) هم در این مراسم آنر رونمایی می شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

بالاش خیلی گرد تر به نظر می رسه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)