حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر ویدیویی شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) طراحی کشویی آن را تایید می کند

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | تماشا کنید، شیائومی

درباره طراحی شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) شایعات فراوانی وجود داشت و در نهایت گویا شیائومی به فرم فکتور اوپو (Oppo) روی آورده است. همانطور که قبلا در ترنجی خواندیم شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) با طراحی شبیه به اوپو فایند ایکس ارایه خواهد شد و امروز تیزر ویدیویی شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) طراحی کشویی آن را تایید می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

همانطور که در این تیزر تبلیغاتی کوتاه 15 ثانیه ای می بینید، شیائومی می میکس ۳ (Mi Mix 3) با طراحی کشویی ارایه می شود که مکانیسم آن خودکار نبوده و کاربر باید آن را دستی باز و بسته کند. احتمال می رود که در بخش بالا جهنده شاهد سیستم تشخیص چهره سه بعدی باشید و با باز کردن دستگاه عملیات تشخیص چهره انجام شود. به این صورت شاهد باز شدن خیلی سریع دستگاه خواهد بود.

در کنار این تیزر 2 نمونه عکس از دوربین شیائومی می میکس 3 (Mi Mix 3) نیز منتشر شده که می توانید در تصاویر زیر ببیند:

در این تصاویر عملکرد خیلی ویژه ای در شرایط نوری ضعیف از دوربین می میکس ۳ (Mi Mix 3) شاهد نیستیم ولی احتمالا بیشتر عملکرد بوکه دوربین دوگانه این دستگاه مد نظر بوده است. دوربین سلفی شیائومی می میکس ۳ یک دوربین دوگانه ۲۴ مگاپیکسلی خواهد بود و این نیز جالب است.

همچنین چند ساعت پیش در ترنجی خواندیم رزلوشن نمایشگر شیائومی می میکس 3 احتمالا FHD+ است و پیش از آن نیز خوانده بودیم که شیائومی می میکس ۳ اولین موبایل 5G جهان خواهد بود و شیائومی می میکس 3 با 10 گیگابایت حافظه رم ارایه می شود.

نظر شما درباره شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

تو چینی ها واقعا شیائومی،اوپو،وان پلاس رو دوست دارم و برندهای خوبی هستن تو چینی ها،ولی هواوی یه برند وچسب و غیر قابل اعتمادی هست.

BeFair

یاد N95 افتادم

علی شیخ زاده

باور کن وقتی ویدیو رو دیدم خواستم بیام همینو بگم که دیدم شما گفتی?

mostafa3

https://www.phonearena.com/news/google-pixel-3-teardown-lg-display-great-progress_id110117
صفحه نمایش پیکسل 3 ساخت LG هست از نوع pOLED

علی شیخ زاده

ایرادی که به فناوری تشخیص چهره سه بعدی وارده اینه که برای دو قلو های همشکل درست کار نمیکنه و از اونجایی که واسه اپل این مشکل وجود داشت پس احتمالا برای بقیه هم وجود داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)