حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز دوربین نوکیا ۸ سیروکو (Nokia 8 Sirocco) در DxO مشخص شد پایین تر از آیفون 7 و گلکسی اس 7

نوشته

5 سال قبل | 14 دیدگاه | تست، دوربین، نوکیا

هر چند ما منتظریم که نوکیا ۹ (Nokia 9) با دوربین پنج گانه خود از راه برسد اما در حال حاضر نوکیا ۸ سیروکو (Nokia 8 Sirocco) پرچمدار نوکیا به شمار می رود. لابراتوار DxO این موبایل را بررسی کرده و امتیاز دوربین نوکیا ۸ سیروکو (Nokia 8 Sirocco) در DxO مشخص شده است. شاید برای شما شوک آور باشد که بدانید دوربین دوگانه نوکیا ۸ سیروکو پایین تر از دوربین تکی آیفون 7 و دوربین تکی گلکسی اس 7 قرار گرفته است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

امتیاز DxO دوربین نوکیا ۸ سیروکو

امتیاز DxO دوربین نوکیا ۸ سیروکو

امتیاز 84 برای دوربین نوکیا ۸ سیروکو از DxO یک امتیاز خیلی پایین برای دستگاهی در سطح پرچمدار به شمار می رود. در حقیقت پرچمدارهای امروز روی امتیازهای سه رقمی مانور می دهند اما نوکیا ۸ سیروکو گویا تازه به پرچمدارهای 3 نسل پیش سامسونگ و نوکیا نزدیک شده است! اگر اوضاع جدول DxO را می خواهید ببینید، می توانید تصویر را مرور کنید که چند دستگاه بالا و پایین تر در این محدوده امتیاز را نشان می دهد:

قطعا دوربین نوکیا ۸ سیروکو نسبت به دوربین نوکیا ۸ قطعا پیشرفت داشته است. اگر به یاد داشته باشید ۹ ماه پیش بود که امتیاز دوربین نوکیا 8 در DxO مشخص شد و امتیاز ۶۸ آن را در هم کوبید. حالا اما دوربین نوکیا ۸ سیروکو (Nokia 8 Sirocco) با امتیاز ۸۴  درست است که در جایگاه بالاتری قرار گرفته است اما این جایگاهی نیست که یک پرچمدار در آن بنشیند.

اجازه بدهید نقاط قوت دوربین نوکیا ۸ سیروکو را مرور کنیم. در DxO آمده که سرعت فوکوس خوب و دقیق است، نوردهی به میزان مناسب انجام می شود و تراز رنگ سفید دقیق است. در نقاط ضعف اما آمده که عکاسی بوکه دوربین دوگانه نوکیا ۸ سیروکو خوب نیست، رنگ صورتی از فلاش زدن و اختلال نورها ایجاد می شود و در عکاسی شرایط نور ضعیف نویز بالایی وجود دارد. همچنین در فیلم برداری گستره دینامکی محدودی ارایه می شود.

جدول جزئیات امتیازات دوربین نوکیا ۸ سیروکو در DxO را می توانید پایین تر ببینید:

امتیازات دوربین نوکیا ۸ سیروکو در DxO

امتیازات دوربین نوکیا ۸ سیروکو در DxO

به هر صورت این نتیجه بررسی دوربین نوکیا ۸ سیروکو توسط DxO است و شاید دیگران نظر متفاوتی داشته باشند. می توانید گزارش کامل بررسی نوکیا ۸ سیروکو در DxO را از لینک منبع مطلب، گوشه سمت چپ و پایین همین مطلب بخوانید. نظر شما درباره عملکرد دوربین نوکیا ۸ سیروکو (Nokia 8 Sirocco) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

یکی منو روشن کنه … چطور میییشه که اینطور میشه؟!

Mohammadsoly

ضعیف نیست دقیقا مثل پرچمدارای قبل سونی مشکل عکس بوکه و نرم افزاری داره

Mortazavi

آخه مشکل عکس بوکه اونم با دوربین دوم پرتره؟؟؟

عجب قیاس عجیبی کردی محمد خان

mostafa3

دیروز نتیجه‌ی دوربین رو دیدم فقط میدونم نوکیا تمام شده یه فاتحه بدید مرحوم نوکیا با لنز کارزایس

Alif16

این سایت دروغه هر کی پول بده کاسه اش بزرگتر میدن بهش

علی شیخ زاده

دوباره شروع شد?

Mortazavi

دوباره شروع دنشد بلکه حقیقته
الکی چهره حق به جانب نگیرید لطفا
یه سر به مقایسه پی۲۰پ و بقیه بزنید میفهمید امتیاز های دکسو صددرصد پولکیه

Saeed Mohammadipouya

مشخص بود حداقل تو این یمورد چون دیدیم دوربینشو جالب نبود

علی شیخ زاده

درسته پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسل قبل داره ولی همچنان ضعیفه
همینجوری ادامه بده تو نسل های بعدی پیشرفت بیشتری میکنه

کهکشان

دوستان مقایسه های دوربین میت 20 پرو با بقیه برند ها در یوتیوب اومده !
طوری میگفتن پرچمدار جدید هواوی عکس های پویایی میگیره که شرایطو برای سامسونگ و آیفون سخت کرده گفتم الان شاهد چ ابرقدرتی هستیم ! خخخخخخ
هرچند فردا تو دگزو امیتاز 370 بهش میده ولی تفاوت زیادی با نسل قبلی نداره ! hdr آیفون xmax خیلی بهتره !
ضمنا زوم اپتیکشم 5 نیست همون 3 هست ! در مورد فیلمبرداری بوکه هم مطمئن نیستم احتمالا همون رنگی کردن سوژه در بکگراند مونوکروم باشه نه بوکه

ali

با8سیرکو کار نکردم ولی با نوکیا7پلاس که همون سنسور8سیرکو رو داره کار کردم واقعا دوربینش مضخرفه اگه با پرچمدارهایی مثل p20 pro یا s9plusکار کرده باشین به محض کار کردن با نوکیا 7پلاس وبه خصوص دوربینش از زندگی ناامید می شین.(تجربه شخصی)

Alif16

ادم تو ماه صفر دروغ نمیگه که دوربین 7 پلاس یه سرور گردن بالاتر از رقباش هست بهت قول میدم از اس 8 هم قویتره حاضرم قسم بخورم تو شب از اس 8 پلاسن بهتر میگیره چون اگه بد بود لقب بهترین میانرده سالو نمیدادن بهش

Kord Alireza

مادر جنده حروم زاده مثل سگ داره دروغ میگه تخمه سگ من نوکیا ۶.۱ دارم دوربینش از اس هشتم بهتره مقایسه کردم تو هنوز کوچیکی راجب نوکیا صحبت کنی فهمیدی اینم شمارم ۰۹۳۷۰۶۰۶۱۶۷ سگ صفت دروغ گو نوکیا هشت سیروکو مشخصاتش اینه دو تا دوربین ۱۲ مگاپیکسلی پشتش داره با لنز زایس و کیفیتش از 4K بالاتر هست QHd هست کیفیتش که هیچ دوربینی بهش نمی‌رسه رمش هست 6 و از نسل DDR4 حافظشم ۱۲۸ گیگه و ضد آب هست و از بدنه فولادی زد زنگ ساخته شد و زد آب هست و شیشه لمسشم نشکنه از نوع کوریل گلس ۵ هست هیچ گوشی و هیچ برندی به نوکیا نمی‌رسه فهمیدی بززززز

Mortazavi

بنظرم که دکسو دیگه دوزارم ارزش نداره ولی خوب نوکیا هم خیلی قوی تو دوربین کار نمیکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)