حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند هوآوی بند 3 پرو (Huawei Band 3 Pro) رسما معرفی شد

با وجود ساعت های هوشمند اما برخی کاربران به دستبندهای هوشمند بیشتر گرایش دارند. هوآوی این را خوب می داند چون یکی از هموطن های آن ها محبوب ترین دستبندهای هوشمند را تولید می کند! پس از ساعت هوشمند هوآوی واچ جی تی (Huawei Watch GT) حالا نوبت به دستبند هوآوی بند 3 پرو (Huawei Band 3 Pro) است، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آخرین محصول سخت افزاری رونمایی شده در مراسم رونمایی از خانواده هوآوی میت ۲۰ مهرماه ۱۳۹۷ را بشناسیم.

دستبندی که به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید، دستبند هوآوی بند 3 پرو (Huawei Band 3 Pro) است. یک نمایشگر مستطیلی کشیده از نوع AMOLED با انداره کمتر از یک اینچ (0.95 اینچ) که لمسی است جلوی این دستبند قرار گرفته و دلیل اصلی قیمت 100 یورویی آن است.

هر چند این یک دستبند است اما هوآوی برای بند 3 پرو GPS و حسگر ضربان قلب را از یاد نبرده است و دستبند ورزشی جدید هوآوی را تبدیل به یکی از پر امکانات ترین ها در دسته بندی خود می کند. همانند هوآوی واچ GT شما می توانید با هوآوی بند 3 پرو تا عمق 50 متری یا فشار 5 اتمسفر شنا کنید. با توجه به رده قیمتی که در آن قرار می گیرد به نظر دستگاه جذابی است، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

آخه الان یورو هم 16 – 17 تومنه فدای شکل ماهت 🙂

علی شیخ زاده

میشه ۱.۷۰۰.۰۰۰ تومن اقتصاد ایران کلمه فاجعه رو دوباره معنی کرده

BeFair

فکر کن! من یه زمانی یه اس 7 نو خریدم با این قیمت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)