حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حساسیت دیجیتایزر قلم هوآوی میت 20 ایکس 4096 سطح و برابر گلکسی نوت 9 است

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، هواوی

در حالی که مدیر بخش موبایل هوآوی در حال حاضر شدن برای حضور روی سن است، در جدیدترین اطلاعات لو رفته می بینیم که هوآوی میت 20 ایکس را باید بیش از پیش جدی گرفت! دلیل؟ زیرا حساسیت دیجیتایزر قلم هوآوی میت 20 ایکس 4096 سطح و برابر گلکسی نوت 9 است و این یعنی یک استایلوس واقعی نه فقط یک اشاره گر مثل آن چه که مثلا ال جی در پایین رده ها یا میان رده های سری استایلوس استفاده می کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

حساسیت قلم هوآوی میت 20 ایکس

حساسیت قلم هوآوی میت 20 ایکس

همانطور که در تصویر بالا می بینید، بخشی از مشخصات هوآوی میت 20 ایکس (Huawei Mate 20X)) دیده می شود. از چیپست کایرین 980 بگیرید تا 3 ویژگی مرتبط با دوربین از جمله فیلم برداری مبتنی در هوش مصنوعی، عکاسی هوش مصنوعی و دوربین سه گانه با دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی که نشان می دهد هوآوی در موبایل 7.2 اینچی خود نمی خواد چیزی کم بگذارد!

موضوع مهم حساسیت دیجیتایزر قلم هوآوی میت 20 ایکس است که تا 4096 سطح فشار را شناسایی می کند. این همان مقداری است که سامسونگ با گلکسی نوت 7 (خدا بیامرزد) ارایه کرد و اپل در آیپد پرو و Apple Pencil ارایه می کند، به عبارتی بهترین کیفیت در این زمینه حالا روی هوآوی Mate 20X قرار خواهد گرفت. اگر هوآوی به بهینه سازی رابط کاربری پیرامون این قلم استایلوس میت 20 ایکس هم فکر کرده باشد (که اصلا بعید به نظر نمی رسد، به هر حال هوآوی رابط کاربری شخصی سازی شده خود را دارد) بالاخره یک رقیب راستین برای گلکسی نوت 9 ارایه خواهد شد!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هوآوی میت 20 ایکس چه دسته مخاطبینی را هدف گرفته است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rog_Pc_Gamer

از نوت ۷ سطح فشار ۴۰۹۶ تا شد و الان ایپد های اپلم ۴۰۹۶ تا هستن اما بستگی داره چه‌جوری این قلم رو روی گوشی یا تبلت پیاده کنین که بهترین راندمانو داشته باشه مخصوصا سرعتاق بالا وقتی قلمو رو گوشی میکشی یا حتی ارگونومی خود قلم
این از یه لحاظ خوبه چون رقابت بهتر میشه و گوشیایی تو این کلاس فقط به نوت سامسونگ محدود نمیشن ولی قرار باشه یه چیزی شبیه مقایسه انیموجی اپل با ar emoji سامسونگ پیش بیاد ( تا این حد فاصله داشته باشن ) که خوب نزنه سنگین تره. ظاهر بر اینه که هواوی قلم رو جدا میفروشه مگر همراه گوشی باشه چون قلم با این سایز فکر نکنم تو گوشی جا بشه ولی در هرصورت بازم خوبه گوشیای قلم دار به سامسونگ محدود نمیشه و با این کار هواوی بقیه برندام به فکر میوفتن

علی شیخ زاده

وقتی گفتم معرفی سری میت ۲۰ شاید بهترین اتفاق موبایلی سال باشه بعضیا اومدن و شروع کردن به گیک بازی و کوبیدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)