حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه عمر باتری آیفون Xs مکس با گلکسی نوت 9

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | اپل، تست، تماشا کنید، سامسونگ، عمر باتری، مقایسه

ما مقایسه عمر باتری آیفون Xs مکس با گلکسی نوت 9 را قبلا در ترنجی داشتیم اما متاسفانه تست عمر باتری هایی که تا کنون انجام می شد یا سیستماتیک نبود یا اگر سیستماتیک بود، ویدیویی نبود که کاملا کاربر شاهد آن باشد. حالا دیوید رحیمی در PhoneBuff به فکر یک تست باتری سیستماتیک افتاده که کاملا می تواند جذاب باشد. او همچنین تست سقوط و تست سرعت سیستماتیک را نیز ارایه می کند که یکی از قابل مقایسه ترین تست هایی است که انجام می شود. بسیار خوب، اجازه بدهید مقایسه عمر باتری آیفون Xs مکس با گلکسی نوت 9 را داشته باشیم.

اجازه بدهید ابتدا با مقایسه مشخصات سخت افزاری دو دستگاه حاضر در این تست باتری بین آیفون تن اس مکس و گلکسی نوت 9 آغاز کنیم. همانطور که در تصویر بالا می بینید، گلکسی نوت 9 حاضر در این تست نسخه اسنپدراگون 845 بوده است و رزلوشن نمایشگر برای پردازش گرافیکی روی FHD+ تنظیم شده است. بسیار خوب، به ویدیو می پردازیم:

دقت رعایت جزئیات در این تست قابل توجه است، از تنظیم نور نمایشگرها روی مقدار معین 200 نیت و یکسان بودن دسیبل بلندگوی دو دستگاه و پخش صدا در تست مکالمه برای شبیه سازی واقعی تست مکالمه نشان می دهد که این تست سیستماتیک باتری می تواند یک تست قابل اتکا دیگر از PhoneBuff باشد.

ابتدای تست همان شیطنت کلی اپل برای دیرتر کم شدن درصد باتری را شاهد هستیم ولی پس از آن گلکسی نوت 9 بسیار بهتر از آیفون Xs مکس در تست باتری ظاهر می شود. در این تست باتری در حالی آیفون Xs مکس خاموش می شود که گلکسی نوت 9 هنوز 37٪ باتری دارد و این یک تفاوت بسیار زیاد است. حجم باتری گلکسی نوت 9 نسبت به آیفون Xs مکس حدودا 26٪ بیشتر  بوده که این نیز نکته قابل توجهی است.

پیش از این اما ما دیدیم که عمر باتری گلکسی نوت 9 در حالت رزلوشن FHD+ حدودا 24٪ بهتر از حالت QHD+ است. دقت کنید این تست در حالت پیش فرض گلکسی نوت 9 (رزلوشن FHD+) انجام شده و همه کاربران اگر تنظیمات را تغییر ندهند، همین تجربه را خواهند داشت.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

نوت ۹ باتری خیلی خوبی داره
البته منم از روز اول گزاشتم رو فول اچ دی باشه برای باتری بهتره

کهکشان

الان اون دوستمون کجاس که ببینه ایفون قهوه ای شد خخخخ

من فکر میکنم نسخه اگزینوس نوت ۹ شارژدهی بهتری داشته باشه تا اسنپش
تازه اگزینوس ۹۸۲۰ کم مصرف تر و بهینه ترم هست واسه اس ۱۰

Naranj

چون اس مکس بصورت پیشفرض کواد اچ دی هست بهتر بود نوت۹ هم همینطور میبود که در اون صورت احتمالا نتیجه یکسانی میداشتند که البته نتیجه خیلی خوبی هست

ahmad

هر سایت واسه خودش یه تستایی داره تو همه بررسی ها آیفون با اون باتری ترکونده بود اینجا هم برتری با نوت بود ولی بازم خالی از ایراد نبود چون رزولیشن فرق داشت من هر چی فیلم تو یوتیوب بود دیدم اولین باره آیفون شکست میخورد ولی بازم با اون باتری بنظرم بد ظاهر نشد ولی کاش شرایط برابر بود چون بهترین روش مقایسه رو فون بوف ارائه داده

chalton

این موضوع کاملا از اون اولش مشخص بود عمر باتری نوت 9 بیشتره،سامسونگ تو بهینه سازی باتری همیشه حرفای زیادی داشته و جزو بهترین ها بوده همیشه،یه حسی میگه عدد 10 رو سامسونگ میخواد باهاش غوغا کنه میخواد یه تکون اساسی با عدد 10 به دنیای موبایل بده.

Milad7

دلم با اسنپ ٨٤٥ صاف نميشه ?

علی شیخ زاده

شارژ دهی باتری نوت ۹ محشره و تو این تست هم مشخص بود
همینطور نتیجه تست ایفون به این حجم باتری و این صفحه بزرگ هم عالیه اما خب حجم باتری خیلی کمه

vahidbaharlouei

تو ویدئو دیدن همیشه سری نات و اس بهتر بودن در در میان رده هاشم اینطوریه
برعکس تو فیلم برداری و کارهایی گرافیکی ایفون کمتر باطری مصرف میکنه
در هر صورت نسبت حجم باطری بخایم کم کنیم نات حدود 10 تا 15 درصد بهتر بود

BeFair

آفرین گلکسی نوت 9

Genesis

باز هم دروغ های دزد بزرگ اپل

Mortazavi

ایول سامی ولی اگه رزولوشن برابر بود بهتر میشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)