حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس Zenfone Max M2 و Zenfone Max Pro M2 با اندروید 8.1 لو رفتند

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | ایسوس، شایعات

ایسوس دو میان رده جدید خود را برای سال 2019 آماده می کند و اطلاعاتی درباره آن از کمیسیون اقتصادی اوراسیا منتشر شده است. ایسوس Zenfone Max M2 و Zenfone Max Pro M2 با اندروید 8.1 لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ایسوس ذنفون مکس ام 2 (Zenfone Max M2)

 

ایسوس زنفون مکس 2 (M2) با مدل عددی ZB633KL دیده می شود که با اندروید 8 دیده شده است. به صورت کلی زدن فون مکس ها طرفداران زیادی دارند و با ترندی تر شدن آن ها از جمله نمایشگر کم حاشیه و دوربین دوگانه می توان گفت که توجه ها را به خود جلب کرده اند. در همین حین که این خبر را می خوانید خبر رسیده که نسل ذنفون مکس (M1) در هند 1 میلیون دستگاه در بازه 6 ماهه فروخته است که برای ایسوس و یک مدل موبایل در یک بازار عدد کمی نیست.

ایسوس ذنفون مکس پرو ام 2 (Zenfone Max Pro M2)

مدل ایسوس ذنفون مکس پرو ام 2 (Zenfone Max Pro M2) با مدل عددی ZB631KL ثبت شده و مانند مدل عادی از سیستم عامل اندروید 8 استفاده می کند. هر چند بهتر بود اندروید 9 را می دیدیم به جز سونی هنوز شرکت اندرویدی موبایل جدید با اندروید 9 معرفی نکرده است!

مشخصات کلی هر دو دستگاه انتظار می رود که شبیه به هم باشد. هر دو دوربین اصلی دوگانه خواهد داشت و شاید هر دو دستگاه با بریدگی نمایشگر عرضه شوند. نظر شما چیست؟ به میان رده های ایسوس توجه کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

رابط کاربری ایسوس رو خوشم میاد

vonarian

خب.
اسنپ ۶۳۲ جفتشون.
ناچ و صفحه یکیشون ۵.۸۴ اینچ و دیگری ۶.۱۸
اینم اطلاعاتی که من میدونم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)