حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری ال جی وی 40 تینکیو خیلی کمتر از ال جی وی 30 است

نوشته

5 سال قبل | 17 دیدگاه | ال‌جی، تست، عمر باتری

ال جی وی 40 (LG V40) امروز رسما معرفی شد و باتری 3300 میلی آمپری را در لیست مشخصات آن دیدیم. خب این باتری 10٪ بزرگتر از باتری ال جی جی 7 است و امیدوار بودیم که عملکرد بهتری را هم شاهد باشیم اما به نظر می رسد اینطور نیست. حتی گفته می شود که عمر باتری ال جی وی 40 تینکیو خیلی کمتر از ال جی وی 30 است، دستگاهی که حجم باتری برابر با ال جی وی 40 دارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

عمر باتری ال جی وی 40

عمر باتری ال جی وی 40

همانطور که در تصویر بالا می بینید، تست باتری ال جی وی 40 (LG V40) در Phonearena به ما می گوید که عمکلرد باتری این دستگاه نسبت به ال جی وی 30 خیلی پایین تر و نسبت به ال جی وی 35 پایین و ال جی جی 7 نیز کمتر است! در حقیقت عمر باتری 6 ساعت و 21 دقیقه ای در تست باتری فون آرنا برابر با متوسط ارزیابی می شود.

مدت زمان شارژ شدن تقریبا برابر با نسل های قبلی است و این نتیجه خوب از شارژر سریع ال جی برآمد است. به صورت کلی عملکرد باتری ال جی وی 40 برای ما سوال برانگیز است چون باتری 3300 میلی آمپری که با ال جی وی 30 برابر است، پردازنده نیز اینجا انسپدراگون 845 است که بهینه تر از اسنپدراگون 835 خواهد بود، پس چرا باید عملکرد باتری ال جی وی 30 تقریبا 50٪ بهتر از باتری ال جی وی 40 باشد؟!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این عملکرد باتری برای شما جذاب باشد؟ آن هم برای دستگاهی که بیشتر عکاسی محور و دوربین محور است؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HPYK1

فقط G2رو خوب ساخت

mostafa3

صفحه نمایش LCD 4k گوشی xz2 premium
کم مصرف تره تا pOLED ساخت LG
کیفیت خوبه مصرف فضایی

علی شیخ زاده

بخش موبایل الجی=آب در هاون کوبیدن?

mostafa3

فون ارنا کی تست کرد
این نشون میده صفحه نمایش poled مصرف انرژی بهینه ای نداره

Dariushrd

آره پیکسل ۲ هم با این صفحه و حجم باتری عمر باتریش داغون بود…سونی و گوگل باید به فکر یه اولد دیگه باشن… امیدوارم سال آینده JDI اولد رو به تولید انبوه برسونه

Pouya

افتضاح الجی کلا باتریش بزرگترین مشکلشه

Pouya

زمان شارژ شدن xs max رو ۲۰۹?

Naranj

خب حداقل شارژر اورجینال داره که با اون به ۱۱۰ دقیقه میرسه

البته عمر باتریش هنوز ۱۷ دقیقه از جدیدترین پرچم دار سونی بهتره ?

Naranj

اقای آرین دقت کردید نسبت پنلش ۷۷ درصد هست؟! یعنی کاملا ر.یده
بماند که حداقل باید اندروید۹ میذاشت + گوریلا گلس۶ + حافظه پایه ۱۲۸

دکتر رسول آریان

کدوم گوشی ۷۷٪ هست؟

Naranj

پرچمدارهای الجی و سونی رو ببینید جان من! Xz3 شش ساعت! وی۴۰ هم شش ساعت و بیست دقیقه! این سازنده های این دو کمپانی دیوانه هستند یا اسکل گیر اوردند؟!
ابروی پرچمدار رو هم بردند.پرچمداد کجا بود پشکل هم نیستن

Pouya

کلا سیاست های بیخودی دارن و مدیران احمق

Shiral

واقعا عمر باطری کوتاه زجر اوره برای یک گوشی دوربین محور…
بهترین ساخت ال جی که انقلابی برای خودش بود G2 بود که البته همونم عمر باطری عالی نداشت اما از ال جی G3 سیر روند نزولی را طی کرد.توی G5 اومد با نواوری جبران کنه که استقبال زیادی نشد و اونم عمر باطری بدی داشت.واقعا اگر عمر باطری های ال جی خوب بود یکی از اولویت های اول خرید خیلی از کاربران به علت رابط کاربری خوبش و دوربین خوبش بود.اما به راحتی به علت سو مدیریت قافله را به رقبای پرقدرتش باخت.

Peiman

ال‌جی از روز اول مشکل باتری داشته و هیچ وقت سعی در برطرف کردنش نداشنه

Amir Hossein

V30 , V30s , V35 , V40 سردرگمی به سبک ال جی
جالب اینجاست حجم باتری همشون 3300 میلی آمپره.دریغ از پیشرفت 10 میلی آمپری

Pouya

اصلا کلا الجی سردرگمه یه سال میاد چرم میزنه یه بار ماژولار یه بار میره سراغ شیشه اصلا خودشم نمیدونه میخواد چی کار کنه مثلا سام لبه های خمیده رو دنبال کرد از نوت اج تا اس ۹ و واقعا بهترش کرد مثلا لمس ناخواسته ک قبلا بود من رو اس ۹ تجربه نکردم الجی یه ماژولار میزنه بعد دنبالش نمیکنه یه دفعه میره شیشه با نسبت 2 ب ۱

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)