حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نشانه هایی از موبایل منعطف سامسونگ در آپدیت اندروید 9 گلکسی اس 9 دیده می شود

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اگر از یاد برده اید بگوییم یکی از انواع لو رفتن، لو رفتن در بیاد آپدیت جدید (کلی یا نرم افزار خاص) است و حالا برای موبایل منعطف سامسونگ شاهد چنین لو رفتنی هستیم. البته در این بیلد لو رفته فقط درباره محصول جدید سامسونگ صحبت نشده بلکه جدیدترین چیپست کوالکام هم مورد صحبت است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

در بیلد آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ که لو رفته است می بینیم که دستگاهی با کدنام Winnerlte دیده می شود. پیش از این کدنام Winner را برای موبایل منعطف سامسونگ شنیده بودیم و حالا به نظر می رسد که آن شایعه صحیح است. شاید بپرسید آن lte آخر برای چیست؟ خب مشخصا به پشتیبانی از شبکه نسل چهارم مخابراتی اشاره دارد و چرا باید این موضوع در سال ۲۰۱۸ اهمیت داشته باشد؟ نمی دانم! اما زمانی بود که سامسونگ نسخه 3G پرچمدارهای خود را هم ارایه می کرد و به این صورت به آن ها و نسخه 4G تمایز قائل می شد. البته به زودی برای ایجاد تمایز بین نسخه های 5G و 4G نیز استفاده خواهد شد، بگذریم؟ نه هنور ادامه دارد!

می دانیم سامسونگ در موبایل های پرچمدار (و گاهی میان رده ها) از دو چیپست اگزینوس (ساخت خودش) و اسنپدراگون (ساخت کوالکام) استفاده می کند. برای تمایز بین این دو مدل نیز در پایان کدنام دستگاه یک حرف q قرار خواهد گرفت. این ها را گفتیم تا به کد نام پردازنده کوالکام که روی موبایل منعطف سامسونگ استفاده خواهد شد برسیم! کدنام اسنپدراگون 8150 برای چیپست بعدی کوالکام به نظر می رسد و شاید نام تجاری آن اسنپدراگون 855 باشد.

می دانیم موبایل منعطف سامسونگ احتمالا ابتدا در کنفرانس توسعه دهنده های سامسونگ ۲۰۱۹ (SDC 2019) رونمایی شده و سپس به بازار تجاری برسد، به هر حال یک فرم فکتور جدید بیش از هر چیز نیازمند «معنادار» بودن است و این معنا همان روح دستگاه، یعنی نرم افزار آن است!

نظر شما چیست؟ منتظر سامسونگ وینر ( Samsung Winner) یا همان موبایل منعطف سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Genesis

ایده های عالی سامسونگ عمومی نداره.
اپل هم گوشی دو سیم کارته و عکاسی ترکیبی اختراع میکنه:))
اخرش اپل میشه مخترع سام میشه متقلب
:|||||

علی شیخ زاده

امیدوارم یه گوشی انقلابی باشه دیگه وقتشه شکل و شمایل گوشیها تغییر کنه

BeFair

این بخش اسنپدراگون ۸۱۵۰ یکم عجیب بود

chalton

امسال سال سامسونگه،دو تا خبر مهم و معرفی استثنایی داریم یکی گوشی منعطف و دومی هم اس 10،برندها فعلا شلوغ کاری کنن،بعد از معرفی این دو گوشی دیگه پرچمدارای دیگه زیاد به چشم نمیان.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)