حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعاتی درباره هوآوی میت 20 پرو و هوآوی میت 20 منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، هواوی

درباره هوآوی میت 20 پرو و هوآوی میت 20 شایعات فراوانی شنیده ایم و موارد زیادی را درباره آن ها می دانیم اما امروز اطلاعاتی درباره هوآوی میت 20 پرو و هوآوی میت 20 منتشر شده که ۳ موضوع جدید را در خود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اجازه بدهید با موارد مشترک بین هوآوی میت 20 پرو و هوآوی میت 20 آغاز کنیم. اولین موضوعی که درباره آن صحبت خواهیم کرد، هوآوی Easy Projection است. حتما به یاد دارید که سال گذشته هوآوی با معرفی ویژگی «نمایش ساده» یا همان Easy Projection کاملا Dex سامسونگ و گلکسی نوت ۸ را شرمنده کرد. این ویژگی در پرچمدار هوآوی بدون نیاز به داک و فقط با یک کابل صورت می گرفت، موضوعی که تازه در گلکسی نوت 9 محقق شده است.

حالا و در حالی که می شنویم سامسونگ Dex احتمالا در گلکسی اس 10 بی سیم شود این هوآوی است که بی‌ سر و صدا Easy Projection wireless را روی هوآوی میت 20 پرو و‌ هوآوی میت 20 ارایه خواهد کرد! تحسین برانگیز است. به این صورت می توانید اندروید را روی یک مانتیور یا تلویزیون را به صورت دسکتاپ تجربه کنید و لطفا این را با Screen Mirroring اشتباه نگیرید!

قابلیت هوآوی HiVision دومین ویژگی است و خیلی نباید جذاب باشد! چیزی شبیه به گوگل لنز یا بیکسبی ویژن سامسونگ خواهد بود که در حال حاضر تایید شده اما معرفی نشده است. HiVison می تواند غذاها را شناسایی کند و کالری آن ها را بگوید، مناظر را بشناسد و به لطف Bing Translator مایکروسافت که سال گذشته نیز با هوآوی همکاری نزدیکی داشتند، زبان ها را شناسایی کرده و به صورت زنده ترجمه کند. توجه کنید که همه این ویژگی ها به شناسایی صحیح دستگاه و موجود بودن اطلاعات درباره آن ها در اینترنت بستگی دارد، دقیقا شبیه به باقی رقبا.

تفاوت هوآوی میت 20 پرو و هوآوی میت 20 

اما این شایعه جدید پیرامون هوآوی میت 20 پرو و هوآوی میت 20، تفاوت های آن ها را هم مشخص کرده است. تا به این جا مشخص شده که هوآوی میت 20 با نمایشگر 6.53 اینچی از نوع TFT و رزلوشن FHD+ با بریدگی نمایشگر قطره طور و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری ارایه می شود. در مقابل هوآوی میت 20 پرو نمایشگر ۶.۳ اینچی AMOLED خواهد داشت که رزلوشن آن البته مشخص نیست و باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری دارد.

هر دو دستگاه از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهند کرد و همانطور که در ترنجی خواندیم هندزفری Huawei FreeBuds 2 Pro با قرار گرفتن روی Mate 20 پرو به صورت بی سیم شارژ می شود. نظر شما چیست؟ هوآوی میت 20 پرو و میت 20 را می‌ پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

چرا باتری نسخه معمولی با اینکه نمایشگر بزرگتر و tft داره کمتر از نسخه پروه؟?
عجیبه

BeFair

کاش نمایشگر مدل های هم oled بود، البته ها راهبرد هواوی اینه که فعلا فقط مدل پرو oled باشه

و واقعا پیشرو شده به خصوص اون ارتباط بی سیمش، دیگه جلو جلو فکر می کنن، منتظر تقلید نیستن

علی شیخ زاده

قابلیت دیگه ای که تایید شده ویس آیدی هست
https://www.phonearena.com/news/Huawei-Mate-20-Pro-storage-battery-security-features_id109286#image-331581

Pouya

Tft ?
?با میت ۱۰ پروش کار کردم خیلی تعریفی نداشت تازه اولد بود میخواد میت ۲۰ رو تی اف تی بزنه?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)