حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 9 پیورویوو (Nokia 9 PureView) نام پرچمدار بعدی نوکیا خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | شایعات، نوکیا

می دانیم که نوکیا به زودی باید پرچمدار “پُردوربین” خود را رونمایی کند و پیش از این انتظار داشتیم که نام آن نوکیا 9 باشد. حالا طیق شایعات جدید گفته می شود که نوکیا 9 پیورویوو (Nokia 9 PureView) نام پرچمدار بعدی نوکیا خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

چندی پیش HMD یعنی مالک فعلی نوکیا، نام های تجاری “PureView” و “PureMotion” را برای محصولات خود ثبت کرد. اینکه این نام ها برای دوربین و نمایشگر پرچمدار بعدی نوکیا استفاده شوند کاملا قابل پیش بینی است ولی حالا مشخص شده است که شاید نام PureView روی نام خود دستگاه هم باشد.

حتما به یاد دارید که نوکیا 808 پیورویوو سال 2012 با دوربین 41 مگاپیکسلی رسما عرضه شد و موجب شگفتی همگان بود اما خب این شگفتی لزوما به فروش بالا منجر نشد. حالا به نظر می رسد که نوکیا بار دیگر می خواهد کمی نوستالژی وار عمل کند و نام پرچمدار خود را نوکیا 9 پیورویوو (Nokia 9 PureView) انتخاب کند.

مهم ترین نکته فروش نوکیا 9 پیورویوو (Nokia 9 PureView) احتمالا مربوط به اولین موبایل دارای 5 دوربین دنیا باشد که با همکاری زایس ساخته خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری این دوربین پنج گانه نوکیا وجود ندارد اما چندی پیش طراحی احتمالی نوکیا 9 با این دوربین لو رفت و همان تصویری است که به صورت رندر برای تصویر اصلی می بینید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید پس از شایعات دوربین چهارگانه سامسونگ و لنوو این نوکیا باشد که با دوربین پنج گانه خود در اخبار بدرخشد؟ امیدواریم که واقعا یک کاربرد موجه برای حضور 5 دوربین روی قاب پشتی نوکیا 9 وجود داشته باشد! شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

دستگاه جالبی می تونه باشه با 5 تا دوربین و منم امیدوارم که واقعا کاربردی ظاهر بشه

r.s.a

اقای ع. ط. ا.ی.ی اپدیت جدیدی برای اکسپریا ایکس ای دو و ایکس ای دو الترا منتشر شد که قابلیت ‌‌‌‌پخش موزیک با کیفیت hi_res بهش اضافه شده لطفا پوشش بدید اینم اسکرین شات توسط خودم

https://drive.google.com/file/d/1G5coFEvvE-E3HM6o1_p_jfDk4Pre6Uv3/view?usp=drivesdk

r.s.a

بله درسته

vahidbaharlouei

بعید بدونم کاربردی باشه
کم مونده برندها کل پشت گوشی دوربین بزارن
ب نظرم تک دوربین برای گوشی کافی حالا 2 دوربین میشه تحمل کرد ولی آخه 3 و ب بالا برای چی؟
الان تک دوربین سری اس و سونی یعنی بدن؟
همین پیکسل
نظر شخصی مو گفتم

Naranj

طراحیش زشته

علی شیخ زاده

میتونه جذاب باشه

Mortazavi

آخه پنج تا دوربین؟؟

مثلا
دوربین اصلی
سنسور منوکروم
فوق عریض
تله با زوم دو برابری اپتیکال
زوم سه برابری اپتیكال

به نظرم این دوربین های سه گانه و چهارگانه سامی و هموطنش به معنای واقعی کم کاربردو تبلیغاتی و منشا چاپیدن مشتریه امیدوارم این یکی از اینا نباشه

lovenokia

واقعا این نوکیا ، نوکیا سابق نیست !
کیفیت ساخت گوشی های تولیدی به اندازه قبل نیست. رابط کاربری افتضاح داره که انتظار می رفت رابط کاربری اختصاصی داشته باشه .
همون طور که رابط کاربری از مهمترین عامل موفقیت سامسونگه !
به نظر من نباید به خاطر آپدیت شدن بیشتر گوشی ، تجربه کاربری رو فدای آپدیت کرد !
رابط کاربری Android One لامصب حتی یک تم استور نداره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به نظرم باید گوشی ها رابط کاربری اختصاصی داشتند ! بعد وقتی دیگه کشش آپدیت رو نداشتند ! بعد از اون دیگه اپدیت اخر با رابط اندروید وان براشون میومد .

siavash-t

فکر نمی کنم۵ دوربینه بشه. آخه ۵ تا به چه کار میاد؟ ۳ دوربینه ها یکی برای حالت عادیه، یکی برای حالت زوم شده است و یکی هم برای تصویر عریض. حالا بگیم یکی هم برای تصویر سیاه سفید یا کاربرد دیگه اضافه شده باشه. اون یکی برای چیه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)