حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت سرفیس پرو 6 (Surface Pro 6) کاملا لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، مایکروسافت

می دانیم که سه شنبه هفته آتی یعنی 10 مهرماه کنفرانس مایکروسافت برای معرفی سرفیس های جدید خواهد بود. امروز خیلی خلاصه مایکروسافت سرفیس پرو 6 (Surface Pro 6) کاملا لو رفته و تقریبا هر چیزی که درباره طراحی آن نیاز دارید اینجا هستد. همچنین بخشی از مشخصات و حتی شارژرش هم لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 

 

طراحی کلی سرفیس پرو 6 (Suarface Pro 6) همانند نسل های پیشین آن است و تفاوت ویژه ای در آن دیده نمی شود. بدنه آلومینیومی با کیفیت به همراه استند ویژه و لولا جالب مخصوص مایکروسافت. نمایشگر اما کم حاشیه نست و به نظر می رسد که هنوز مایکروسافت به آن اعتقادی ندارد. گالری تصاویر زیر طراحی سرفیس پرو 6 (Surface Pro 6) را نشان می دهند:

از جمله مشخصات سخت افزار سرفیس پرو 6 می توان به چیپست اینتل نسل هشتم اشاره کرد. این دستگاه که ملاحظه می کنید چیپست اینتل Core i5-8250U را داشته و حافظه رم 8 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن را همراه می کنند. نمایشگر 12.3 اینچی با رزلوشن 2736*1824 پیکسل نیز برای سرفیس پرو 6 درنظر گرفته شده است. سیستم عامل همانطور که انتظار دارید ویندوز 10 است و بلوتوث آن نسخه 4.1 خواهد بود.

در تصویر زیر شارژر سرفیس پرو 6 را می بینید:

شارژر سرفیس پرو 6

شارژر سرفیس پرو 6

همانند نسل های قبلی یک شارژر آهنربایی و جمع و جور برای سرفیس پرو 6 نیز ارایه می شود. اطلاعات بیشتر در مراسم رونمایی مایکروسافت عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید تبلت های ویندوزی موفق به کنار زدن لپتاپ شده اند یا فرم کلی کامپیوترهای شخصی باید مانند آلترابوک ها باقی بماند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

حداقل برای کاربران ایرانی دور از دسترس است.
زیر سی میلیون البته با قیمت دلار الان نه یک ساعت دیگه ?? نیست

Peiman

پیشرفت چشمگیری نداشته ، طراحیش میتونست خیلی جذابتر باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)