حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در تصاویر و رندرهای بیشتر دیده شدند

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، گوگل

حس تلخی است که موبایل پرچمدارت لو برود و کسی برای تره هم خرد نکند! در حقیقت گوگل پیکسل 3 ایکس ال آنقدر لو رفته است که حتی مراسم معرفی اش هم جذابیت ویژه ای نخواهد داشت چه رسد به شایعات جدید آن که البته موضوع جدیدی را هم ارایه نمی کنند! به هر حال امروز پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در تصاویر و رندرهای بیشتر دیده شده اند که مرور آن ها ضرری ندارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

رندر این مطلب که به عنوان تصویر اصلی مطلب قرار گرفته و پیکسل 3 را کنار پیکسل 3 ایکس ال نشان می دهد، توسط ایوان بلاس منتشر شده است. عموما رندرهای ساده خیلی ساده به ما می گویند که این دستگاه چه طراحی ای دارد و نورهای اضافه و چنین موارد حواس کاربر را از حاشیه و دیگر موارد پرت نمی کند.

همانطور که می بینید پیکسل 3 (Pixel 3) با نمایشگر کوچکتر و بدون بریدگی نمایشگر در سمت چپ قرار دارد. هر چند دوربین دوگانه سلفی آن تقارن را بهم زده است اما باز هم تقارن کلی دستگاه بیشتر از پیکسل 3 ایکس ال است. گفتیم دوربین سلفی دوگانه و بد نیست یادی کنیم از شایعه ای که در آن گوگل پیکسل 3 با دوربین سلفی دوگانه دارای دیافراگم متغیر دیده شده بود.

پیکسل 3 ایکس ال

پیکسل 3 ایکس ال

پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) که به نظر برای کاربران یا حداقل رسانه ها جذاب تر بوده و شایعات بیشتر حول آن می چرخد در چند تصویر دیگر لو رفته که در به ما نمایی از نمایشگر در حالت روشن و بریدگی نمایشگر می دهد. فکر نمی کنم هیچ وقت در طول زندگی خود این بریدگی نمایشگر را بپذیرم! به راستی گوگل به نحوه ای موبایل های خود را طراحی می کند که گویی چند سال عقب تر از بازار است. اشتباه نکنید، طراحی های خاص نکسوس 4، نکسوس 5، نکسوس 6P همیشه برای ما جذاب بودند اما پیکسل ها واقعا حرفی برای گفتن در بخش طراحی ندارند!

پیکسل 3 ایکس ال سفید

پیکسل 3 ایکس ال سفید

این هم نمای پشتی پیکسل 3 ایکس سفید است که به نظر می رسد همان پوشش قبلی روی آلومینیوم در بخش ایینی دستگاه کشیده شده باشد و بالای آن شیشه ای است. می دانیم که پیکسل 3 ایکس ال و پیکسل 3 از شارژ بی سیم پشتیبانی خواهند کرد و این اولین مرتبه برای پیکسل هاست.

اطلاعات بیشتری وجود ندارد و فقط می توان یادآور شد که سینی سیم کارت پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال روی لبه پایینی قرار خواهد داشت. البته دکمه قفل که در رنگ سفید به رنگ ترنجی (!) است را هم از یاد نبرید، خیلی ها این دکمه قفل رنگی را دوست دارند.

نظر شما چیست؟ هر چند موضوع جدیدی برای ارایه نبود اما پیکسل 3 یا پیکسل 3 ایکس ال برای شما جذاب تر است یا انتخاب خرید خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

چه عجب بالاخره یه تصویر از پیکسل لو رفت??

aminkaabi

آره والله ، من که تو حسرتش مونده بودم که ببینم شکل واقعیش چطوریه! واقعا شبیه رندرهاش هستش یا نه! تا الان که هیچی ما نمیدونستیم ما از این گوشی…?

اما خداییش بین الهی بخوای من که پیکسل دو دارم حسابی راضیم ازش! خیلی عالیه پسر این موبایل. اگر قیمت پیکسل ۳(ایکس ال نه) زیر ۹۰۰یورو باشه احتمالا میگیرم…

Peiman

اینکه بررسیشم منتشر شده بود ?

Ebinem

تا اینجا که اپل ،هوآوی و برندهای چینی سامسونگ رو قهوه ای کردن فقط مونده گوگل شلنگ آب رو بگیره رو سامسونگ.
میت20پرو و پیکسل3 هم به زودی سامسونگ و نوت9 رو قهوه ای خواهند کرد.

Rog_Pc_Gamer

ماشالله خان؟

Ebinem

نوب واقعی ؟؟

BeFair

خدایا اینا زشتن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)