حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژ سیمی 40 واتی و شارژر بی سیم سریع 15 واتی هوآوی در FCC تاییدیه گرفت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | هواوی

بیش از یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم شارژر بی سیم فوق سریع هوآوی میت 20 پرو با قدرت 20 وات دیده شد. در آن مطلب گفتیم که موضوعی که باید بدانید این است، طبق استاندارد QI (چی) حداکثر قدرت خروجی شارژر تا 15 وات بیشتر نمی تواند باشد. روی این شارژر هم تاییدیه QI را می بینیم پس به نظر می رسد که هوآوی با چیپست مخصوص خود می خواهد به توان 20 وات برسد. حالا امروز شارژ سیمی 40 واتی و شارژر بی سیم سریع 15 واتی هوآوی در FCC تاییدیه گرفته و نشان از آن چیزی که در میت 20 و میت 20 پرو خواهیم دید دارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شارژر بی سیم سریع 15 واتی هوآوی

شارژر بی سیم سریع 15 واتی هوآوی

هوآوی مانند اکثر شرکت های چینی خیلی دیر به شارژ بی سیم روی آورد اما می توان گفت حالا که روی آورده است، با یک شارژر بی سیم سریع وارد شده و این واقعا خوب است. شایعه قبلی به ما توان 20 واتی را نشان می داد اما اینجا هوآوی از FCC تاییده 15 واتی را برای شارژ بی سیم سریع گرفته است. برای مقایسه بد نیست بدانید گلکسی اس 9 با شارژر وایرلس سریع خود با 9 وات شارژ می شود و آیفون X پیش از ارایه شدن آپدیت با 5 وات شارژ می شد!

در زمینه شارژر سیمی نیز سامسونگ که پیشرو این فناوری بود همچنان با توان 15 وات موبایل های خود را شارژ می کند، هوآوی در فناوری قبلی خود شارژر 22.5 واتی داشت و حالا به نظر می رسد که شارژر سیمی جدید سوپرشارژ هوآوی به قدرت 40 وات (4 آمپر و 10 ولت) خواهد رسید. در حال حاضر شارژر سیمی سوپرشارژ هوآوی سریع ترین شارژری است که به تولید انبوه رسیده است. البته شارژر 50 واتی اوپو نیز برای اوپو R17 پرو و اوپو فایند ایکس قطعا سریع تر از آن است ولی فعلا به تولید انبوه نرسیده است.

می دانیم همانقدر که عمر باتری خوب مهم است، سرعت شارژ هم اهمیت دارد. تصور کنید در راه هستید و فقط 30 دقیقه برای استراحت زمان دارید، هر چقدر موبایل شما بیشتر شارژ شود سفر بهتری دارید، اینطور نیست؟ نظر شما درباره این پیشرفت هوآوی در زمینه شارژ سریع چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

اولین دلیل عالی بودن میت ۲۰ پرو همین شارژر فوق سریعه
واقعا دم هواوی گرم سرعت پیشرفت بی نظیری داره

Hadiii

خدایی دمش گرم!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)