حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار HTC با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و پشتیبانی از شبکه‌های 5G در دست تست است

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

بدون شک می دانیم سال ۲۰۱۹ علاوه بر پیچیده تر شدن سیستم دوربین موبایل ها، سال استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و البته پیش عرضه شبکه 5G است. امروز شایعه ای متناسب با همین دانسته منتشر شده که در آن می خوانیم پرچمدار HTC با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و پشتیبانی از شبکه‌های 5G در دست تست است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن کمی بیشتر گپ بزنیم.

ابتدا باید بدانید که مسلما ما درباره پرچمدار سال ۲۰۱۹ اچ‌تی‌سی صحبت می‌کنیم. همچنین باید بدانید که نه تنها این شرکت تایوانی، بلکه خیلی از شرکت های دیگر به احتمال قوی نه در نسخه اصلی پرچمدار خود بلکه در یک نسخه ویژه توانایی اتصال به شبکه مخابراتی 5G را فراهم خواهند کرد. موضوع این شایعه نیز همین است، پرچمداری از اچ تی سی که با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ عرضه می‌شود و توانایی اتصال به شبکه نسل ۵ مخابراتی را خواهد داشت.

ما می‌دانیم که چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ با مودم کوالکام X24 عرضه می شود که سرعت آن کمی بیشتر از نهایت مرز شبکه نسل ۴ است اما هنوز جز شبکه نسل ۵ به حساب نمی آید. مودم نسل ۵ کوالکام X50 قیمت بیشتری دارد و به همین دلیل احتمالا آن در نسخه های ویژه ای از پرچمدار های نیمه اول ۲۰۱۹ استفاده شود.

ما در بازه ای قرار داریم که HTC نسبت به سال گذشته حدود ۵۵ درصد افت داشته و گویا داستان افت درآمد این شرکت تایوانی تمامی ندارد. آنها همانند سونی و دیگر شرکت ها امیدوارند تا بتوانند بر بستر شبکه نسل ۵ خدمات بهتری را ارائه کنند و در دست داشتن سهم کمی از بازار موبایل هم به آنها کمک می کند.

نظر شما چیست؟ البته که قطعاً این شایعه صحیح خواهد بود اما فکر می کنید که اچ‌تی‌سی می تواند با ورود به شبکه نسل مخابراتی پنجم از این اوضاع بیرون بیاید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

به نظر تاثیری روی HTC نداره. وضعش تغییری نمیکنه.

xXx

اچ تی سی از آسمونم گوشی نازل کنه بازم ضرر میده بیچاره واقعنم حقش نیست گوشیاش از ۱۰ به بعد واقعاً عالی شدن
به نظرم فقط با بازاریابی می‌تونه ازین وضعیت در بیاد .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)