حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک Razer Phone 2 با حافظه داخلی 512 گیگابایتی لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | Razer، شایعات

گوشی مخصوص بازی Razer Phone حدودا 10 ماه پیش معرفی شد. آن زمان ریزر از Razer Phone با 8 گیگابایت رم، باتری 4,000 میلی آمپری و صفحه نمایش 120Hz رونمایی کرد و دستگاه کاملا جذابی بود. نمایشگر با نرخ به روزسازی بالا واقعا به هدف اصلی این دستگاه یعنی مناسب برای بازی بودن، کمک می کرد.

ریزر فون 2

ریزر فون 2

همانطور که در بنچمارک Antutu لو رفته از ریزرفون 2 (Razer Phone 2) می بینید، یک دستگاه با حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی دیده می شود. بدون شک اسنپدراگون 845 در قلب آن می تپد و رزلوشن QHD است. با توجه به رزلوشن 1440*2560 می توان گفت نسبت تصویر 16:9 است و ریزر به نمایشگر 18:9 برای موبایل مخصوص بازی اعتقادی ندارد. در نتیجه می توان طراحی شبیه به نسل قبلی را برای ریزرفون 2 در نظر داشت. در حقیقت حاشیه های نسبتا بزرگ و بلندگوی استریو روی لبه جلو.

درباره نمایشگر ریزفون 2 صحبت شد و بد نیست بدانید این پنل از برند شارپ و پنل های IGZO IPS خواهد بود که نرخ رفرش 120Hz را خواهد داشت و از فناوری Q-Sync کوالکام پشتبانی می کند. این نمایشگر باعث می شود تا حرکات در بازی بسیار نرم تر دیده شوند و تجربه بهتری را علاوه بر نرخ فریم بالای خود بازی داشته باشید.

سیستم عامل اندروید 8.1 برای ریزرفون به این معناست که Razer خیلی اعتقادی به سیستم عامل به روز ندارد. به هر حال Razer Phone حداقل یک ماه دیگر باید رونمایی شود و تا آن زمان قاعدتا فرصت برای ارایه سیستم عامل به روز باید وجود می داشت!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید Razer Phone 2 دستگاه چذابی باشد؟ شما به فکر خرید موبایل مخصوص بازی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

شخصا گوشی رو وسیله ی جذابی برای گیم نمیدونم ولی برای گیم به نظرم حاشیه داشتن و بلندگو روی حاشیه لازمه رو فریم باشه موقع بازی با دست صداش بسته میشه رو مخه?

دکتر رسول آریان

موافقم‌.

Danialll

سلام آقای عطایی ببخشید یک سوال داشتم سامسونگ در نوت ۸ و اس ۸ از دوسنسور مختلف در بعضی مدل ها سونی و دربعضی از سنسور خود سامسونگ استفاده کرده است? و آیا این سنسورها تفاوتی هم دارند(در کیفیت)?

saman1670

تا این جا که نوآوری نداشته.امیدوارم یه صفحه 240 هرتز بزنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)