حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر و مشخصات شیائومی Mi 8 Youth لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی در خانواده MI 8 سه عضو معرفی کرد که مدل های Mi 8 Explorer و Mi 8 SE به ترتیب نسخه بالاتر و میان رده MI 8 هستند. حالا درباره شیائومی Mi 8 Youth اطلاعاتی منتشر شده است. ‌ امروز تصاویر و مشخصات شیائومی Mi 8 Youth لو رفته و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

مشخصات سخت افزاری شیائومی Mi 8 Youth

مشخصات سخت افزاری شیائومی Mi 8 Youth

همانطور که در تصویر بالا می بینید، مشخصات سخت افزاری شیائومی Mi 8 Youth را می بینیم. این دومین دستگاه شیائومی با چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ است و حافظه رم و داخلی آن ۶ و ۶۴ گیگابایتی است. رزولوشن نمایشگر FHD+ بوده و ابعاد آن ۶.۲۶ اینچ است. ‌ با توجه به رزلوشن 1080*2280 پیکسل می توان گفت نسبت تصویر از ۱۸:۹ بیشتر است و این یعنی حضور بریدگی نمایشگر، هر چند در تصاویر لو رفته در سازمان TENAA چین این مورد دیده نمی شود.

روی قاب پشتی شیائومی Mi 8 Youth اما طراحی ساده و احتمالا شیشه ای را شاهد هستیم که حسگر اثرانگشت در میانه های آن قرار دارد. دوربین دوگانه که با جز جدا نشدنی موبایل های چینی تبدیل شده است روی لبه بالا و سمت چپ با طراحی افقی قرار دارد. مکانیسم دوربین دوگانه شیائومی Mi 8 Youth هنوز مشخص نیست اما حتما برای اضافه کردن افکت بوکه خواهد بود و رزلوشن ۲۴+۱۲ مگاپیکسلی دارد.

به صورت کلی با توجه به مشخصات و طراحی، از نظر ما با توجه به حضور شیائومی می ۸ اس ای (Xiaomi Mi 8 SE) نیازی به تولید این دستگاه نیست. برخی منابع شیائومی Mi 8 Youth را همان شیائومی می ۸ ایکس (Xiaomi Mi 8X) می دانند.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammad70

سلام عزیزان
ببخشید مجبور هستم این رو اینجا بپرسم من دارم میرم خدمت بهترین نحوه ی نگهداری از موبایل و باطریش چطوری هست چون گوشی های جدید نمیشه باطریش رو در آورد میگم ممنون

علی شیخ زاده

سلام وقتی باتری پر باشه و بی استفاده بعد مدتی احتمال خراب شدنش هست قبلا این اتفاق برای من افتاد وقتی گوشی اندروید خریدم یه نوکیا ۶۳۰۳ داشتم هنورم دارمش با باتری پر خاموش کردم گذاشتم تو کمد بعد چند وقت نگا کردم دیدم باتری باد کرده و خراب شد دیگه باتری جدید گرفتم هر موقع میخواستم خاموش کنم باتری رو خالی میکردم و بعد چندماه ک دوباره میخواستم استفاده کنم باتری کاملا سالم مونده بود
البته باتری های جدید رو نمیدونم شاید فناوری ساخت عوض شده دقیقا اطلاع ندارم

دکتر رسول آریان

بذار کامل خاموش بشه، بعد برش دار بذار کنار.

چرا شیائومی برای Mi Max ۳ از اسنپ 636 استفاده کرد، بعد برای این گوشی از اسنپ ۷۱۰!

وقتی میگفتم روی چیپست Mi Max ۳ کم کاری کرده، دقیقا به این خاطر بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)