حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس 3 با طراحی کشویی در ویدیویی دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | تماشا کنید، شایعات، شیائومی

چهار روز پیش بود که در جریان نمایشگاه IFA2018 دیدیم شیائومی می میکس 3 (Mi Mix 3) با طراحی شبیه به Oppo Find X لو رفت. امروز در ویدیویی مکانیسم کشویی Mi mix 3 را می بینیم که گویا برخلاف اوپو فایند ایکس، خودکار و دارای موتور نیست. به نظر می رسد که مانند موبایل های کشویی قدیم، شما خودتان هر زمان که خواستید می توانید دوربین ها را بیرون بیاورید. در حقیقت این طراحی با با طراحی اوپو فایند ایکس متفاوت است اما به صورت کلی شبیه آن به نظر می رسید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شیائومی می میکس 3 با طراحی کشویی را در ویدیو کوتاهی ببینیم.

 

 

همانطور که در این ویدیو کوتاه 10 ثانیه ای می بینید، دستگاهی از شیائومی که با رابط کاربری MIUI مجهز شده است، در دست شخصی است که مکانیسم کشویی بودن آن را به ما نشان می دهد. اولین دستگاهی با دیدن این ویدیو به ذهن ما رسید، نوکیا N95 است. اگر به یاد داشته باشید، مکانیسم کشویی لبه بالای شیائومی می میکس 3 شبیه به Nokia N95 به نظر می رسد، در حقیقت صدایی که می شنویم و نحوه کشویی بودن شبیه به آن دستگاه است. به نظر می رسد که استحکام خوبی باشد داشته باشد.

البته از یاد نبرید که این مکانیسم کشویی نیازمند بخش پشتی متحرک است و مانند اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) یا ویوو نکس (Vivo Nex) نیست. آن دستگاه ها بخش متحرک به موتور داخلی باز و بسته می شد. در این بخش کشویی شاهد چند حسگر و دوربین هستیم که به نظر می رسد حسگر تشخیص چهره 3 بعدی در آن جای گرفته باشد.

شیائومی می میکس 3

شیائومی می میکس 3

حاشیه لبه پایین برابر با دیگر حاشیه های دستگاه اما به نظر می رسد که همچنان امسال هم منحصر به آیفون X باقی می ماند و شیائومی می میکس 3 هم در لبه پایین خود حاشیه بیشتری نسبت به حاشیه های کناری دارد اما اگر نسبت به بقیه دستگاه های اندرویدی بسنجیم، این کمترین حاشیه لبه پایین است.

نظر شما چیست؟ شیائومی می میکس 3 می تواند دستگاه جذابی باشد؟ فکر می کنید با توجه به شایعه دیروز آیا شیائومی می میکس 3 با شبکه 5G ارایه شود؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

بالاخره در سری میکس یک گوشی خوشگل دیدیم همین حذف لبه زشت پایین برای خودش عالیه.چه رسد به طراحی بدون حاشیه که جزو پیشروان این ماجرا خواهد بود و احتمالا این بحث کشویی بودن برندهای معروف را متقاعد به طراحی جسورانه تری میکند.البته امیدوارم با قیمت نجومی مثل اوپو مواجه نباشیم تا حداقل برای ما ایرانی ها قابل فکر کردن باشد

mostafa3

طراحی کشوی رو نمیشه زد آب کرد متاسفانه

Shiral

بله کاملا درسته
اما شاید نقطه عطفی در طراحی بدون نقص توسط برندهای معروف باشد

علی شیخ زاده

خیلی عالیه
امیدوارم قضیه ۵جی حقیقت داشته باشه

Mortazavi

به نظر من که خیلی جذابه خصوصا که خاطره خوبی با پریو داشتم و عاشق مکانیسم کشوییش بودم

Mortazavi

البته مکانیسم کشو خیلی تو کاربری روزانه تاثیر داره چون دوربین سلفی خیلی پرکاربرد تر از صفحه فیزیکیه
روون نرم بودن و فنری بودن و استحکام داشتن و … خیلی تعیین کنندست ، فرض کنید کشو خیلی محکم یا خیلی سُر باشه یا لق بشه دیگه اگه بهترین سلفی و تشخیص چهره رو هم داشته باشه از چشم میوفته

دوربین پاپ آپ بهتره تا این مدل کشویی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)