حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با BLU Vivo XI+ آشنا شوید، دارای سیستم تشخیص چهره 3 بعدی و قیمت 349 دلار

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | IFA2018

بلو (Blu) برندی است که شاید خیلی برای شما آشنا نباشد و خبری درباره آن نخوانده باشید اما به هر حال هر برندی باشد و یک موبایل 349 دلاری با این ویژگی ها رونمایی کند، جذاب خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم BLU در IFA2018 چه چیزی معرفی کرده است؟

بلو ویوو XL+

بلو ویوو XI+

ابتدا با اسمش آغاز می کنیم، بلو ویوو الون پلاس یا همان بلو ویوو 11 پلاس (BLU VIVO XI+) یازدهمین پرچمدار BLU است که آمده تا خاطرات لو دادن اطلاعات کاربران را پاک کند! اگر شما هم از ما می پرسید چرا نام ویوو در این موبایل وجود دارد، من هم نمی دانم!

خب با جذاب ترین بخش این موبایل 349 دلاری که برای مدت کوتاهی در آمازون 249 به فروش می رسد، آغاز می کنیم. ابتدا تشخیص چهره 3 بعدی با استفاده از سیستم مادون قرمز که قابل هک نیست و قدرت گرفته از هوش مصنوعی به شمار می رود، می تواند جذاب ترین بخش باشد. با این وجود حسگر اثرانگشت هنوز روی قاب پشتی وجود دارد در حقیقت این اولین موبایلی است که با این مشخصات به امریکایی شمالی می رود که خب این اصلا به ما ربطی ندارد!

چیپست مدیاتک هلیو پی 60 (Mediatek Helio P60) در قلب BLU Vivo XI+ می تپد، حافظه رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت است. نمایشگر 6.2 اینچی با بریدگی نمایشگر و رزلوشن FHD+ کمترین چیزی است که از یک دستگاه نسبتا جذاب سال 2018 انتظار داریم. این نمایشگر خیلی کم حاشیه نیست اما نسبت نمایشگر به بدنه 82٪ تا سال گذشته یک رویا بود!

دوربین اصلی 16+5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی به همراه باتری 3050 که ویژگی شارژ وایرلس دارد نیز از دیگر مشخصات این دستگاه است.

نظر شما درباره بلو ویوو 11 پلاس (Blu Vivo XI+) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آقای عطا.یی این عبارت Vivo رو توی پرچمدارهای قبلیش هم داره. مثلا Blu Vivo X و …

اما دلیل استفاده از عبارت ویوو توسط کمپانی بلو، احتمالا یک پیشوند هست. مثل پیشوندهای گلکسی و اکسپریا و …
پیشوند این شرکت هم ویوو هست. مترادف Live هست در زبان اسپانیایی. به معنی زنده بودن، حیات داشتن. شاید ما رو یاد کمپانی چینی ویوو بندازه، اما ربطی بهم ندارن و اتفاقی شبیه به هم شدن. چون بلو یک کمپانی آمریکاییه و ویوو یک کمپانی چینی.

علی شیخ زاده

عجب قیمتی?
مشخصاتشم خوبه

BeFair

به حق چیزای ندیده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)