حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر پلی (Honor Play) با قیمت 329 یورو به بازار جهانی ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | IFA2018، آنر

دو ماه پیش بود که آنر پلی (Honor Play) و آنر 9 آی (Honor 9i) معرفی شدند. این معرفی بازار چین بود. چند روز پیش آنر اعلام کرد که آنر پلی (Honor Play) به بازار امریکا خواهد رسید و حالا گویا برنامه معرفی جهانی دارد. امروز در IFA2018 عنوان می شود که آنر پلی (Honor Play) با قیمت 329 یورو به بازار جهانی ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید در این زمینه صحبت کنیم.

آنر پلی

آنر پلی

این آنر پلی (Honor Play) است. دستگاهی که بر خلاف ترند این روزها و باب میل شخص من (!) با بدنه آلومینیومی ارایه شده است. بریدگی نمایشگر آن کمی بزرگتر از دیگر مدل های هوآوی و آنر به نظر می رسد. ابعاد این نمایشگر 6.3 اینچ است که تا کنون هوآوی موبایلی با این اندازه نمایشگر و بریدگی نمایشگر نداشته است. نسبت تصویر 19:9 بوده و رزلوشن FHD+ که با توجه به دوربین آنر از رزلوشن QHD، رزلوشن قابل انتظاری بود. پیش از اینکه ادامه بدهیم مهم ترین فاکتور آنر پلی (Honor Play) را می توان قیمت مناسب آن دانست. یک دستگاه با چیپست پرچمدار کایرین 970 و قیمت تنها 329 یورو که واقعا با این ابعاد نمایشگر برای خیلی از کاربران وسوسه برانگیز خواهد بود.

ویژگی GPU Turbo به شما اجازه می دهد که عملکرد بالاتر و مصرف انرژی کمتر داشته باشید. به علاوه اینکه اگر PUBG باز هستید، ویبره های متفاوت بر اساس تفنگی که در اختیار دارید (تا 10 ویبره متفاوت) داشته باشد.

قیمت مذکور برای حافظه داخلی و حافظه رم به ترتیب 64 و 4 گیگابایت است که اگر حافظه رم 6 گیگابایتی بخواهید قیمت به 375 دلار می رسد. درباره حافظه داخلی این مدل صحبتی نشده اما احتمالا 128 گیگابایتی باشد. باتری 3750 میلی آمپری آنر پلی (Honor Play) برای این ابعاد می تواند خوب باشد. سیستم عامل اندروید 8.1 و رابط کاربری EMUI 8.2 خواهد بود که جدیدترین بهینه سازی های آن ها را به همراه خواهد داشت.

درباره دوربین آنر پلی (Honor Play) باید بگوییم که یک دوربین دوگانه تشریفاتی 16+2 مگاپیکسلی برای عکاسی بوکه وجود دارد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است که می تواند عکاسی پرتره با نوردهی 3 بعدی را انجام دهد. هر دو دوربین مجهز به پردازش های هوش مصنوعی و تشخیص صحنه هستند. رنگ های آنر پلی (Honor Play)مشکی، آبی و بنفش است. هم چنین دو رنگ ویژه که در تصویر اصلی مطلب مشاهده می کنید هم وجود دارد.

نظر شما درباره آنر پلی (Honor Play) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

مشخصات جالبی داره و مشخصه که مخاطب هدفش نوجوان ها هستند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)