حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسنپدراگون 855 با معماری 7 نانومتری و توسط TSMC ساخته می شود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | پردازشگرها

تقریبا درباره این گزاره مطمئن بودیم اما حالا به صورت رسمی و توسط کوالکام تایید شده است که اسنپدراگون 855 با معماری 7 نانومتری و توسط TSMC ساخته می شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.

گفته می شود تولید محدود اسنپدراگون 855 در حال انجام است و مشتری های کوالکام نمونه های اولیه را دریافت کرده اند. مشخصا این موضوع برای توسعه پرچمدارهای نیمه اول 2019 مورد نیاز است. پیش از این نیز رسما تایید شده بود که مودم های X24 و X50 کوالکام نیز با معماری 7 نانومتری تولید می شوند. به گفته کوالکام، این شرکت از اسنپدراگون X50 5G NR یا همان مودم شبکه مخابراتی 5G برای ارایه نسل بعدی تجربه کاربری شبکه مخابراتی 5G بهره خواهد برد.

کوالکام اسنپدراگون 855

کوالکام اسنپدراگون 855

مشخصا حداقل انتظار ما از چیپست اسنپدراگون 855 بهینه سازی مصرف انرژی و سرعت بالاتر است. البته که یکی از مورد انتظارترین موارد درباره آن را باید پردازش های هوش مصنوعی دانست که به صورت محلی روی چیپست انجام شود و نیازی به ارسال و دریافت با سرور خارجی نباشد.

پیش بینی می شود که کوالکام بخواهد تغییری در نام گذاری چیپست های خود انجام دهد

در نظر داشته باشید که کوالکام رسما نام اسنپدراگون 855 را برای چیپست نسل بعدی استفاده نکرده است و منظور چیپست پرچمدار نسل بعدی کوالکام است. پیش بینی می شود که کوالکام بخواهد تغییری در نام گذاری چیپست های خود انجام دهد. به هر حال می دانید که کوالکام کم کم وارد بازار لپتاپ ها و اولترابوک ها هم شده است و دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم اسنپدراگون 1000 و اسنپدراگون 850 چیپست های کوالکام برای بازار لپتاپ و الترابوک ها ارایه می شوند. مشخصا شاید آن ها بخواهند این چیپست ها با هم اشتباه گرفته نشوند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اسنپدراگون 855 یا همان نسل بعدی چیپست های پرچمدار موبایلی کوالکام می توانند حسابی جذاب باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

خرید پرچمدار غیر ممکن شده

Pouya

من خودم فک کنم این اخرین پرچمدارمه برای بعدی یا باید برم سراغ میان رده یا پرچمدارهای ارزان قیمت چینی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)