حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی گلکسی نوت 9 وجود سیستم خنک کننده فیبرکربن مایع را تایید نمی کند

سیستم خنک کننده یکی از موارد مهمی است که برای پردازنده های قوی موبایل های امروزی نیاز است و اگر می خواهید مدت زمانی زیادی بازی کنید یا مثلا خروجی های سنگین ویرایش ویدیو از موبایل خود بگیرید، باید در نظر داشته باشید که اگر دما کنترل شده نباشد، در نهایت با بسته شدن بازی یا برنامه و یا کندشدن شدید آن رو به رو می شوید، چیزی که هیچ کاربری دوست ندارد. سامسونگ در معرفی گلکسی نوت 9 با مانور بر سیستم خنک کننده فیبرکربن مایع (water carbon cooling system) و معرفی همزمان بازی Fortnite اندروید سعی در القا این موضوع که دما در گلکسی نوت 9 به خوبی کنترل می شود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با کالبدشکافی گلکسی نوت 9 ببینیم این سیستم خنک کننده فیبرکربن مایع چیست و آیا اصلا وجود دارد؟

این ویدیوی کالبدشکافی JerryRigEverything است که حتی برای علاقه مندان به آموزش تعمیر کردن گلکسی نوت 9 نیز می تواند مناسب باشد. او فرد کنجکاوی است و از آن جا که یافتن پاسخ سوال هایش بسیار مهم تر از سلامت دستگاه است، می توان سوال هایی را در ویدیوهای او پاسخ گفت که در هیچ جای دیگر نمی توان.

پس از کالبدشکافی گلکسی نوت 9 و البته اشاره به این نکته جالب که اگر شما سوزن سیم کارت را اشتباها وارد سوراخ های میکروفون کنید، هیچ اتفاقی نمی افتد (!) به سیستم خنک کننده گلکسی نوت 9 می رسیم.

اینجا یک صفحه مسی بزرگ وجود دارد که روی یک لوله مسی چسبیده است. این سبب می شود که عمل انتقال حرارت بهتر و سریع تر انجام پذیرد. اما سیستم خنک کننده “فیبر کربن مایع” کجاست؟ با بریدن لول مسی عنوان می شود که درون آن مایع یا بخاری دیده نمی شود و دلیل می تواند این باشد که به دلیل کم بودن این مقدار مایع در آن، به محض بریدن، اصطلاحا می پرد! این را می توان قبول کرد و تا به اینجا سیستم خنک کننده گلکسی نوت 9 شبیه به همان چیزی است که در نسل های قبلی دیده بودیم.

سوال اینجاست که “فیبر” کجای این سیستم خنک کننده فیبر کربن مایع (water carbon cooling system) گلکسی نوت 9 بود؟ به نظر می رسد این یک موضوع تبلیغاتی باشد یا شاید هم سامسونگ پس از دیدن این ویدیو واکنش نشان بدهد و توضیحات قانع کننده ای داشته باشد اما تا به اینجا می توان گفت که به جز بزرگتر بودن مساحت صفحه مسی، مورد دیگری را نمی توان گزارش کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی نوت 9 واقعا در بازی و برنامه های سنگین می تواند آنطور که باید، از نسل های قبلی خود بهتر باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
64 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali

خاک تو سر سامسونگ فقط می خواد با تبلیغات دروغ گوشی شو بفروشه.گوشی فقط پرچمدارهای هواوی -ایفون – ایسوس -گوگل بقیه برندها مفدم من نمی خرم

MOAZEZ

دیگه عادت کردیم به حقه بازی و دروغها.

دکتر رسول آریان

حقه بازی و دروغ میشه تبلیغ سنسور سیاه و سفید XZ2 پریمیوم که وقتی اون خانمه جلوی دوربین قرار میگرفت، شب رو یهو تبدیل به روز میکرد. در حالی که در بررسی دیروز دیدیم که در عکس برداری شب، هیچ برتری نسبت به نوت ۹ با دیافراگم بازتر نداشت.

Dariushrd

وای آقای آریان با این کشف شما کمپانی سونی رفته زیر پتو دستم بش میزنی جیغ میکشه، میگه فقط اون آقای نکته بین و نخبه رو بهم نشون بدین ازش بپرسم چطور تونست همچین سوتی ازم بگیره!!?خب عزیزدل برادر شما داری میگی یه تبلیغ! اولا سونی بلوفی نزده تو تبلیغش شاید یکم بزرگنمایی کرده باشه که کلا ذات تبلیغات همینه! دیگه سرش تو کار خودشه گوشی میده بیرون نه کل خیابونو میکنه بیلبورد نه مراسم آنچنانی و ادعای آنچنانی میکنه..مث سامسونگ یا هواوی رسما دروغ نمیگه یا با تبلیغات دهن مردمو سرویس نمیکنه…یادته قبل عرضه اس ۹ چه شایعاتی راجب دوربینش میگفتن؟ خودسامسونگ جوری تیزر میداد انگار قراره انقلاب دوربین اتفاق بیفته؟؟ اومد و دیدیم دوربینش بزور به پیکسل ۲ میرسه!!! ک اونم بنظرم نمی‌رسه!! خلاصه اینکه اگه بحث سیاه نمایی وسط باشه کمپانی مورد علاقه شما حرف اولو میزنه

دکتر رسول آریان

نظر شما رو به این کلیپ تبلیغاتی XZ2 پریمیوم جلب میکنم تا یادت بیاد چه مانوری داد روی دوربین این گوشی. کلیپ‌ رو میذارم که اگر یادت رفته، یادت بیاد.

http://aparat.com/v/u4vYL

قشنگ این کلیپ رو نگاه کن تا تفاوت عملکرد دوربین XZ2 پریمیوم رو در تبلیغات دروغین و واقعیت ببینی.

همه شرکت ها کمی بزرگ نمایی دارن در تبلیغات، کسی منکر این نمیشه. اما اگر شما در شهر خودتون تبلیغات سونی رو نمیبینید، دلیل بر این نیست که سونی تبلیغ نداشته باشه. شما به شهرهای مختلف ژاپن سر زدی؟ اونجا هم تبلیغ نداره؟ سونی موبایل حتی اسپانسر برخی مسابقات مهم فوتبال هم هست و واژه اکسپریا رو مکررا میشه دید. به این دلیل در ایران تبلیغات سونی رو زیاد نمیبینی که سونی دیگه بازار هدفش ایران نیست. چون توی ایران جایگاه فروشش به یک الی دو درصد رسیده. حتی همین گوشی که سنگش رو به سینه میزنی، برای شما کاربر ایرانی اصلا ارسال نمیشه. توقع داری بنر تبلیغاتی اون رو توی شهر ببینی؟

ali.k77

من کلا اعتقادی به رعایت اخلاق چه تو سامسونگ چه تو سونی ندارم. ولی در مورد چیزی که شما می فرمایید فکر میکنم تبلیغات سونی بیش تر روی فیلمبرداری بود که xz2 premium طبق فیلم هایی که تو یوتیوب دیدم واقعا تو شرایط خیلی تاریک خیلی بهتر از بقیه بود.

دکتر رسول آریان

این ویدیویی که گذاشتم در مورد ویدیو بود. ویدیوی دیگری هم بود که از همین خانم عکس میگرفت. متاسفانه پیداش نکردم.

لازم هست خدمت شما عرض کنم که فیلم برداری یعنی مجموعه تصاویر. مثلا یک ثانیه از فیلم، تقریبا ۳۰ فریم هست. هر فریم هم یعنی یک عکس.
پس وقتی که فیلم ما روشن ثبت بشه، باید فریم های ما هم روشن ثبت بشه. وقتی فریم ها روشن ثبت بشن، یعنی ما ۳۰ تا عکس روشن داریم به ازای هر ثانیه از فیلم.

پس وقتی که XZ2 پریمیوم داره توی این ویدیوی تبلیغاتی فیلم روشن ثبت میکنه، یعنی عکس اون هم میتونه به این شکل روشن باشه.

شما که عکس آقای فراستی، منتقد سینما رو میذاری، باید بهتر با مفهوم فیلم و عکس و فریم و اسلاید و … آشنا باشی!

MOAZEZ

آقای آریان بیای بگی سوتی دادم و عذرمیخام خیلی بیشتر عزیز میشی پیش همه

MOAZEZ

تکلیف سامسونگ و خالی بندیهاش مدتهایست روشن شده. انقدرم بنجل ساخته مه یک مدیرعامل تو معرفی گوشیش میاد میگه خیالتون راحت باشه باتری نوت9 نمیترکه. از مرگ بدتره این حرف برای کل شرکتش. ببین انقدر بنجل ساخته میاد اول تایید کنه که ای مردم این بنجل نیست و نمیترکه. درضمن تبلیغ اون زن اصلا دروغ نیست و بهترین دوربین در شب و روز متعلق به xz2 Premium هست. هیچکسم نمیتونه کتمان کنه. ولی فیبرکربن بدجور ضایع بازی خدایی. خخخ

دکتر رسول آریان

تکلیف خود فرد شما هم برای ما کاملا روشنه.
جسارتا کسی شما رو اصلا منتقد عادلی نمیدونه.
پس لطفا شما برو پیگیر اخبار سونی باش ببین بالاخره XZ3 میاد ایران یا نه. چون اگر نیاد کاسبی شما و آقای معراجی و … حسابی کساد میشه. پیشنهاد میکنم روی هواوی سرمایه گذاری کنی، چون وضعیت رو به رشد خوبی داره. سونی موبایل دیگه حداقل در ایران جایگاهی نداره و کلا طالبش کم شده. خود سونی هم دیگه رغبتی نداره گوشی بفرسته ایران، از بس مردم ایران سامسونگ و اپل و هواوی میخرن. روی این سنگ قبری که فاتحه میخونی، مرده توش نیست!

MOAZEZ

اتغاقا تکلیف تو معلومه که خودتو داری جر میدی برای بنجل ساز بزرگ سامسونگ. برای من چه xz3 بیاد چه نیاد من به این گوشی میرسم و بدستش میارم چون میدونم بهترینه و عادت کردم به داشتن بهترینها. فروش یک شرکتم ربطی بمن نداره و من فقط بهترینهارو میخرم. سونی هم آنقدر در بخشهای دیگه سود میکنه که نیازی یه موبایل نداره و مثل سامسونگ نیست که اگه کسی موبایل ازش نخره ورشکست کامل میشه. بمن سامسونگو مجانی هم بدن کسرو شأنم میشه دستم بگیرمش چون اونجوری میشم یکی مثل بقیه مردم که از بی سوادی میرن میخرنش

Rog_Pc_Gamer

یه به امار فروش قطعات موبایل و تلویزیون و صفحه نمایش سامسونگ نگا کن بعد بیا اینجا نظر بده
بنجلم به برندی میگن که مثل بیسکوییت خم شد میشکنه و یام فریمش رنگش خود به خود میره
یام صفحش lcd هسا از بقیه برندایی که lcd هستن زودتر پیکسل میسوزونه
بنجل به برندی میگن برای اینکه خم نشه گوشیش میاد ضخامتشو به یه لپتاپ گیمینگ که gtx1060 داره نزدیک میکنه بدون اینکه باتری حجیم بزاره که یه وقت مثل بیسکوییت نشکنه ??? البته فکر‌میکنم برای قر دادن گوشیم لازم بود اینکار ?
خداییش آخرت تغییرات رو تو سونی میشه دید
مثلا اسپیکر گوشیش تازه رسیده به متوسط برندا امسال بهتر از زیر خط میانگین بودنه مگه نه؟
یام روشنایی و دقت رنگش در حد برندای چینی درجه ۲ شده خدایی قبول داره یه پیشرفت خوبیه؟

البته الان شما شاخ شدین سایت dxo انشالله مورد عنایت قرار میده دوربینش رو! همون سایتی که فقط شلوار کردی پوشای سیگاری نا معتبر میدونن ( جمله معروف خودت که اسکرین شاتش دستم هست )

Rog_Pc_Gamer

باز نگین سامسونگ مدیر عاملش دزده و نوت ۷ منفجر شد و … چون تو کامنتم حرفی از سامسونگ نزدم (‌جهت محکم کاری نوشتم که به قول بعضیا ترول همه رو به چشم ترول میبینه بگم زیاد سامسونگ سامسونگ نکنین توی جوابم یا منطقی جواب بدین برای همه اینا یام هیس )

Quality

در ویدئو داشت عملکرد دوربین با ایزو های 51200 در عکاسی و 12800 در فیلمبرداری رو نشون میداد آیا شما مطمئنی که در مقایسه ای که دیروز انجام شد با ایزوی 51200 عکس گرفته شده؟!
شاید یک جایی نور کافی باشه و نیازی به بالا بردن روشنایی نباشه! مخصوصا جایی که منبع نور توی تصویر هست و روشنایی بیشتر بدتر تصویر رو خراب میکنه!

در ضمن توی فیلمبرداری نور کم در ده ها تست مختلف با اختلاف خیلی زیاد از باقی گوشی ها قویتره و بعد از اون P20 پرو از بقیه بهتر بود و آیفون ایکس که کلا تعطیل بود!

دکتر رسول آریان

دیگه اون مشکل الگوریتم سونی هست اگر نمیتونه از ایزوی مناسب استفاده کنه. در ثانی این ویدیو فقط تبلیغ ایزو نبود، تبلیغ پردازشگر AUBE و دوربین ثانویه سیاه و سفید هم بود.

ویدیوی فیلم برداری مقایسه ای بین نوت ۹ و XZ2P در شب رو شما دیدی؟ در ثانی ایزوی بسیار بالا قطعا کیفیت عکس و ویدیو رو خراب میکنه. فقط کافیه عکس رو در سایز اصلی نگاه کنی، میبینی پر از نویزهای ریز ریز هست که ما بهش میگیم نویز فلفل و نمک. یکسری الگوریتم هست که دوباره استفاده میکنن تا این نویزها حذف بشه، هر چند موجب حذف جزئیات میشه.

MOAZEZ

باشه همین مونده بود تو از سونی بزرگترین دوربین و سنسور ساز جهان ایراد بگیری. خخخخ. چشم نخوری با این سطح از قدرت اطلاعاتیت. برو خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه بچه جون

MOAZEZ

داداش(quality) این یه سوتی داده دیگه بیشتر از این ضایعش نکن. اومد ایراد از سونی بگیره خودشم نتونست منبع پیدا کنه واسه حرفش

mostafa3

بحث عوض نکن آقا رسول
داری میسوزی آب بیارم برات

دکتر رسول آریان

از چی؟
از اینکه پیش فروش نوت ۹ عالی بوده؟

سونی کاربر ایرانی رو پشم خودشم حساب نمیکنه دیگه. اما کاربر ایرانی هنوز خودشو براش جر میده.

Amin

خیلی خوب بود?

Sadeghh

برادر من که بیشتر اغراق رو تو حرف های شما میبینم تا تبلیغات سونی
الان تو این کلیپ سونی شب رو روز کرد؟؟!!

بگذریم از این که همچین کاری اصلا موضوعیت نداره و نباید این اتفاق بیفته که اگر بیفته نکته مثبتی نیست

ali.k77

من فیلم رو دیدم و برخلاف چیزی که به یاد داشتم فقط ویدیو نبود و عکس هم بود.

saman1670

جناب آریان،کاری به این بحثایی که امروز توی سایت افتاده و اینا اصلا ندارم و از هیچ کسم دفاعی نمی کنم.پایینم نظرمو در این باره گفتم،ولی بنده از شما به عنوان یه فرد با سواد و دارای مدرک دکترا خیلی توقعم بیشتره و توقع همچین مدل کامنت دادنایی از شما نداشتم و هیچ وقت ندیدم که این جوری کامنت بدید.چون سطح اطلاعاتتون خیلی بالاست.ولی این طرز کامنت دادن ماله فردیه که اطلاعاتش زیره خطه فقره.البته با بعضی دوستان دیگه هم هستما.
در این موردی هم که فرمودید،بنده شدیدا به سایتایی مثل جی اس ام آرنا و فون آرنا اعتقاد دارم و توجه می کنم به حرفاشون.این دو تا سایت جفتشون گفتن با ایکس زد2 پریمیوم می شه جزئیاتی رو در شب دید که هیچ گوشی اصن نمی بینه و تاریک نشونش می ده،ولی ولی ولی،نویزش از همه این گوشی ها هم در شب بیشتره.اگر واستون جزئیات مهمه و نویز مهم نیست می تونید بهش اعتماد کنید.
اگرم کسی یا خودتون ناراحت شدید،ازتون عذر می خوام.با تشکر.

دکتر رسول آریان

ببین سامان جان، با این جماعت زبان نفهم یا کلا نباید بحث کرد، یا مثل خودشون باهاشون حرف زد.

امثال این معزز و ماشالا و … ترول های معروفی هستن. خوششون میاد فقط گوه خوری سامسونگ رو بکنن چون احتمالا سامسونگ در گذشته چوبی در آستین اینها کرده.

من دکتر نیستم عزیزم، مصاحبه دکتری شرکت کردم و اگر قسمت باشه از مهر ماه دانشجوی دکتری میشم. البته پارسال جای دوری قبول شدم که نرفتم. امیدوارم امثال جایی که دوست دارم قبول بشم. به هر حال حتی کسی هم که دانشجوی دکتری باشه، باز هم دکتر نیست. تا زمانی که مدرکش رو بگیره.

به هر حال ممنون از توصیه شما اما امروز سعی دارم با این احمق ها، احمقانه حرف بزنم تا یاد بگیرن هر عملی را عکس العملیست.

درود بر شما…

Amin.light33

دانشجوی دکتری که نمیدونه “امسال” اینطوری نوشته میشه????????
منو بگو چقد زور زدم بفهمم منظورش از امثال چیه??

دکتر رسول آریان

آخه کم سواد، امثال از مثال میاد. از مثل.
میگم مثل آقایان فلان و فلان.

واقعا چند سالته تو؟

حاجی راجب شاهکار برندت حرفی نداری چرا قضیرو ربطش میدی به سونی

شاهکارش اینه که توی همین پیش فروش اندازه یک سال سونی گوشی ثبت سفارش میکنه.

Genesis

کسایی که سامسونگ میخرن بی سوادن؟??
بزرگترین تکنولوژی یوتیوبر ها سامی دارن مثل همین جری که اس ناین خریده بود یا جیمی .حتما تو از اونا با سواد تری.
دروغگو تر از سونی هیچ برندی نیست
همیشه تو تبلیغ هاش میگه بهترین دوربین د صورتی که مدت ها کادر عکس هاش تیره و مات میشد یا هاله صورتی داشت فلشش هم که همیشه داغون بود.
در حد همون اندروید خام اشغال سونی هستی نه سامسونگ اکسپرینس با قابلیت های بی نظیرش

Saeed Mohammadipouya

اندروید خام صد شرف داره به اون رابط کاربری سامسونگ انگار برا بچه 9 ساله گوشی زده

Genesis

گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده??
هر وقت سکیور فولدر و دوال مسنجر و تم استور عالی سامی و قابلیت های بی نظیر اج پنل رو دیدی بعدا بیا بگو بچگانه.
اوج امکانات شما ترک ایدی هست
وای حواسم نبود اونم تعطیل شد??????

سونی خودشم نمیدونه داره چیکار میکنه، بعد این شهرستانی های گدا گودول شدن منتقد تکنولوژی.

dele_tanha

اندروید خام خوب نیس اصلا قشنگ نیس رابط کاربری سامسونگ زیباتر از سونی هست و البته ای او اس واقعا از اندروید بهتر و زیباتر و روانتر هس و اقای اریان واقعا زشته این حرف میگی ی مشت شهرستانی گدا گدول . حتما انتظار داری باور کنیم کسانی که الان تو تهران نشستن تهرانی اصیل هستن؟ برادر عزیز تهرانی های اصیل همشون لس انجلس و شهرای دیگر هستند اینهایی ک تو تهرانن همشون از شهر ها و استانهای دیگه هستند.مثل خود جنابعالی. حرفت واقعا زشته

Genesis

همین که فکر میکنی اونا از سامسونگ رشوه میگیرن که گوشیش رو داشته باشن ترول بودنت رو ثابت میکنه .
اس ۸ و ۹و نوت ۸ هیچ مشکل گرمایی نداشتن اگر هم داشتن با اپدیت رفع شد.
اکسپرینس از لانچر اشغال سونی که تو کانتکت و دوربین لگ میزد خیلی بهتره. فورس کلوز هاش که جهانی هست.
فقط ده سال آرزوتون بود رو اتوماتیک با حداکثر رزولوشن عکس بگیرین ?
باگ اسپیکر و میکروفون که بماند.
سونی اگه کیفیت داشت بعد از اون همه مدت از دراگون تریل بیرون نمی کشید گوریلا نمیزد.
امنیت کی ناکس سامسونگ خودش سرتان رو میگیره
با اکسپرینس من عملا دیگه رمز نمی زنم همه اکانت هارو به شکل بایومتریک توشون ساین این میشم .
اسپیکر دالبی اتموس که براتون ارزوعه
آتش نشانی بیارم برات؟؟؟????

فیبرکربن به صورت رشته های الیاف کربن استفاده میشه. حتی به صورت نانو الیاف کربن.
شاید انتظار میره که یک قطعه بزرگ کربن سیاه رنگ رو اونجا ببینیم، ولی اینطوری نیست.

به هر حال خود سامسونگ هم‌ اگر این ویدیو رو ببینه، میتونه پاسخ بده.

در خصوص باتری هم دیدیم که باتری کاملا مستطیلی بود و برخلاف بعضی شماتیک ها که باتری رو L شکل نشون میدادن، باتری کاملا عادی بود.

Amin

آره درسته.
ضمن اینکه خود سامسونگ پی‌نوشت زیر بخش معرفی نوت۹ و در واقع تمام گوشیاش می‌نویسه.
این پی‌نوشت برای بخش معرفی نوت۹ سایت سامسونگ ایرانه:

همه ویژگی‌ها و توصیفاتی که در اینجا آمده‌اند می‌توانند با توصیفات و ویژگی‌های واقعی متفاوت باشند. سامسونگ همواره حق ایجاد تغییرات در این متن و محصولی که در اینجا شرح آن رفت را برای خود محفوظ می دارد بدون این که مسئولیتی برای اعلام قبلی چنین تغییراتی داشته باشد. همه اطلاعات کاربردی، ویژگی‌ها، خصوصیات، و سایر اطلاعات مربوط به محصول که در این متن آمده اند، شامل مزایا، طراحی، قیمت، اجزا، عملکرد، در دسترس بودن و ظرفیت‌های محصول بدون هیچ اطلاع قبلی یا تعهدی قابل تغییر هستند. محتویات درون صفحه نمایش تصاویر شبیه‌سازی شده هستند و فقط به قصد نمایش هستند.

Mashallah_khan

اره جون خودت گرگدن هام پرواز میکنن نانو الیاف هنوز واقعی نشده اگه اینو میزاشت که قمیتش این نبود داری دزد بودنشو توجیه میکنی

Amir Hossein

شاید این مورد هم مثل مدل شفاف می 8 اکسپلورر شیائومی فقط تبلیغات و جذب کاربران بوده

MOAZEZ

آقای عطایی از این خبرا نذارید سهامداران سامسونگ ناراحت میشن. اینا همونایی هستن که انفجار نوت7 رو کتمان میکردن. خود سامسونگم قبول کرده بود اینا قبول نمیکردن، حتی تا آخرین لحظه جمع کردن از بازارم اینا میگفتن نه همش الکیه با آپدیت حل میشه. خلاصه با همچین موجوداتی شدیم 80 میلیون. سامسونگ دوزار مشتریاشو آدم حساب نمیکنه یه آپدیت ساده بده بهشون ولی اینا خودشونو جر میدن واسش

دکتر رسول آریان

اتفاقا تنها کسی که نباید در مورد این قبیل موارد سهامداری و دلال بازی حرف بزنه شمایی که یک فن سونی یعنی آقای مر.تضوی هم چند وقت پیش در تلگر.ام به من گفت که خود شما برای تبلیغاتی که برای سونی میکردی، بهت گوشی هدیه میدادن. راست و دروغش هم پای ایشون.

اتفاقا به شخصه کالبد شکافی های جری رو دوست دارم، چون خیلی عالی قطعات درون گوشی ها رو نشون میده.

مهم این هست که پرچمدارهای سامسونگ هیچ وقت خطای داغ شدن نمیدن. حتی در گذشته. بلکه این پرچمداران سونی از جمله Z1 و Z2 و … بودن که تا وارد بخش دوربین میشدی و یکم فیلم برداری میکردی یا از واقعیت افزوده ها استفاده میکردی، سریعا داغ میشدن و دوربین بسته میشد. من تا به حال هنوز که هنوزه، هیچ وقت خطای داغ شدن گوشی رو روی پرچمداران سامسونگی که داشتم ندیدم، حتی زمان نوت ۳

خدا رو شکر گوشی های سامسونگ مشکل گرمایی ندارن. هر کسی در خصوص گرمای گوشی حرف میزنه، حداقل فن های سونی در این زمینه باید سکوت اختیار کنن که دیدن پیغام‌ دمای بالا کاملا عادی بود براشون.

MOAZEZ

دیگه همه میشناسنت جا نماز فقط آب نکش. تو خودت یکی از اونایی بودی که هنوزم میگی نوت7 نمیترکید???? یکم از توهم زدن دست بردار. این قبری که توش گریه میکنی هیچ مرده ای توش نیست. برو با فیبر کربنت حال کن که سامسونگ بجاش تکنولوژی خنک کننده z2 رو داره غالب میکنه بهتون

Amin

آقا رسول؛
برای بازی‌های تدارکاتی، دیدی مثل رئال با باشگاه‌های ایرانی بازی بذاره؟
ندیدی.
شما هم خودتو هم سطح بقیه نکن.
دود رو از هر طرف بخونی بازم دوده.
خودتو خسته نکن.
میخ آهنی تو سنگ نمی‌ره.

بله درست میگین خطای داغ شدن نمیدن یراست منفجر میشن

saman1670

هر چند که سایت همسایه هم انتقاد کرده بود،ولی من نظری نمی دم و منتظر بیانیه رسمی می مونم.

dele_tanha

فقط میتونم بگم واقعا شرم آوره

Naranj

خخخخ باز حالا اقای جفری سینگ شده منبع خبری!! یارو یالغوز کارش خورد کردن گوشیهاس حالا از مسائل فنی و علمی چی سرش میشه که بفهمه این سیستم جدید خنک سازی چی هست؟!
برید منابعی که ازمایشگاه و متخصص دارند و همه شون تایید کردن وجود این سیستم رو.فون ارنا هم منابعش رو گذاشته
پوففففففففففف

علی شیخ زاده

وقتی میگن فیبر کربن یاد ابر خودرو ها می افتم?

چنتا بی سواد معلوم الحال شدن کامنت نویس اینجا. جسارت به باقی دوستان نشه. خدا وکیلی به خاطر این احمقاس که حوصله کامنت گذاشتن ندارم. من دارم به نتیجه دکتری فکر میکنم، بعد این آقای موز داره اینجا برای من چیز شر میبافه.

واقعیت رو بپذیرید. سامسونگ برند اول دنیاس از لحاظ فروش. قطعا کیفیت و تکنولوژی پشت این محصول بوده که این همه سال خوب فروخته.

این آقای موز هم همیشه منتظر گوشی بعدی سونی هست. از الانم منتظر XZ3

خب برو بخر به ما چه ?

دقیقا زور چی بهت داره؟ اینکه میری توی تک تک پاساژهای تهران و فقط گلکسی و آیفون و هواوی میبینی؟ به درک که سونی نمیاد ایران که مردم بخرن. چون مردم میبینن که سونی دیگه کارش تمومه. بخوای دست دومش رو هم بفروشی، باید کلی مکافات داشته باشی ولی همین نوت ۸ من‌ همین الان ۵.۵ طالب داره نفروختمش.

با بنجل بنجل گفتن تو هم، چیزی عوض نمیشه. تو یه عقب افتاده ای که هنوز توی دوران نوکیا و سونی اریکسون جا موندی. زمانه تغییر کرده مشتی.

همین که سونی آدم حسابت نمیکنه که گوشیش رو برات بفرسته، بفهم که براش مهم نیستی. فقط تویی که پیرهن جر میدی برای سونی، ولی اون کاربر ایرانی رو اصلا نمیبینه. عشق یک طرفه!

ولی سامسونگ بازار هدفش ایرانه و بیش از ۵۰ درصد گوشی های ایران سامسونگه. هر فروشگاهی بری قطعا محصولات سامسونگ رو میبینی. هر موقع هم پولت رسید ۱۰ میلیون خرج محصولات سامسونگ کنی، بعد بگو بنجل!

اگر تو کج سلیقه ای به ما ربطی نداره. چون XZ2P یک گوشی سنگین و ضخیم و چاقه که مثل دلفین لیز میخوره. سنسور سیاه و سفیدش هم برای عکس برداری در شب، جلوی نوت ۹ حرفی برای گفتن نداشت. دیشب دیدیم.

حالا اگر تو دوست داری آشغال بخری، مختاری.
ولی توی این سال ها اگر حرف های تو ارزش داشت، قطعا اثر کرده بود، نه اینکه بازار سامسونگ در ایران بزرگ‌ و بزرگتر بشه.

Amin

آقا رسول اقای مع.زز زبان‌زد خاص و عامه.
تو تل.گرام تو گروه‌های موبایلی هم حتی می‌شناسنش همه جا معروف به ترول شده.
دست از کاراشم بر نمیداره.
ولش کن بذار خوش باشه.
حرف رو یه بار می‌زنن.
باقی دفعات ارزش خودت کم میشه.
کسی که عاقل باشه، دو دوتاش میشه چهارتا. نمیشه ۱۰ تا.
بالاخره همیشه یه عده هستن که درکشون خیلی پایینه.
شما نگاه کن، آمر.یکا به اون عظمت و با اوت قدرت، بازم راه.پیمایی علیه کشورش هست و کلی معتر.ض داره.
این نشون میده همیشه یه عده‌ای هستن که تنشون می‌خاره.
ولشون کن

خدایا، یعنی چقدر یک نفر باید احمق باشه که بیاد بگه سونی XZ2P توی فیلم برداری در محیط تاریک بهتر از عکس برداری در محیط تاریک هست!

بعد میاد به من میگه سوتی دادی! ?

آخه بشر، از کی تا حالا یک گوشی فیلم برداری محیط تاریکش از عکس برداری محیط تاریکش بهتر بوده؟ برعکسش ممکنه پیش بیاد. ممکنه یک گوشی عکس برداری محیط تاریکش عالی باشه، ولی فیلم برداری محیط تاریکش خوب نباشه. اما آدم عاقل چطور ممکنه فیلم برداری خوب باشه، ولی عکس برداری معمولی باشه؟

در زمان عکس برداری در محیط تاریک، دوربین توانایی بیشتری داره تا بتونه با شاتر کندتر یا ایزوی بالاتر عکس بهتری ثبت کنه. پس اینو توی مغزت فرو کن که عکس برداری هیچ گوشی از فیلم برداریش بدتر نیست. در بهترین حالت عکس برداری و فیلم برداری برابر هستن.

به این دلیل که فیلم مجموعه ای هستش از صدها عکس. پس وقتی که این مجموعه تصاویر بتونن عالی ثبت بشن، در نتیجه فیلم هم عالی میشه.

به قول خودت با کیا شدیم ۸۰ میلیون نفر…

Naranj

پیامبر یک حدیث داره که گفتند با احمق بحث نکنید و جای دیگه گفتند خدایا به تو پناه میبرم از انسان احمق (نقل دقیق نیست)
واقعا این مورد رو اعتقاد دارم

aref77

نمیدونم چرا این ترولای سامسونگ اینقدر خودشیفته وهمچیز دانند.
درسته که یک فیلم مجموعه ای از تصاویره ولی این درست نیست که میزان روشنایی تصاویر در فیلم و عکس یکسانه .
شما اول یک گوشی سونی دستت بگیر و بعد صحبت کن که فرقی دارن یا نه.
گوشی های سونی به علت نبود لرزشگیر اوپتیکال و دیافراگم باز روی ایزو مانور میده و الگوریتم نرم افزاری سونی در عکاسی و فیلم برداری با هم فرق داره و به اینصورت هست که هنگام عکسبرداری با ایزوی محدودی عکس برداری میکنه ولی در فیلم برداری تمام ایزو در دسترس هست .

Amin

https://toranji.ir/2018/04/16/پردازشگر-تصویر-aube-دوربین-دوگانه-اکسپری/

این ویدیوی همون ویدیو هستش که سونی ایزو رو می‌برد بالا

Amin

هزار بار گفتم غبطه بخورید اما حسود نباشید.
نتیجه‌ی حسودی می‌شه این چرت و پرت گفتنا.
سونی خودش فهمیده جایی تو موبایل نداره، آقایون اومدن همچنان دارن پاچه‌خواری کازو هیرای رو می‌کنن.

REZA

واقعا بعضی شرکتا امسال شورش و در اوردن با این تبلیغات?
منتظر میمونم ببینم خود سامسونگ چی میشگه شاید این اقا اشتباه کنه!

raminkhan

ول کنید دیگه هر کی هر چی حال میکنه بره بخره انقدر بهم توهین نکنید خدایی

دکتر رسول آریان

سه چهارتا فن سونی راه افتادن توی سایت های تکنولوژی، فکر میکنن میتونن سونی رو نجات بدن.

واقعیت ماجرا اینه که سونی از بازار ایران خارج شده، اینا هم یواش یواش مجبورن تغییر برند بدن و یا با گوشی های قبلی سونی خوش باشن.

فقط منتظرن تا یه مطلبی پیدا کنن که مثلا باقی برندها رو بکوبن، در حالی که با این چرت و پرت گفتن ها، سهم هیچ برندی کم و زیاد نمیشه.

وگرنه چرا یکی مثل معزز باید سریع بیاد اینجا کامنت بذاره زیر این پست. چون دارن میسوزن. وگرنه چه سامسونگ عالی باشه چه به قول اینها بنجل ساز، چیزی تغییر نمیکنه. اصل ماجرا این هست که مردم ایران به سامسونگ اعتماد کردن و واردکنندگان هم علاقه دارن سامسونگ وارد کنن. خود سامسونگ هم به کاربر ایرانی داره احترام میذاره.

حالا امثال این احمق ها هی بالا و پایین بپرن و جلز و ولز کنن، بخوان ثابت کنن سونی خوبه و سامسونگ بد، واقعا هیچ تاثیری نداشته در این سال ها.

خود معزز هم میدونه که بازار ایران دست سامسونگ و اپل و هواوی هست. یه آدم بی سواد عقب مونده که فکر میکنه همه مردم نفهمن و فقط کسانی که سونی دست میگیرن عاقلن. فکر میکنه با این کارها سونی دوباره به اوج برمیگرده. زهی خیال باطل.

raminkhan

من کاری ندارم کدوم برند داره از ببن میره چه برندی خوبه و بالاس
اصل حرف من اینه ول کنید اقا یه برند ازبین رفت خب ما میریم یه چیز دیگه می‌خریم به جیب ما آسیبی نمیرسه
پس واقعا ارزش اعصاب خوردی و توهینو واقعا نداره هر کسی با هربرندی حال میکنه عقیده شخصیشه و میره با هزینه خودش میخره
یکم این روزا هوای همو داشته باشیم بد نیست

raminkhan

من خودم همیشه از برند سونی استفاده کردم منکر خوب بودن سایر برندها هم نیستم صرفا فقط علاقه خودم بوده

وگرنه چرا یکی مثل معزز باید سریع بیاد اینجا کامنت بذاره زیر این پست. چون دارن میسوزن. وگرنه چه سامسونگ عالی باشه چه به قول اینها بنجل ساز، چیزی تغییر نمیکنه.
والا از شما یاد گرفتیم که همش اینجا هر خبری از سونی شد میای دری وری میگی

Saeed Mohammadipouya

برادر گرامی اینو بهتره تو گوش همین کاربر سامسونگ آریان فرو کنید که بی احترامی میکنه

Saeed Mohammadipouya

از مدیران سایت عاجزانه خواهش میکنم قبل تایید نگاهیی به کامنتای اشخاصی مثل آریان بندازن که راحت به هرکسی توهین میکنه و کامنتشم تایید میشه

Mortazavi

عجبب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)